Bună dimineața dragii mei, cum sunteți ,mă gândeam azi sa fac un capitol special.
Acest capitol este oferit lui doolsetnet1992,sper să îți placă.Hana pov
Stau frumos pe telefon când vine tata la mine,părea cam nervos.
Eu: Bună tati,ce faci?
Han: Păi am venit de la serviciu și văd pe fiica mea la știri cum era pe stradă cu un băiat .
Eu:CE??Dar nu este adevărat eu am fost la ziua lui Anna ,era ziua ei de naștere.
Han:Oh ,am înțeles, scuză-mă draga mea.
Eu: Ești scuzat.In fine îmi iau telefonul și plec la școală, când să ies pe ușă, îmi dau seama că sunt în pijama ,îmi dau o palmă peste frunte și mă întorc înapoi în casă ,tata mă vede și râde de mine.
Han:Draga ai uitat ceva?Cum ar fii să te îmbraci?😂😂😂.
Eu: Hahaha,foarte amuzant 💥,tati nu aș putea să lipsesc azi de la liceu?
Spun eu și fac clasicul botic de iepuras.
Tata stă pe gânduri și îmi răspunde.
Han:Nup,acum mergi, îmbrăcate și la școală cu tine.
Eu:Seris tata, ești rău.
Han:Fugi și îmbrăcate acum.
Spune tata și eu merg să mă îmbrac pentru școală.
M-am îmbrăcat așa.Merg jos și îl sărut pe tata.
Eu:Tati nu poți să mă duci tu la școală ?
Han:Sigur scumpo,haide repede sunt in întârziere și am o operație .
Eu:Ok tati !Te iubesc mult.Spun și îl iau pe tatăl meu în brațe.
Han: Și eu te iubesc mult,draga mea,haide sa mergem, că nu vreau să întârzii la școală.
Noi pornim la drum,in maxim 15 minute am ajuns la școală,tara oprește mașina și îl sărut pe obraz.
Eu: Pa tata.
Han:Pa frumusete,ai grijă și să nu mă cheme dirigintele la școală că faci tâmpenii.Ne-am înțeles domnișorică?
Eu:Da tati.
Eu plec la clasa mea, când ajung lângă ușă aud o voce cunoscută,era domnul profesor,bat la ușă și aștept un răspuns.
Depe partea opusă a ușii,de aude o voce groasă,este clar,aud un intră fără chef de viață.
Întru și fac o plecăciune in semn de respect față de profesor.
Eu: Bună dimineața, vă rog frumos să mă scuzați că am întârziat, mă primiți la oră.
Hjin: Bună dimineața domnișoară Jisung,de ce ați întârziat?
Eu:Am pornit în drum spre școală,dar mi-am dat seama că sunt în pijamale și m-am întors să mă schimb, așa am întârziat și mă adus tatăl meu cu mașina la liceu.
Hjin :Asta este cea mai neobișnuită poveste,dar te iert, poți lua loc în bancă și să îți iei notițele de pe tablă.
Eu: Vă mulțumesc domnule profesor.
Spun eu și fac o plecăciune in semn de mulțumire.
Mă așez în babaca mea și încep să scriu tot ce a scris profesorul.Ziua a trecut greu și plictisitor,merg spre casă și îl sun pe tata.
Conv telefonică
Eu:Alo tati ?
Han:Da scumpo ești bine, sa întâmplat ceva?
Eu: Sunt bine,acum merg spre casă,mai stai mult la spital?
Han:Nu scumpo, imediat vin acasă,dar vezi,poate este Chan in bucătărie.
Eu: Bine tati, să ai grijă la drum.
Han:Voi avea, înainte să îți faci temele, mănânci o ajuți mama ta și apoi la somn ok,poate voi întârzia,fiindcă am mulți pacienți.
Eu:Bine,te iubesc mult mult mult 🥰.
Han:Awww îngerașul meu, și tati te iubește.
Eu:Pot să întreb ceva?
Han: Sigur că da prințesă tati te ascultă.
Eu:Mă lași în oraș cu fetele?
Han: Bine,dar să ai grijă.
Eu: Bine,paaa!
Han:Pa.
Conv telefonică încheiată.
Întru in casă și mă descalț la intrare,merg in bucătărie și o văd pe eomma(să știti aceste cuplu de gay nu mă înjurați)Chan acolo,mă apropii de el și îl i-au în brațe pe la spate,îmi observă prezența și se întoarce spre mine.
Chan: Bună îngeraș,cum a fost la școală azi?
Eu: Plictisitor, dacă nu îmi dădeam azi dimineață seama,cred că mergeam la școală în pijamale,tata in loc să mă susțină,a râs de mine.
Chan: Voi vorbii cu el, și profesorul ce a spus?
Eu: Păi ma iertat,dar nu ia venit să creadă povestea.Ce faci bun de mâncare?
Chan: Păi , tocăniță de Kimichi, supa de legume, și desert, prăjitură cu ciocolată.
Eu;Oooo buuuunn!
Chan: Spălate pe mâini și hai la masă,îi vom păstra și tatălui tău ceva .
Eu:Pot să te întreb ceva?
Chan: Sigur că da ,orice!
Eu:Mă lași să plec în oraș cu fetele?
Chan:Nuuu,sub nicio formă,este târziu și nu vreau să ți se întâmple ceva rău,plus că sunt atâția vagabonzii care umblă pe străzi noaptea,niste adolescente singure pe străzi noaptea, nu este o idee bună .
Eu:Te rooog,promit să am grijă.
Chan:Am spus nu, și încheiem subiectul.
Eu:Tata a fost de acord.
Atunci apare și tati ,merg repede și îl strâng în brațe.
Eu:Tatiii,ai venit!!!!!
Han:Ohhh îngerașul lui tati, îngerașul meu scump!.
Eu:Tati,eomma nu mă lasă să ies in oraș .
Tata se uită la eomma,apoi se uită afară,vede că este întuneric și se întoarce iar la mine.
Han:Are dreptate eomma,este întuneric, mâine după ce ieși de la liceu poți să ieși în oraș.
Eu:Ok.
După ce am luat toți cina, eu m-am dus sus și am făcut un duș, după asta m-am apucat de teme.
Când termin de făcut temele mă pun in pat, și adorm repede deoarece eram obosită.Dimineața.
Pov Autoarei
In casa lui Lisa și Jungkook,fetele adică Mari și Rachell dorm liniștite,aveau o zii liberă de la școală.
Se trezesc și pleacă jos,acolo le așteptau Jungkook și Lisa .
Lisa stătea la masă lângă Jungkook și își savura liniștit cafeaua în timp ce butona telefonul,iar Jungkook era concentrat să citească ziarul.
Rachell: NEAȚA LUNEEEEEE!!!
Mari:HOOO FĂ CE ȚIPI AȘA CA O NEBUNĂ, DU-TE DRACU DE ZĂPĂCITĂ.
Lisa: Fetelor nu mai țipați,ce este cu voi?
Mari:Pe mine mă întrebi, întreabă pe nebuna asta de aici.
Jk:Gata sunteți surori,trebuie să va înțelegeți.
Lisa:Ih serios,dar tu cum te înțelegi cu fratele tău,cu Seok-min?
Atunci Jungkook simte cum explodează, își iubește fratele,dar era cam prea cucu.La jirose acasă.
Deci Maria și Lia erau într-un război,se certau, și băteau, Rose nu mai suporta, Jimin vă gândiți voi,era în pragul disperării, deoarece nimeni nu îl lasă să doarmă .
J.:GATA AJUNGE!!!
Maria&Lia:Ea a început !
Spun și arată una spre cealaltă.
Jm:Nu mă interesează cine ,a început sau nu,ia haideți, îmbrăcați va și plecați la locul vostru .
Ele se uită una la alta și fug sus să se îmbrace.
Maria 👇👇Lia 👇👇
Își iau adidași in picioare, și pleacă pe ușă.
Tae&jennie
Acolo era mai mare haos,Anna și Mira se certau intre ele, așa că Taehyung le-a spus așa .
Th: Fetelor,acum vă îmbrăcați și plecați la locul vostru preferat.
Anna: Serios?
Mira:Nu este o capcană,nu?
Th:Nu,va îmbrăcați și va duceți.
Anna &Mira:Paaaa!!!
Anna 👇👇Mira 👇👇
La cabană
Ajunse acolo,toate fetele se i-au în brațe, deoarece nu s-au mai văzut de mult timp.Bang 💥
CITEȘTI
Trupa pericol public 💥
ФанфикAnna și trupa de șoc stăteau într-un cartier select,doar divele și Kpop eri stăteau acolo,se numea 'Resedinta VIP "