10

51 7 3
                                    

Luna pov
Sunt încă la spital, și îi văd pe părinții mei,că se uită la mine ciudat.
Eu,:Bună eomma,bună tati.
JiHo:Nu îți mai merge de data asta domnișoară.
Felix: Luna ce căutai tu la morgă?
Eu:Eomma,te rog,mă plictiseam.
Felix:Deci tu ai venit cu ideea să vă furișați in morgă ,toate  ?Luna este periculos,dacă se bloca ușa și rămâneați acolo închise,plus eu puteam să îmi pierd locul de muncă.
Eu:Îmi pare rău.eomma,poate ar fii mai bine să mor.
Jiho: Prințesă,ce vorbe sunt astea,cum poți crede că am putea renunța la tine dulceața mică ?
Eu: Chiar,tati ?
Întreb eu, plină de speranță în glas .
JiHo:Chiar,acum gata,șterge lacrimile.
După ce au plecat părinții mei,eu am adormit.
Mă trezesc și văd că sunt într-o cameră ciudată, lumina îmi bate in ochi,văd că sunt legata pe o masă de operații,mă sperii și incep să mă zbat,dar  fără rezultat,atunci văd că vine cineva in acea sală,era un băiat înalt și chipeș, stai ce vb eu aici,el ma răpit.
Așa arată băiatul.

Așa arată băiatul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu :C..cine,e.es..ești,t..tu?
X: Stai liniștită,nu îți fac rău,am văzut analizele tale, și ai nevoie de o operație.
Eu:Ok, și acum ce se întâmplă?
X:Stai liniștită domnișoara,vei fi gata cat ai clipi,apropo cine sunt părinții tăi?
Eu:Kang Ji-Ho și Kang Felix.
X:Ok,eu sunt Dr Dong Sicheng,dar poți să îmi spui Dr WinWin.
Eu: Ești cumva din NCT?
WinWin:Da,de unde mă cunoști.
Eu:Lucas ar fi cumva vărul meu.
WinWin: OK,acum relaxează te te și numără până la 10.
Îmi pune o mască pe față și atunci îmi bagă un ac în venă, imediat sint cum încet adorm .

WinWin pov
Bună lume eu sunt Dong Sicheng,am 32 de ani și sunt chirurg pediatru ador copii.
Sunt in cabinetul meu, și asistenta mea,tocmai mi-a adus analizele unei paciente de 16 ani.
O cheamă Kang Luna și are nevoie de operație,mă uit mai bine la analizele ei de sânge și văd că nu este deloc bine, după mă uit și peste celelalte,adică ecografia ei abdominală,îi trebuie operație de apendicită.
Merg la cantină și mă întâlnesc cu colegul meu Yuta.
Eu: Salut hyung.
Yuta:Salut,ce mai faci?De ce ești așa abătut?
Eu:Am o pacientă de 16 ani și are nevoie de operație.
Yuta:Vrei sa te ajut?
Întreb eu, și mă uit la el.
Yuta: Sigur, trimite- mi analizele ei .
După ce terminam de mâncat mergem la el în cabinet și își ia halatul,apoi mergem la mine sa i-au analizele pacientei.
I le înmânez lui Yuta,in timp ce se uită la ecografie și la analizele de sânge,se strâmbă din nas.
Yuta:Ai dreptate,are nevoie de operație de apendicită.Dar și noroc că o voi opera eu,tu doar mă asiști.
Eu:Ok,hyung.
Yuta: Haide sa anunțăm pacienta și părinți,este fiica lui Hyunjin și Felix.
Eu:De unde ai știut.
Yuta:Îi cunosc, Hyunjin sa angajat că profesor la liceu și Felix lucrează ca mine pe secția de pediatrie.
După ce mergem în salonul Lunei,Yuta le explica totul părinților ei, după mergem sa ne pregătim pentru operație.
Am intrat în vestiar,mă schimb de tricou,apoi, pantaloni și după îmi iau boneta pentru păr,merg in sala de operații și Yuta era deja acolo.
Eu: Bună ziua dr Nakamoto.Da in sala de operații nu mă adresez direct,ci formal, fiindcă era superiorul meu.
Yuta: Bună domnule Dong.Ce am azi?
Eu: Pacientă de 16 ani,pe nume Kang Luna,diagnostic: apendicită acută.
Yuta:Foarte bine, semnele vitale?
As: Normale, domnule doctor.
Yuta: Inregula,să începem,bisturiu va rog.
Începe operația, și eu sunt atent la tot ce face, după 2 ore in care ia scăzut tensiunea pacientei,am reușit să o salvăm și să o închidem fără probleme.
Mergem și anunțăm pe părinți că totul este bine.

Rachell pov
Merg acasă și îi văd pe părinți mei, că erau îngrijorați.
Eu:Am venit !!
Strig eu când întru in casă,mă descalț de pantofi și merg la bucătărie ,acolo o vad pe mama cam îngrijorată.
Eu:Mami ești bine.
Jennie:Da scumpo,apropo am o veste bună.
Eram curioasă,ce veste .
Eu:Ce fel de veste?
Jennie: Tatăl tău vine acasă cu sora ta mai mare.
Cum eu nu am sora mai mare.
Eu:Poftim,de când am eu sora mai mare?
Jennie:O cheamă Mari,are 19 ani și a locuit în deagu,de acea nu ai știut de ea.
După jumătate de oră,in care eram nerăbdătoare să îmi cunosc sora mai mare,apare tati cu cineva in spatele lui.
Th: Bună dovlecel,ce faci?
Eu:Bine tati.
Merg să îl iau pe tati în brațe, și atunci îmi plasează un sărut pe frunte.
Eu: Tata, unde este sora mea mai mare,vreau sa o cunosc.
Th: Uite-o aici,haide dragă.
Atunci vine sora mea,era frumoasă, foarte frumoasă.
Așa arată ea.

Eu: Wow ești frumoasă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu: Wow ești frumoasă.
Mari: Mulțumesc, ești așa de dulce.
Era mai înaltă decât mine.
Eu: Mulțumesc,să știi că am 16ani.
Mari:Îmi poți zice nona,sau unnie.
Jennie:Scunpa mea prăjiturică.
Mari: Buna mama
Jennie:Ce mai faci,cum este cu munca?
Mari :Bine, mi-e foame,mami.
Jennie:Am făcut preferata ta.
Mari:Ramen?
Jennie:Da.
Atunci eomma o ia în brațe și o sărută pe frunte.
Th: Fetelor, spălați -vă pe mâini și haideți la masă.
Noi:Ok tati.
După ce ne spălăm pe mâini,mergem la masă și începem să mâncăm.
Mari: Deci, surioară,cum mai ești?
Eu:Sunt bine, și pedepsită.
Mari:De ce,ce sa întâmplat?
Eu: M-am furișat in club, și apoi in morgă.
Da partea aia nu o știa tati.
Th:Poftim, te-ai furișat in morgă?
Mari:Tati, te rog.Draguta ,nu este bine ce ai făcut, dacă pățeai ceva?
Eu: Îmi pare rău, promit să nu mai fac, și îmi asum pedeapsa.
Mari:Nu am zis nimic de pedeapsă, ești tânără, și eu făceam destule năzbâtii.Dar trebuie sa promiți că vei avea grijă de acum înainte.
Eu: Bine,unnie, promit.
Atunci mă ridic de la masă și o iau în brațe pe sora mea.
Merg la mine in camera,incerc să adorm sat nu pot,mă decid să merg la părinții mei.
Bat la ușă lor, și aveam lacrimi in ochi.
Th: Dulceața,ce sa întâmplat,de ce plângi puiule?
Eu:Tati,nu pot dormi,aș putea dormi cu voi.
Tati vine și mă ia în brațe.
Th: Sigur puiule. Mergem în domnitor, și mă pun in pat, între tati și eomma.
Tati ma pupă pe frunte și pe obraji,mă trage mai aproape de el și își plimbă mâna pe spăticul meu.
Îmi închid ușor ochii și cad ușor în lumea de viselor.

Lume sper să vă placă acest capitol.💜💜💜💜

Rashellrrock

lunademonica700

ANAMARIACOLOBANEA

Bang 💥

Trupa pericol public 💥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum