~ZORLUK~

107 4 16
                                    

Rüyanın etkisinden çıkaman biraz sürmüştür. Kendini iyi hissettiğini hissetmenle birlikte hastanenin yolunu tutarsın.

Hastaneye vardığında hemen doktorun yanına gidersin.

(Y/N): Merhaba doktor Hanım. Benim bir ameliyatım vardı. Dün sizle mektuplaşmıştık.

(DOKTOR): Ah evet, hatırladım. Y/N Black değil mi?

(Y/N): Evet.

(DOKTOR): Tamam sizi odaya alalım.

Seni odaya alırlar kıyafetlerini çıkarır hastane kıyafetlerini giyersin. Yatağın üstüne oturup ameliyatın zamanını beklersin. Saate bakarsın, 11.20 , ameliyatın başlamasına 40 dakika vardır. İçinde büyük bir heyecan ve korkuyla yatağa uzanırsın ve saatin gelmesini beklersin. Bir kaç dakika sonra dışardan sesler gelmeye başlar.

(??): Kızım burda ameliyat olacak ve sen bunu daha yeni mi söylüyorsun!

Başka bir erkek sesi duyarsın.

(??): Ne demek o istemedi! Çekilin kızımı görücem!

Evet, baban. O burdaydı ve ortama terör estiriyordu.

(Y/N):*mırıldanarak* Çok güzel! Korktuğum başıma geldi. Kim söyledi acaba! Kesin Profesör Dumbledoor'dur!

Kapının açılma sesi ile doğrulursun.

(SİRİUS): Y/N! NE DEMEK OLUYOR BU?!

(Y/N): B-baba sakin ol. Ben...ben sana söyleyecektim...

(SİRİUS): NE ZAMAN! AMELİYAT OLUP BİTTİĞİNDE Mİ? ÖYLE Mİ Y/N! HİÇ Mİ HAKKIM YOK ÜZERİNDE! HİÇ Mİ HAKKIM YOK SANA OLANLARI BİLMEYE!

(HEMŞİRE): Bey efendi lütfen sakin olun! Hastanede olduğunuz unutmayın!

Baban onu dinlemez sana doğru yaklaşır ama sen adete donmuş gibi yerinde kalırsın hareket edemezsin.

(SİRİUS): Hani aramızda sır yoktu?

Yine susarsın. Kelimelerin boğazında tıkılı kalır.

(SİRİUS): Şimdi de susuyor musun? Y/N BANA CEVAP VER!

(Y/N): NE DİYEYİM? NE ANLATAYIM? BENİ BIRAKIP GİTTİĞİNDE NASIL TACİZ EDİLDİĞİMİ Mİ ? ARKANA BAKMADAN GİTTİĞIN YERDE BIRAKTIĞIN O YIKIMAMI? YOKSA HER ŞARTA RAĞMEN YAŞAMAK ZORUNDA OLDUĞUMU MU? HANGİSİNİ İSTİYORSUN?!

Sirius donmuş bir şekilde sana bakar.

(Y/N): BEN BU AMELİYATI OLUYORSAM HEPSİ BENİ BIRAKIP GİTTİĞİN İÇİN!

(SİRİUS): Y-Y/N b-ben...

(Y/N): SEN NE SEN? NE DİYEBİLİRSİN!? DEDİĞİN HİÇ BİR ŞEY BANA OLANLARI DEĞİŞTİRMEYECEK!

Gözlerindeki yaşları tutamazsın. Sirius sana sımsıkı sarılır. O da ağlıyordur.

(SİRİUS): Özür dilerim kızım. Seni yanlız bıraktığım için, senin yanına olamadığım için çok özür dilerim.

Sımsıkı sarılırsın ona, seni bırakmak zorunda kalan babana.

(SİRİUS): Seni bekliycem tamam mı? Gelince her şeyi bana anlatacaksın. Anlaştık mı?

(Y/N): Tamam.

(SİRİUS): Şimdi sil o zümrüt gözlerini.

Gülerek silersin yüzünü.
Odaya hemşire girer.

(HEMŞİRE ): Y/N Hanım sizi ameliyata alalım.

Tamam anlamıda başını sallarsın.

(SİRİUS): Her şey çok güzel olacak canım kızım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🐍Y/N BLACK (Draco Malfoy X Y/N)🐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin