~KAYBETME KORKUSU~

110 6 19
                                    

                        -Draco'dan -

Hermonie'nin endişeli bir şekilde kapıyı çalıp içeri girmesiyle bir şeyler olduğunu anladım.

(DRACO): Ne oldu Hermonie?

Hermonie nefes nefeseydi. Nefes alması için bekledim. Hala çok endişeli görünüyordu. Ağzını açtı kelimeler ağzından kesik kesik çıkıyordu.

(HERMONİE): Y/N... tualete.... kriz...

"KRİZ" bu kelimeyi duyduğumda dünyam başıma yıkıldı. Y/N'nin antisektiye rahatsızlığı vardı. Ağır gelen durumlar sonunda kriz geçirirdi. Şimdi benim yüzümden yine kriz geçirmişti.  Hemen ayağa kalkıp Hermonie'ye doğru gitti.

(DRACO): Nerde şimdi?

(HERMONİE): Revirde. Bilinci kapalı.

(DRACO): NE!

(HERMONİE): Büyük ihtimalle kriz geçirirken bayıldı. Kafasını lavabonun kenarına çarpmış.

Hayır hayır hayır hayır! Sevdiğim kız benim yüzümden bilinci kapalı şekilde yatıyordu ama benim elimden birşey gelmiyordu. Elim kolum bağlıydı. Şu salak plan yüzünden sevdiğim kadının yanına gidemiyordum. Ama burda da duramazdım. Bir hışımla kapıya gittim.

(HERMONİE): DRACO DUR! PLANI RİSKE ATAMAZSIN!

(DRACO): NE YAPMALIYIM O ZAMAN HERMONİE! SEVDİĞİM KIZ AŞAĞIDA BAYGIN VE BEN BURDA ELİM KOLUM BAĞLI OTURUYORUM! ONA BİR ŞEY OLMASI İHTİMALİ BİLE BENİ MAHVEDİYOR!

(HERMONİE): Biliyorum, bir şey yapmak istiyorsun ama bu hem Y/N'nin hem de planın iyiliği için. Lütfen, Draco.

Oflayarak yatağa oturdum. Ya ona bir şey olursa ya benim yüzümden ona bir zarar gelirse ben ne yaparım sonra? Gözlerim dolmuştu. Uzun zamandır ağlamayan Draco Malfoy şimdi bir kız için, bir gülümsemesi bile dünyalara bedel bir kız için, ağlayacaktı. Onun canını kendi canından daha çok seven kız için
ağlayacaktı. Hermonie yanıma oturdu.

(HERMONİE): Merak etme. Y/N güçlüdür. Ona bir şey olmaz. En son sen onu merdivenden ittiğinde bile bir şey olmadı,kız düştüğü merdivenden çıkıp sana saldırdı! Yani Draco Y/N mutlaka sana çektirmek için uyanıcak ve canına okuyacak!

Bu halimle bile güldürmüştü beni Hermonie. O zamanı hatırlıyordum. Onu merdivenden ittiğim için hem beni hırpalamış hem de ben ona barışmak için yalvarana kadar trip atmıştı. Gülerek başımı iki yana salladım.

(DRACO): Şimdi gelse canıma okusa gerçekten hiç bir şey beni daha çok mutlu edemez.

Hermonie elini omzuma koydu.

(HERMONİE): Uyandığında söyleyim o zaman seni iyice bir hırpalasın ki kendine gel!

Hermonie ayağa kalktı.

(HERMONİE): Ben Y/N'nin yanına gidiyorum. Bir gelişme olursa sana söylerim.

Onaylar bir şekilde kafamı salladım. Hermonie'nin gitmesi ile tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım. Çok korkuyordum. Ona bir şey olmasından çok korkuyordum. Bütün gece  ağladım. Sesim kısılana kadar , boğazım tahriş olana kadar ağladım. En son yorgunluktan bitkin düşüp uykuya daldığım.

                       -Hermonie-

Draco'yu yanlız bırakıp Y/N'nin yanına gittiğimde hâlâ daha uyuyordu. Harry onun yanı başındaki sandalyede elini tutarak bekliyordu. Bir kaç dakika sonra Y/N'nin babası olan Sirius geldi. Harry hemen yerinden kalkıp Sirius'a sarıldı.

🐍Y/N BLACK (Draco Malfoy X Y/N)🐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin