Ayaz'ın kendini böyle ifade etmesi gerçekten, bazen düşünüyorum da hani insanlar sizi anlamazlar ya ama Ayaz gibi olan insanlar da vardır size derdini öyle bir anlatır ki, sanki unutulmuş anahtar kelimeleri birer birer yeniden hatırlatıyormuş gibi size kendini öyle bir ifade eder kelimeleri tek tek önünüze koyar, siz de onu hemen anlarsınız, ya da sizin duygunuza tercüman olurlar. İşte ben de bunu hissettim. Ben de böyle olmak isterdim. İsterdim ki, insanlara kendimi anlatabileyim, isterdim ki benim de derdimi hemen anlayabilsinler..
Evet sevgili dostum belki senin de aklına aynı şarkı sözleri gelmiştir kim bilir..
"Bir derdim var artık, tutamam içimde" gitsem nereye kadar, kalsam neye yarar? hiç anlatamadım, hiç anlamadılar.
[Bir derdim var - mor ve ötesi]
Bazen zor olur kendimizi anlatmamız. Dediğim gibi keşke böyle biz anlatırken, birden gelse kilidi açabilecek anahtar kelimeler. Ve sonra derdimizi, duygularımızı, kendimizi anlatabilsek çok isterdim bunu ama birşey daha var; eminimki sevgili dostum biz bu dertleri, düşünceleri, hissettiklerimizi anlatmanın türlü türlü farklı yolları var bence. Bak mesela; kimi insan şarkı sözleri ve müzikle anlatır derdini, kimi insan, kitaptan alıntı sözlerle, kimi insan bir şiirin mısrasından
alıp anlatır derdini, kimi insan resim çizer anlatır.. daha birsürü örnek verebilirim..Uzun lafın kısası kendinizi ifade edemeyeceğim diye korkmayın, çünkü bunun birsürü yolu var ve emin olun
siz kendinize uygun o anahtarı bulduğunuz zaman işler daha da kolaylaşacak. Bunu söylemem belki senin için boş gelecek ama şimdi kapat gözünü, lütfen ve içinden en sevdiğin bir şarkının
en sevdiğin yerini söyle veya en sevdiğin bir şiirden bir mısrâyı aklına ne gelirse, içinden olduğu gibi.1. Dersin bitmesine tam 20 dakika kalmıştı.
Bizde biliyorsunuz en son kendimizi tanıtıyorduk ve olay aynen şöyle devam etti:-Aman aman ikizime bak, şair ruhlu ikizim benim. Ama hakkını yiyemem güzel konuşmaydı.
-Ne sandın kızım. Biz şiirlerle, kitaplarla büyüdük.
-Neyse tamam tamam. Bunun üstüne söyleyecek laf yok. Buarada Selin seni bizim ekiple tanışıtırsak iyi olur. Madem artık bizdensin tanışmalısın.
-Ekip mi nasıl yani ne? Arkadaş grubunuz mu?
-Evet, aynen öyle. Ve hem daha ilk günün yeni insanlarla tanışırsan o kadar iyi olur hem daha iyi adapte olursun.
-Heh tam üstüne bastın Aylin'cim. Bizimkiler geliyor.
Ve tam olarak 6 kişi geldi. 3 kız 3 erkek olarak.
-Ooo kardeşim, gelebildiniz gözümüz yollarda kaldı nerdesiniz oğlum siz?
-Valla onu, Hüveyda'ya soracaksın. Hanımefendi birsürü şeyi unuttu. Buarada o kim? Selam Selim ben. Memnun oldum.
Ekibi size önden tanıtayım ben, bu Selim, Selim ARAKAN, 17 yaşında, onun hayatında olanları da ben değil ondan öğreneceksiniz, Uzun boylu, siyah saçlı mavi gözlü. Yanındaki kızlardan biri olan da Hüveyda UYAR, 16,5 yaşında buçuk diyorum çünkü yakında 17'ye girecek. Hüveyda ekibin en küçüğü,size şimdiden söyleyeyim onları zamanla tanıyacaksınız Hüveyda kumral saçlı, siyah gözlü boyu ortalama olan bir kız..
-Selam Selin ben de.
-Evet millet Hüveyda hanımın muhteşem açıklamasını dinliyoruz. Sonra da siz de Selin'le tanışıyorsunuz.
Ahaha ekibin öyle bir enerjisi, havası vardı ki, çok eğlenceliler hatta yanlarından erkek olan bir kişi bu sözü söyledikten sonra tüm ekip pür dikkat Hüveyda'ya dikkat kesildi hatta 3 kişi elinde mikrofon tutuyor gibi yaptı. Hüveyda da, bir ünlü edasıyla, hareket edip konuşmaya başladı.
-Ah arkadaşlar, arkadaşlar yapmayın! Bu benim nözel nayatım. Alt tarafı narabanın anahtarını unutup, üstüne tekrar yukarıya çıkıp gerekli olan tüm eşyaları kapının önünden almayı unuttuğum için tekrar eve gidip geldim. Yani ne var bunda.
Hüveyda üstüne bunları söylerken öyle bir oyunculuk yaptı ki yapmayın derken elini alnına tutup konuştu falan ahaha gülmemek için kendimi zor tuttum.
Birden aralarından turunculu saçlı olan çocuk gazeteci ses tonunu kullanıp:
- Hüveyda hınım, Allah'tan kendinizi unutmadınız. Evet millet bir alkış Hüveyda hanım için!
Sonra hepimiz alkışladık. Ve güldük. Ardından normale dönüp konuşmaya başladık. Sonra Aylin konuşmaya girdi
-Yuh kızım hakkatten kendini de unutsaymışsın sen normalde en dikkatlimizsindir hayırdır ne oldu ne haber aldın ben bilirim seni bişey olmuş orası belli ?
- Ya kızım evet Sadece mükemmel bir haber aldım. Geliyo' hazır mısınız ekiiip!
-Evet!?
-Selin sen de hazır mısın!
-Ahaha elbette! Diye karşılık verdim ben de ona. Herkes o kadar heyecanlı ki.. atmosferi hemen hissedebiliyordunuz.
Sonra,- Ya gızım çatlamasana hayde da herkes hazur.
Bu çocuğun net karadenizli olduğunu burdan anladım ahahaha tepkileri o kadar iyi ki!
-Geliyor veee..
-Sonra kızlardan siyah kıvırcık saçlı olan kız lafa girdi.
-Hüvü, ya ben sana bir yapıştırırım şuradan 1.80 yere yapışırsın ya da çabuk ol lan!
-Hayatım abla oluyoruuuuummmmm! Sonra yapıştırırsın.
O an herkes dört gözle beklerken hepimiz dona kaldık. Sonra Selim birden söze girdi:
-N-neağ-
Sonra kıvırcık saçlı kız lafa girdi:
-WTF- siz duydunuz mu ne dedi.. LAN ABLA OLUYORSUN LAN!
-Eveeeetttt! Valla tebriklere açığım hayatımlar.
Ekipte resmen bayram havası oldu herkes birbirine sarıldı. Hatta Hüveyda'yla tanışmamamıza rağmen onunla sarılmıştım çok güzeldi. Bir süre sonra hepimiz durup oturduk. Konuşmaya orada devam ettik. Ayaz söze girdi;
-Ayy bu kızdan birtane daha geliyor yandık iyi mi..
-Ayaz, seni döverim çocuk! Bak zaten en son Selim'e attığım tokat ve tekmeyle dünyasının nasıl karardığını gördünüz, zorlama oğlum beni.
-Ne tokat mı-
Herkes bir ağızdan gülmeye başladı. Sonra Hüveyda ve turuncu saçlı çocuk konuşmaya girdi:
-Ah Selin biz seninle tanışmadık değil mi?
Önce tanışalım ekipçe, sonra olayı anlatalım Allahım ya kardeşim olduğunu öğrendim, kızı unuttuk ahahaha.-Hakikaten o zaman ilk kim kendini tanıtsın? Beyler bayanlar!
-O zaman Barçın'ım sen gir adamım!
Diye lafa girdi Ayaz. Sonra herkes başıyla onayladı.Bölümler çok kısa ve düzensiz farkındayım, yalnızca boş vakitlerimde yazabiliyorum.. Ama düzene oturtmak için elimden geleni yapacağım. Umarım bu bölümün kısmını seversiniz. Sevdiyseniz oy vermeyi unutmayın. Karakterlerle ilgili düşünceleriniz varsa yorumlara beklerim. Seviliyo'sunuz! Devamı kesinlikle gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ ACILAR
Novela Juvenil17 yaşındaki Selin Yılmaz başına gelen bir yığın sorunla unutulmaz bi çıkmaza girmiştir ve bu yaşananlardan sonra hikayesini anlatma sırası ona gelmiştir..