11

44 6 2
                                    

Dimineața a venit iar fetele noastre au mers la baza lor secretă,dar cat de secretă poate fi?
Fetele ajung la baza lor secretă și când intră,îl găsesc pe Hyunjin acolo stând cu mâinile încrucișate la piept.
Luna se ascunde după Anna,care se ascunde după Jinna și tot așa,in final toate ajung să se ascundă după Luna.
Hyunjin vine către fiica lui și o trage de ureche.
Luna:Au , tati mh.
JiHo:Să nu te aud,deci de asta dispari tu așa de des.
Și voi, vă voi suna părinți.
Atunci pune mâna pe telefon și sună pe grupul de părinți.
Conv telefonică
JiHo:Alo.
Th:Da, Hyunjin,ce sa întâmplat?
Jh : Salut,unde este fata mea,dacă este acolo spune-i să vină în momentul ăsta acasă.
Sanghoon:Alo Hyunjin, unde este Ale?
Hjin:Da fetele noastre sau furișat și au o cabană in pădurea de lângă casa lui Taehyung și Jennie.
Th:Stai acolo vin imediat.
SangHoon:La fel, Ale ai incurcat-o !
Jm:Maria, dacă nu vii în momentul ăsta acasă îi spun mamei tale defapt vin eu acolo.
Conv telefonică încheiată.
Hyunjin așteaptă să vină și ceilalți,așa că stă răsmat cu fundul de masă .Se uită la Luna care pare foarte vinovată de toate.
Luna:Îmi pare rău tati.
Știa că nu scapă de pedeapsă.
El doar stă și se uită la fete.
X: Domnișoară,ai incurcat-o.
Atunci văd rânjetul de pe fața lui Hyunjin,se uită în spate și îi văd și pe ceilalți.
Anna: Bună eomma, bună tati.
Jin: Kim Anna,in mașină acum.
Atunci o ia pe Anna de încheietura mâinii și o târăște in mașină.
Se întoarce la ceilalți și atunci încep să discute.
Th:Ce loc frumos,am putea să îl luăm noi.
Jh:Ba să știi că nu zici rău.
Jimin : Fiicelor noastre nu le va mai trebui, fiindcă vor fi pedepsite.
JiHo:Exact,dar trebuie să facem un plan să nu se mai furișeze.
Tae stă pe gânduri și a găsit o soluție.
Th: Știu,ce ziceți să punem gratii la ferestre și să le închidem în casă?
Jm: Bă bro să știi că nu ești prost de geaba.
Th: Mulțumesc,stai,tu ești prost.
Jiho:Gata, mă piș.
Jm: Bă dar ceva nu miroase a bine.
Jh:La ce te referi?
Jm:Până la urmă tot vor găsi o cale să se furișeze să vină aici,dacă nu vor găsi alta cabană părăsită.
Th:Ai dreptate,mai vedem noi, haideți că fetele noastre cred că au fugit din  mașini.
Când au ieșit din cabană și au mers la mașini,se uită în ele și chiar așa era,fetele au plecat,acum  cei 9crai de la răsărit încep să le caute peste tot dar fetele nu erau de găsit.
Afară era frig și deja se lăsase întunericul.
Jm:Oh nu,oare unde o fi plecat fetele astea, dacă lea răpit cineva, sau poate să fi fost calcate da mașini.
Vru să continue dar telefonul său suna, Jimin ia telefonul și răspunde.
Conv telefonică.
Jm:Alo?
X:Alo, domnul Park Jimin?
Jm:Da,eu sunt,cu cine vb?
X: Sunt detectivul Key, v-am sunat de la secția de poliție,am găsit fetele.
Jm:Da,unde sunt?
Key: Păi,cum să vă spun,la un depozit vechi de la marginea orașului.Au fost ținute captive de un mafiot foarte periculos.
Jm:P..po..poftim?
Key:Mafiotul se numește Lee Matei,am trimis niște oameni de ai mei să verifice starea fetelor, sunt ținute în lanțuri și bătute.
Jm: Și cum putem să le salvăm?
X:Tati,de cine să ne salvezi?
Jm:Oh,la revedere mulțumim că ne-ați anunțat.
Key:Cu multă plăcere,o zi frumoasă.
Conv telefonică încheiată
Se întoarce și le vede pe fete cum erau pline de vânătăi.Taehyung se apropie de ele și își ia fiica in brațe.
Th:Oh , dulceața,ce rău mai speriat, unde ați fost?
Rachell:Tati putem vb acasă?
Th:Sigur,haide în mașină.Baieti veniți la noi acasă?
Toți :Sigur.
Răspund ei și toți se urca in mașină cu tot cu fiicele lor.Ajunsi la casa lui Taehyung se așează pe canapea și pe scaune.
Th:Acum spuneți ne adevărul.
Rachell se uită la fete și ele își bagă capul în pământ.
Rachell:Tati,in timp ce voi stăteați la bârfe ca babele,noi am fost răpite,dar am reușit să scăpăm.
Jh:Dar cum au reușit să vă fure fix din mașină?
Nu ați încuiat mașina?
Jinna:Nu,de unde să știm noi că vom fii răpite?
Hyunjin: Luna de acum înainte veți fii încuiate in casă, și vom pune gratii la ferestre, dacă trebuie vă vom pune Bodyguards.
Fetele fac ochii cât cepele și de strâmbă.
Ale:Serios,ne țineți sechestrare in propria casă.
SangHoon:Exact, și de acum in colo,noi va ducem la școală și va luăm,nu vrem să pățiții ceva rău.
Maria: Serios tati,nu se poate.
Jm: Ba da.

Maria pov
Nu pot sa cred că vor să ne țină sechestrate în casă.Tati îmi face semn să plecăm, așa că mă ridic și îmi i-au rămas bun de la fete.
Eu:Bye nebunele mele,sper cât mai putem să vb macar de la balcon.
Luna:Vb diseară pe grupul nostru.
JiHo:A da am uitat,vă vom confisca telefoanele.
Luna:Dar nu este deloc corect.
JiHo:Să nu te aud domnișoara,apropo ma sunat dirigintele tău, mi-a spus că ai luat un 4la matematică și un 2 la engleză.De acum dacă nu înveți atunci când vin la tine,și te prind pe telefon,schimbam foaia.
Jm:Foarte bine,mersi de idee JiHo, așa vom face și noi.
Atunci fac ochi mari și gura căscată.
După ce ajungem acasă,tati mă lăsa singură în mașină, după mă așez pe canapea lângă el.
Eu:Tati.
Jm:Dute in camera ta, și apucate de învățat,vin și eu imediat.
Nu mai zic nimic mă ridic de pe canapea dar tata mă oprește.
Jm:Apropo,predă telefonul mobil.
Eu:Poftim telefonul.Soun eu și îl înmânez.
Jm:Mergi și fă-ți temele domnișoară.
Merg și îmi fac temele,după 2ore am terminat și m-am os in pat, când am pus capul pe pernă,am adormit direct.

Ale pov
După ce ajung acasă ,îl văd pe tatăl meu foarte supărat pe mine.
Întru in casă las telefonul pe măsuța de cafea,mă duc în camera mea și mă apuc de teme,după 4ore in care am terminat temele,sunt așa obosită merg jos și îl văd pe tati că citea ceva fișe.Ma așez lângă el și îl văd concentrat.
Eu: Bună tati ce faci.
SangHoon:Oh,ce faci scumpă mea?
Eu:Bine,tu ce faci.
SangHoon: Niște fișe,unor pacienți.
Eu:Tati, mi-e foame.
Mă smiorcăi eu,îl văd pe tati că mă ia în brațe și și mă sărută pe frunte.
SangHoon:Ok,ce vrea prințesa mea sa pape?
Eu:Ramen?
SangHoon:Ok,va fi gata în jumătate de oră, poți să te uiți la televizor până termin.
Eu mă  pun să mă uit la o Kdrama.
Peste jumătate de oră mă strigă tati la masă.
Merg la la bucătărie și mă pun la masă.
Mă opun da mănânc și erau foarte bun.
Eu: Poftă bună tati.
SangHoon:Mersi la fel.
După ce terminam de mâncat,strângem masa,mă duc sus in camera și mă apuc să îmi fac ghiozdanul.
Îmi caut niste haine și merg să îmi fac un duș.
După duș,merg in cameră și mă pun la somn.

Știu este cam scurt dar sper să vă placă,scuze pentru eventualele greșeli de ortografie.

Rashellrrock

i_love_yeonbin

lunademonica700

MihaelaIlie140

_taetae_kookieJK

Bang 💥

Trupa pericol public 💥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum