Pansy'nin seni itmesi ile yere düşersin. Kafanı sertbir şekilde çarparsın. Herkes sana doğru bakar. Draco koşarak yanına gelir.
(DRACO): Y/N!!
Kafan kanıyordur. Draco elini kanayan kere kapatır.
(DRACO): Y/N OLUR BIRAKMA BENİ!
Gözlerin ağırlaşır. Kapatmamak için direnirsin ama yenilirsin. Bilincin Draco'nun kolları arasında kapanır.
—Draco'dan—
Y/N'm, koruyamadığım yaralı kuşum, kollarımın arasında kafasından kanlar akıyordu. Ona bir şey olursa ne yapacaktım ben. Bunları düşünürken bir yandan Y/N'yi revire götürüyordum. Onu da Laura gibi kaybedemem. Kız kardeşimden sonra bana iyi.gelen tek kişiydi Y/N. Onu kaybedemem.
Revire vardığımda Bayan Pomfrey iksirleri düzenliyordu.
(DRACO): Bayan Pomfrey lütfen yardım edin lütfen!
Bayan Promfrey telaşla bana baktı.
(MADAM POMFREY): Aman Tanrım, Bay Malfoy! Bayan Black'e ne oldu?
Madam Pomfrey hemen yanımıza geldi.
(MADAM POMFREY): Onu yataklardan birine oturt. Başı yatağa değmesin.
Hemen bir yatağa doğru gittim. Y/N'yi yatağa oturttum arkasına ben oturdum elim hala kafasındaydı. Madam yanımıza geldi. Y/N'nin kafasına bakıp bir kaç dikiş attı. Y/N'yi yatağa yatırdığımda üstüm onun kanıyla kaplıydı. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Y/N'nin yanına bir sandalye çektim ve uyanmasını bekledim.
—Y/N'den—
Tekrar gözlerini açtığında kafan acılar içindedir.. Draco yanı başında uyuyakalmıştır.(Y/N): D-draco...
Harfler ağzından güçlükle çıkıyordur. Ciğerlerine giren hava işkence gibi acı veriyordur. Draco hala uyuyordur. Madam Pomfrey yanına doğru gelir.
(MADAM POMFREY): Günaydın Bayan Black.
Madam Pomfrey'in sesini duyan Draco hemen uyanır.
(DRACO): Y/N. Y/N'M. UYANDIN.
Draco sana sıkıca sarılır.
(MADAM POMFREY): Bay Malfoy lütfen Bayan Black'i fazla sıkıştırmayın. Yarası çok taze.
Draco sana sarılmayı bırakır. Elini sıkıca tutar.
(DRACO): Çok korktum... Sana bir şey olacak diye çok korktum.
Elini Draco'nun yanağına koyarsın. Ağzını açarsın ama konuşamazsın. Boğazın çok acıyordur. Sen konuşamayınca Draco endişelenir.
(DRACO): Madam, Y/N neden konuşamıyor? Ne oluyor? O iyi demiştiniz!
(MADAM POMFREY'İN): Sakin olun Bay Malfoy. Uzun süre susuz kaldı. Muhtemelen boğazı biraz tahriş oldu. Bir iksirle geçer.
Draco onaylarmış gibi kafasını sallar. Madam Pomfrey iksirleri in bulunduğu dolaba yaklaşır ve bir şişeyle yanına gelir.
(MADAM POMFREY): Ağzını açar mısın, tatlım?
Ağzını açarsın. Madam Pomfrey ağzına iksirden bir kaç damla damlatır. Boğazın çok yanıyordur. Acıdan gözünden yaş gelir. Draco yanağına düşen yaşı siler.
(DRACO): İyi olacaksın bebeğim. O sikiğe ödeticem. Ödeticez. Ama yeter ki iyi ol.
Draco'nun elini sıkıca tutar ve kendine çekersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐍Y/N BLACK (Draco Malfoy X Y/N)🐍
FanficBlack ailesinin üyesi olan Y/N, bazı sebeplerden dolayı Hogwarts mektubunu geç alır. Mektubu alması ile okula başlayan Y/N'nin yaşadığı olayları anlatır.