1

161 12 3
                                    

Bună lume sunt Kim Anna am  18  ani și locuiesc într-un cartier foarte popular,Eu sunt diva cu capul in nori, și sunt vecină cu trupa de șoc adică 7 fete nebune,plus Jinna și Ale.
Mă trezesc cu un mare chef de facultate.
Da eu fac facultatea de arte.
Mă dau jos din pat,merg la baie și îmi fac rutina de dimineață după ce merg la dulap și mă gândesc cu ce să mă îmbrac,fiindcă este primăvară mă îmbrac așa.

Mă dau jos din pat,merg la baie și îmi fac rutina de dimineață după ce merg la dulap și mă gândesc cu ce să mă îmbrac,fiindcă este primăvară mă îmbrac așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi i-au ghiozdanul,azi avem desen.
Mă uit pe geam și văd că nebunele mele s-au trezit.
Când mă uit la casa de lângă mine văd că am vecini noi,când i-am văzut, mi-a picat cerul în cap,erau chiar BTS.
Pun mâna pe telefon și o sun pe Ray.
Conv telefonică
Eu:Fă Ray.
Ray:Da fă, ce ai pățit ?
Eu:Avem vecini noi.
Ray:Serios cine!?
Eu:BTS!!!!
Ray:CEEE?!!!!Cum adică BTS?
Eu:DA fă și nu mai urla că îmi spargi timpanele mă 💩in gura ta de nebuna.
Ray: Fă proasta dreacu vrei un șut în cur,de îți dau una ajungi ca Japonia în toaletă.
Eu:ei ai vrea tu ,vezi că te aud vecinii noștri.
Pa fă.
Ray:Pa Albania.
Conv telefonică încheiată
Da am niste prietene super nebune,dar și proaste,dacă nu aș fii eu 😂 cred că s-ar pierde în Seul.
Mă decid să merg să îmi salut vecinii.
Ajung la ușă lor bat la ușă și îmi deschide V care era la bustul gol,iar Jk se juca pe televizor alături de Hobi,Jin îl fugărea pe RM,iar Jimin se juca cu parul lui Suga.
Eu:Aamm bună sunt Kim Anna, și sunt vecină voastră din casa de mai în jos.
V:Oh,bună eu sunt Kim Taeyung și sunt din BTS,aceștia sunt prietenii mei și colegii de trupă.
Atunci apar nebunele mele,Fifi  fuge cu viteza luminii să îl ia pe V în brațe.
Anna in mind:"Este clar,saracii băieți, mi-e milă de ei."
V:Ba ,salvați-mă,că asta mă violează.
Eu: Fă proastelor,lăsați băieții ăștia să respire.
Atunci apare nebuna de Ari care se uită la Hobi,el săracul sa ascuns in wc,dar acolo era sugă pe tron,eu mă tot uitam la Luna care se dădea după Jk,iar din greșeală am ajuns in baie, m-am pus la Sugă în poală.
Suga:Scuză-ma nu vezi că am o treabă aici pe tron.
Iese J-Hope din coșul de rufe și zice.
Jh:Fă lprostule nu te mai,💩💩 că miroase a  mort,miroase a Suga stricat.
Eu:😂😂😂.
După vă dați seama ce a urmat.
Jk sa pus cu curul pe blatul de la bucătărie,iar Luna să pus și ea,dar cu curul pe aragaz,jk să se distreze,a pornit aragazul și luna să ars la cur .
Sa văzut luna plină.
După multe certuri am mers acasă și m-am culcat,mă doare fix in gaura neagra dacă se bat ăștia sau nu.

i_love_yeonbin

Rashellrrock

Mina_13gh

lunademonica700

Ella_Ross18

Trupa pericol public 💥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum