~KÜLLERİNDEN DOĞUŞ~

136 4 31
                                    

Sabah uyandığında başın çatlıyordur. Dün gece mal gibi ödevle uğraştığınız için kalkmaya mecalin kalmamıştır.
Yatağın baş ucundaki sehbada duran saate bakarsın. Bir anda gözlerin açılır. 8.40! Draco'yu sarsmaya başlarsın.

(Y/N): Draco kalk ders başlıcak! Draco!

Draco hâlâ ölü gibi yatıyordur. Sinirlerin bozulur.

(Y/N): KALKSANA LAN ÖKÜZ! DERS BAŞLICAK!

Draco yataktan fırlar.

(DRACO): N'oluyo ya! Sabah sabah!

Sana aval aval bakan Draco'ya tip tip bakarsın.

(Y/N): Anan oldu! Saat 9'a geliyo kalk! Geç kalıcaz! Ders iksir!

Draco saate bakar ve hemen yataktan atlar.

(DRACO): Ananı avradını! Geç kalıcaz! Kalk kalk!

Oflayarak gözünü devirirsin.

(Y/N): Daha deminden beri ne diyoz acaba!

(DRACO): Söylenme de giyin.

Üstünü değiştirmeye banyoya gidersin. İşini halledip çıkarsın.

(DRACO): Ooo hanımefendi bu ne hız(!)

(Y/N): Kes sesini Draco!

Yanından hızla geçip gidersin. Adet dönemin nedeniyle fazlasıyla gerginsindir. Karnındaki ağrı 3 gündür devam ediyor ve hâlâ ilk günkü gibi çok canını yakıyordur. Hızla derse yürürken karnına bir bıçak saplanmış gibi bir ağrı girer. İstemsizce kısık sesle inlersin.

(DRACO):Y/N İYİ MİSİN?

(Y/N): Karnım çok acıyo.

(DRACO): Revire gidelim.

Başını iki yana sallarsın.

(Y/N): Sen derse git ben kendim giderim.

(DRACO): Olmaz öyle. Beraber gidelim.

Bunu tartışamacak kadar karnın ağrıyordur. Hemen revire gidersiniz.

(MADAM POMFREY):*İÇ SES* Ne naneler yediler yine acaba?

(Y/N): Madam lütfen yardım edin. Karnımdaki ağrı geçmiyor!

(MADAM POMFREY): Regl döneminde misin?

Evet anlamında kafanı sallarsın.

(MADAM POMFREY): Yani bu dönemde gayet normal Bayan Black.

(Y/N): Ama bu ağrı her ay daha da artıyor! Artık katlanamıyorum!

Madam Pomfrey şüpheli bir şekilde sana bakar.

(MADAM POMFREY): Yatağa uzanın Bayan Black.

Dediğini ikiletmeden hemen uzanırsın. Madam asasını çıkarır ve senin karnına tutar. Bir büyü ile asanın ucundan bir görüntü çıkar. Bu senin vücudunun içidir.(Ayn kanka ultrason görevi görüyo 😀) Madam dikkatlice incelerken asayı göbek deliğinin tam altına gelince durdurur. Gözleri açılmıştır.

(Y/N): Madam bir sıkıntı mı var?

(MADAM POMFREY): Hem de çok büyük bir sıkıntı var Y/N.

***********

Harry'nin adımları adeta yere atılan bomba gibiydi. Düştüğü yerleri sarsıyordu. Son yaşanan olaylar iyice canını sıkmıştı. Onca sorunu varken bir de 3 büyücü turnuvası ile uğraşıyordu.

Ron ile araları iyice açılmıştı. Neden mi? Tabii ki kıskançlık. Yani o öyle düşünüyordu. O 3 büyücü turnuvasına girdiğinden beri Ron ona garip davranıyordu. Sanki kendi isteğiyle girmiş gibi ona muamele ediyor. Zehir zemberek sözleriyle onu çıldırtıyordu. Şimdi ise Ron ona sadece gösteriş ve Sirius'un gözüne girmek için böyle bir şeye kalkıştığını söylüyordu. Daha Fred ve George kadehe adını koyamazken o kendi adını nasıl koyabilirdi? Ron gerçekten bir salaktı!
Ron'u düşünmeyi bıraktı. Farklı şeylere odaklanmalıydı. Mesela Y/N. Onu uzun zamandır görmüyordu.

🐍Y/N BLACK (Draco Malfoy X Y/N)🐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin