(Y/N): B-BABA NE OLUYOR!
Sirius'un gözleri doldu bir şekilde sana bakar. Sana sarılır.
(SİRİUS): Özür dilerim kızım.
(Y/N):B-baba ne oluyor?
Sirius'a sarılmayı bırakırsın. Madam Pomfrey yanına gelir ve omzuna elini koyar.
(MADAM POMFREY): Üzgünüm,Bayan Black. Kafa çarpmasının etkisiyle kısmı felç oluşmuş.
Olduğun yerde yaşadığın şoku sindirmeye çalışırsın.
(Y/N): N-NE!? Ne zamana düzelir?
Bayan Promfrey başını iki yana sallayarak.
(MADAM POMFREY):Bunu bilemeyiz. Belki günler, belki aylar ,belki yıllar geçer. Üzgünüm tatlım.
Bayan Promfrey yanından yavaşça gider. Bir günde hayatında olabilecek en büyük 3 şoku yaşamışsındır. Draco'ya bir şey olması, babanın ağlaması ve felç! Gözlerin dolmuştur.
(Y/N): Keşke uyanmasaydım da bunları görmeseydim! Ben daha ne görebilirim!
Herkes sesiz bir şekilde sana bakar. Sen de yanındaki yatakta yatan Draco'ya bakarsın. Hermonie yanına gelir ve ağlayarak sana sarılır. Sen de ona sarılırsın. Dolan gözünden yaşlar süzülmeye başlar. Madam Pomfrey Draco'ya bakar, onu muayene eder.
(Y/N):Nesi var Madam?
(MADAM POMFREY): Bay Malfoy yorgunluktan zayıf düşmüş. Sanırım uzun bir süre uyumamış.
(HERMONİE): Doğru düzgün bir şey de yemiyor!
Dehşete kapılmış bir şekilde Hermonie'ye doğru bakarsın.
(Y/N): Benim yüzümden... Benim yüzümden uyumuyor! Benim yüzümden yemek yemiyor.
Göz yaşların şiddetlenir. Başını öne eğersin.
(Y/N): Benim yüzümden bu hâlde.
(SİRİUS):Y/N kendini suçlama!
Sirius sana sarılır. Gözlerinin içine bakarak gülümser.
(SİRİUS): Geçecek bir tanem.
Başını öne eğersin. Gülümsemeye çalışırsın. Öğle saatlerinde Astroia odaya dalar. Evet yine gelmişti. Sülük gibi yapışmıştı Draco'ya.
(ASTROİA): DRACO! NE OLDU SANA BÖYLE?
Draco hala daha uyuyordur. Draco'nun başına oturur ve saçlarını okşar. Elinden bir kaza çıkmaması için çok zor duruyorsundur.
(Y/N): Astroia, gözümün önünde sevgilimi taciz ediyorsun tatlım! Siktir git, lütfen!
Astroia seni takmaz hatta Draco'nun kafasına bir öpücük kondurur. Sinirlerin tavan yapar. Ayağa kalkmak istersin ama felç yüzünden kalkamazsın. Bunu gören Astroia Draco'nun anlını ve yanağını öper. Sir şartelleri atmıştır. Büyük bir öfkenin kuvveti ile yataktan kalkar ve Astroia'ya doğru koşar adımlarla gidersin. Astroia şaşkınlıktan kalakalmıştır.
(Y/N): Seni uyardım! Ona dokunma dedim! DEĞİL Mİ?!
(ASTROİA): A-ama sen felçliydin?
(Y/N): SAOL SAYENDE AYAKLANDIM VE BU SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAYACAK!
Astroia sinirlenir.
(ASTROİA): DÜZGÜN KONUŞ BENİMLE!
Gözünü Draco'ya kayar hafiften uyanmaya başlamıştır. Astroia'ya bakarsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐍Y/N BLACK (Draco Malfoy X Y/N)🐍
Fiksi PenggemarBlack ailesinin üyesi olan Y/N, bazı sebeplerden dolayı Hogwarts mektubunu geç alır. Mektubu alması ile okula başlayan Y/N'nin yaşadığı olayları anlatır.