22

51 5 8
                                    

Bună dimineața dragii mei,azi scriu un capitol nou.
Din capitolul anterior, Anna să simțit rău, prietenii ei au venit să o susțină
MihaelaIlie140 mulțumesc pentru idee.
Să o susțină și să  vadă cum este. După ceva timp Ale o întreabă pe Anna dacă este mai bine sau dacă are nevoie de ceva,după ce vorbesc ele Lucas îi aduce mâncarea la pat și Anna începe să mănânce. După ce Lucas o vede pe Anna ca mănâncă se duce jos și începe să vorbească cu fetele:
Lucas:i-am dus mâncare Annei și este bine acum
Rachell:acuma trebuie să avem grijă de Anna ca să nu pățească nimic rău
Ale:bun,acum trebuie să ne focusăm pe Anna ca să fie bine și Jackson să nu îi mai dea târcoale în visele ei
După ce se sfătuiesc Ale se duce în camera Annei și stă cu ea, după ceva timp Anna sa dus până la baie și atunci i se aprinse telefonul, era un mesaj de la Y-Joon
Y-Joon:știu ce ai făcut și pentru asta o să plătești amar.
Ale vede mesajul care la trimis Y-Joon și se duce jos și le spune celorlalți.
Deci planul este așa ca tu să te întâlnești cu Y-Joon într-o pădure și tu să fii momeala și tu ai un mini microfon în haina ta și când vrea să te omoare sau să dea în tine noi fetele și frații tăi+ jandarmeria și poliția îl arestăm pe Jackson și el o să fie dus la o închisoare performantă și foarte strictă.
Pov Autoarei.
Veni seara și Anna se pregăti să iasă să se întâlnească cu Jackson, își fixează un microfon sub haine și a a ajuns unde ia spus Jakson să vină.
Anna era față in față cu Y-Joon și își aruncă priviri amenințătoare unul celuilalt.
Anna: Bună și ție Y-Joon!
Y-Joon: Bună domnișoara,se pare că vrei să terminăm povestea asta cât mai repede.
Anna:Așa este,până la urmă nu pot sa cred că vrei să mă omorî, deși tu ai omorato pe Deea prima dată.
Y-Joon: Dă-mi voie să te contrazic,am omorato pentru că era enervantă și să culcat cu cel mai bun prieten al meu, așa că na, dar tu nu trebuia să faci avort.
Anna:Haha, și crezi că puteam să port copilul acela în timp ce mă gândeam la tine,mai violat, așa că meriți să stai și 1000 de ani după gratii.
Y-Joon se enervează,dar după începe să râdă malefic, Anna era oarecum confuză.
Anna:Să ghicesc, i-ai adus și pe prietenii tăi, să te asiguri că nu am unde sa fug?
Y-Joon: Ohhh ești o fată deșteaptă, păcat că nu mai ales pe mine,să ne creștem copilul.
Anna:Ha, mă faci să râd .
Y-Joon nu știa ce este așa Y-Joon:De ce râzi, ești frumoasă.
Anna: Crezi că după ce mi-ai făcut, mai am încredere în tine, nemernicule !!!
Y-Joon:Auzi păpușă?
Anna:Mereu, ești doar un maimuțoi cu nuci in loc de creier, și mai mult gol in loc de inimă.
Jakson: PÂNĂ AICI ȚI-A FOST PANARAMĂ MICĂ CE EȘTI!!!
Spune și scoate un pistol,îl îndreaptă spre Anna și zâmbește satisfăcut.
Anna:Haha,ce nătărău ești,chiar crezi că aș veni la periferia orașului fără să fiu pregătită, poate voi aveți arme,dar eu am altceva, maimuțe fără creier.
Spune și anunță in statie, atunci apar trupa de șoc,Ale,Mari, Maria+ poliția și jandarmeria.
Y-Joon este arestat și încătușat.
Înainte ca el să fie dus la mașină poliției,Hana se apropie de el și îl amețește,adică îl bate de îl usucă.
Hana: Dacă cumva, mai îndrăznești să îmi rănești sora mea de suflet,cred că vin și te bântui in vise.
Rachell: Bă  păduche daca te atingi de Anna,te fac chiftele, îți dau un șut de nu te mai 💩💩💩 până termin eu facultatea.
Hana:Daaaa,dute dracu de urangutan urât.
Anna:😂😂😂😂😂Am cele mai bune prietene.

Înainte să îl ducă la mașină de poliție Ale se apropie de el și îi zâmbește.
Atunci începe să îl bată, de la lăsat lat, mai voia să îi mai dea câteva, dar, Anna a  apucat-o de mijloc și o ținea să nu îl omoare în bătaie.
Ale :Așa îți trebuie fustangiu nemernici, sper să putrezești după gratii.
Anna :Gata nebuna mea, l-ai bătut ca pe piniata.
Ale :Asa îți trebuie, unraguta urât ce ești.

Maria pov.
După ce Y-Joon a fost încătușat și dus la secția de politie, noi ne-am strâns în jurul lui Anna și am luat-o în brațe.
Anna :Mulțumesc fetelor, pentru tot.
Eu :Normal, mândră, doar suntem prietenele tale.
Ale :Da, dacă cineva va vrea sa te rănească, va trebui să yrea de noi mai întâi.
Hana :Exat, nebuno, tu ești doară noastră, lipiciul acestii grup de handicapați.
I.N:Aprob și susțin.
Deni :Unnie tu vei fii mereu pe primul loc.
Eu :Gata cu atâtea dulcegării, am învins cel mai mare dobitoc, eu zic să sărbătorim.
Toți :DAAAAAA!!! 😂😂😂.
Da a început petrecerea, adică am fost în club toate fetele și băieții.
Pot dusr să spun că era un haos, Anna era cea mai lucidă dintre toți, da ea a băut doar un suc și ceva cocktail fără alcool.
Eu ma simțeam puțin amețita, frații lui Anna6 erau pe ring de dans cu o sticlă de bere în mână și cu  o fată în cealaltă mână, Hana, Ale, Denisa, și trupa de șoc erau leșinate pe acolo, iar I. N era puțin mahmur.
Ce să zic o petrecere pe cinste.
Merg la Anna și o întreb.
Eu :Fă, dar tu cum de nu ești amețita?
Anna :Nu pot să beau alcool.
Eu :De ce nu? Este foarte bun.
Anna :Pentru ca aștept un copil.
Eu :EȘTI ÎNSĂRCINATĂ??
Anna :Daa, și nu mai striga, ca te aude și Coreea de Nord.
I. N:Stai puțin, adică, eu voi fii tătic?
Anna :...
Eu :Răspunde fă nebuno!!
O indemn eu, de și eram puțin șocată.
Anna :Da, sunt însărcinată.
I. N a leșinat de bucurie, după ce sa trezit, a țipăt în tot Seulul ca el va fii tătic.
Eu, merg acasă, bine, mers este puțin spus, mai mult mă legăm spre casă și mă arunc direct în pat.

Ce credeți ca se va întâmpla cu eroi noștri, veți afla în următorul capitol.

Rashellrrock

Kookie_is_my_life_21

dani_kook_10

Batman6Catwoman9


_taetae_kookieJK

Bang 💥

Trupa pericol public 💥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum