Acest capitol este dedicație specială pentru _taetae_kookieJK sper să îți placă.
Mă trezesc de dimineață și văd că lumina soarelui îmi scaldă chipul,mă decid să mă dau jos din pat și merg la baie,pe când termin cu rutina mea zilnică,merg la dulap să îmi aleg niste haine ,cum afară era frumos și cald m-am decis să mă îmbrac așa .Merg jos și îi văd pe tata și eomma că stau pe canapea .
Eu: Bună dimineața tati, mama !
Jm: Neața soare,ce faci prințesă?
Eu:Bine,mă doare capul.
Rs: Îți dau imediat o pastiluță .
Atunci se duce la dulap,și scoate folia cu medicamente .
Rs: Întinde mânuța.
Eu iau pastila și o înghit după beau apă și mă strâmb la gustul amar.
Eu:Bleah.
Jm:Vrei ceva de mâncare?
Mă întreabă ,vine și îmi pune mâna pe frunte.
Jm:Scumpo arzi,trebuie să mergem la spital.
Eu:Ce,nu vreau!
Rs:Dovlecel va fi bine, du-te și te îmbracă,nu mergi așa.
Eu: Dar ?
Yg:Fără dar.
Eu:Bine.
Am plecat în cameră și m-am îmbrăcat așa.După ce mă îmbrac merg jos la părinți mei .
Dar când să cobor și ultima treaptă mă luat amețeala și după mi sa rupt firul.
Jimin pov
O așteptăm pe Maria sa coboare,auzim pași pe scări,asta înseamnă că ea este.
O vad venind dar când era pe ultima treaptă ,o văd că leșină,noroc că am apucat sa o prind.
Eu o strig pe Rose.
Rs:Da,mergem acum la spital,sau chem ambulanta?
Eu:Mai bine ambulanță
...
La spital
Ajunși la spital stăm pe hol și eu sunt distrus .
Vine un doctor,era Felix.Vine spre noi și era destul de încrezător.
Fx:Este totul în regula,nu este nimic serios,febra este din cauza unei gripe și faza cu leșinul aia este de la stres,are nevoie de multa odihnă, și să mai iasă și ea pe afara,aerul curat îi face bine.
Eu,:Mulțumim Felix,putem să o vedem?
Fx:Sigur că da,este trează.
Ii mulțumim lui Felix, și plecăm în salonul ficei noastre.
Eu: Bună scumpo,cum te mai simți?
Întreb eu și îi iau mânuța micuță și delicată în mâinile mele mari..
Maria:Suntai bine , mami?
Rs:Da dulceața,ce sa întâmplat?
Maria:Îmi este foame.
Eu:Stai aici,că merg să îți aduc ceva de la cantină,ce dorește puiul meu să pape?
Maria:Hmm..clătite cu nutella.
Eu:Bine.
O sărut pe frunte și merg la cantină să îi duc de mâncare, și o sticlă cu duc de portocale 🍊.
După ce își toată mâncarea,am plecat iar in salon acolo unde o vad pe prințesa mea că zâmbește.
Maria:Clatiteeee!!!
Ii dau clătitele și ea începe să mănânce cu poftă.
Maria:Eooma,tati,pot să vă întreb ceva?
Eu &Rs:Da,orice.
Spunem noi in același timp.
Maria:Pot să mă vopsesc, blondă?
Eu:Sigur că da,de ce nu?
Scumpo,ce părere ai?
Întreb eu și mă uit la draga mea sotie care sta pe gânduri.
Rs:Sigur că da,nu am nimic împotriva.
După ce am mai vb ,plecăm și noi acasă.Maria pov
După ce tati și eomma pleacă,îmi iau telefonul și mai citesc pe wattpat,după două ore,mă plictisesc,și mă decid da mă culc,sting telefonul,îl pun lângă pat,apoi când îmi pun capul pe pernă,simt că mă fura somnul.Dimineața
Alee pov
Mă trezesc cu o durere de cap,nu o bag in seamă,mă duc la baie sa mă spăl pe dinți și față,după ce plec în cameră mă apropii de dulap și mă decid să mă îmbrac in ceva mai subțire,deoarece este frumos și cald afară.
După 15minute mă decid să mă îmbrac așa.Merg jos ,azi era vineri,dar nu merg la școală.Acolo îl găsesc pe tatăl meu,care este cam supărat.
Eu: Neața tati.
Sanghoon: Neața,ce faci drăguță?
Eu:Acum m-am trezit și îmi este foame.
Sanghoon:Este salata de vinete in frigider.
Eu:Ok.
Merg la bucătărie și îmi scot din frigider salata, pâinea și încep să mănânc.
După ceva timp termin de mâncat, și mă apuc să îmi fac un ceai fierbinte din fructe de pădure.
Merg lângă tati las cana pe măsuța din sticla și îl iau în brațe.
Eu:Tati,îmi pare rău că sunt o povară pentru tine.
Tati îmi răspunde la îmbrățișare și îmi plasează câte un pupic pe obrăjori și frunte.
SangHoon:Scumpo, ești fetița mea,cum să fii o povară,eu te iubesc.
Eu:C..chiar?
SangHoon:Da,cel mai mult.
Eu: Și eu te iubesc ,tati?
SangHoon:Da,ai nevoie de ceva?
Eu:Mă lași ies în oraș cu fetele?
SangHoon:Da,sigur,dar sa nu stau mult.
Eu:Ok, mulțumesc.
Spun eu și îmi beau ceaiul care nu era chiar așa fierbinte.
După ce trening de băut ceaiul,mă încalt și ies in oraș,mă tot plimb și mă plictisesc.
Ajung in parc și le văd pe fete.
Dar când să merg la ele simt o mână care mă ducă de talie și un material la gură,după care leșin.Ce credeți că. Se va întâmpla cu ale, veți afla in cap următor.
Bang 💥
CITEȘTI
Trupa pericol public 💥
FanfictionAnna și trupa de șoc stăteau într-un cartier select,doar divele și Kpop eri stăteau acolo,se numea 'Resedinta VIP "