Sabah olmuştur. Draco'ya bakarsın ama odada değildir. Yatağından doğrulurmaya çalışırsın. Ama canın acır.
Draco odaya girer ve sana yardım eder.(DRACO): Niye benden yardım istemedin prenses?
(Y/N): Odada değildin.
(DRACO): Bana seslene bilirdin.
(Y/N): Bir dahakine aklımda olsun.
Aklına birden baban gelir. Onu merak edersin.
(Y/N): Draco ben bahçeye çıkacağım.
[Not:Bu gün pazartesi.]
(DRACO): Ben de seninle geleyim.
Babanı görmesinden korkarsın.
(Y/N): Gerek yok kendim halledebilirim.
Draco fazla üstüne gitmez.
(DRACO): Tamam prenses. Dikkatli ol.
(Y/N): Tamam.
Üstü değiştirir aşağıya inersin.Babana bakarsın. Ama bulamazsın. Aklına seni götürdüğü yer gelir. Oraya gidersin.
(SİRİUS): Y/N gelmişsin.
(Y/N): Evet, kusura bakma daha erken gelemedim.
(SİRİUS): Önemli değil. Sonuçta geldin ama neden geç geldin??
Babanı üzmek istemezsin.
(Y/N): Boş ver bir şey yok.
Sirius bir şey olduğunu anlamıştır.
(SİRİUS): Hadi ama Y/N ben senin babanım benden bir şey saklamamalısın.
Dayanamayıp olanları anlatırsın. Sirius deliye dönmüştür.
(Y/N): Baba sakin ol. Bak ben artık iyiyim.
Sirius sana sıkıca sarılır.
(Y/N): Draco beni bekliyordur. O şüphelenmeye başlamadan gitmem gerek. Sonra tekrar görüşürüz.
Sirius sana tekrar sarılır ve gidersin.
(Y/N): Draco nerdesin??
(DRACO): Arkandayım prenses.
Gülümsersin
(Y/N): Hadi ortak salona gidelim.
(DRACO): Olur ama ilk önce küçük bir işim var.
Tekrar bahçeye inersiniz.Draco Astroia'nın yanına gider.
(ASTROİA): Beni biraz bile gözümde değerin olsun istiyorsan benden ve Y/N' den uzak dur.
Draco bunları söylerken sen de havadaki ruh emicilerine bakıyorsundur. Babanı bulmalarından endişe edip sürekli onu bulamamaları için dua ediyorsundur.
Ardından Draco yanına gelir ve koluna girer.(Draco): Hadi prenses gidelim.
Ortak salona doğru gidersiniz.
Merdivenleree Cho sana omuz atar ve sendelersin. Tam düşecekken Draco senin belinden tutar.(DRACO): İyi misin?
(Y/N): İyiyim.
Ortak salona varırsınız ve oturursunuz.
Draco'nun yanına oturmuş yana ateşi izliyorsunuzdur. Kafanı Draco'nun omzuna yaslarsın. Biraz sonra uyuya kalırsın. Uyandığında saat 3.57'dir(DRACO): Akşam iyi uyuyamadım herhalde baya iyi uyudun.
(Y/N): Sanırım uyuduğum yerden kaynaklanıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐍Y/N BLACK (Draco Malfoy X Y/N)🐍
FanfictionBlack ailesinin üyesi olan Y/N, bazı sebeplerden dolayı Hogwarts mektubunu geç alır. Mektubu alması ile okula başlayan Y/N'nin yaşadığı olayları anlatır.