~HOGWARTS'A GELİŞ~

605 14 13
                                    

         Bir pazar akşamıdır. Black malikanesindeyanlız bir şekilde  oturmaktasındır. Ardından kapının posta deliğinden bir mektup düşer...
  
     Düşen mektubu görürsün.

(Y/N): KREACHER MEKTUBU GETİR!!

Diyerek ev cinine seslenirsin.

(KREACHER):Getiriyorum Bayan Y/N.

Zarfa bakarsın, mektup Hogwarts'tandır. Kalbin hızlıca atmaya başlar ve zarfı açarsın. Okumaya başlar, heyecandan kalbin yerinden çıkacak gibidir. Büyük bir neşeyle:
(Y/N): KABUL EDİLDİM! SONUNDA HOGWARTS MEKTUBUM GELDİ!

(KREACHER): Kreacher,Bayan Y/N için çok mutlu efendim.

(Y/N): Ben de Kreacher, ben de.
                                       -Yaz bitimi-
    
(Y/N): Kreacher valizimi hazırla.

(KREACHER): Peki efendim.

Valizini alıp tren garına gidersin. Tren yolculuğundan sonra Hogwarts'a gelirsin. Dumbledor konuşmaya başlar.

(DUMBLEDOR): ÖNCELİKLE HEPİNİZE İYİ BİR YIL DİLİYORUM. BU YIL ARAMIZA 1. SINIFLARIN YANINDA YENİ BİR ÖĞRENCİMİZ BİZİMLE OLACAK. MEKTUBU BAZI NEDENLERDEN DOLAYI GEÇ GELMESİNE RAĞMAN KENDİSİ ÇOK YETENEKLİ BİR CADI.  3. SINIF ÖĞRENCİLERİMİZİN ONU KÜÇÜK GÖRMEMESİNİ RİCA EDİYORUM-Harry,Hermonieve Ron 3. Sınıftır-. VE BAYAN BLACK LÜTFEN İÇERİ GİRİNİZ.

Dubledor'un çağrısı üzerine içeri girersin. Profesör McGonagall kafana seçmen şapkayı yerleştirir.

(SEÇMEN ŞAPKA): Oldukça zeki ama rawenclow olamayacak kadar aptal, sadık ama hafflepuff olamayacak kadar sinsi,cesur ama bir grifindoor olamayacak kadar korkak ama bir slyhterin kadar hırslı ve azimli. SLYHTERİN.

Masan geçersin ve seçmen şapkanın senin hakkında söylediklerini düşünmeye başlarsın. Bu sırada Pansy sana elini uzatır.

(PANSY): Ben Pansy, memnun oldum.

Ona bakar ve elini uzatırsın.

(Y/N):Bende Y/N, memnun oldum.

Yemeğe başlarsınız.  Pansy ile konuşursunuz. Yemek biter ve ortak salona  çıkarsınız.
(Y/N): Pansy ben odamın yerini bilmiyorum acaba bana gösterebilir misin??

(PANSY): TABİKİİ.

Odana gelirsiniz
(PANSY): Odan burası.

Her taraf yeşil ve gümüş renklerle donatılmıştı ve bu görüntü çok hoşuna gider.

(Y/N): Vay canına ne kadar güzell.

(PANSY): Beğenmene sevindim artık odan burası.

(Y/N): Çok teşekkür ederim,Pansy.

(PANSY): Rica ederim.

Odana yerleşir ve uyursun. Sabah olur. Üstünü değiştirir ve büyük salona gidersin.

(Y/N): Günaydın Pansy.

(PANSY): Günaydın Y/N. 

Masada yemek yerken sarı saçlı bir çocuğun seni süzdüğünü görürsün. Rahatsız olursun, Pansy' e yaklaşırsın.Fısıldayaral

🐍Y/N BLACK (Draco Malfoy X Y/N)🐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin