Eve geldiğimde Aysel'in arkadaşı evimizdeydi,Aysel benden izinsiz çağırmıştı.Neredeyse akşam olmuştu ve kız hala bizim evdeydi?Aysel'in odasına gittim.Kapıyı çalarak girdim ve..
Gördüğüm şey karşısında şok oldum.Bu kız beni aldatan sevgilimin beni aldattığı kızın kardeşiydi.
Gözlerim şokla açılırken bedenim benden habersiz hareket etmiş odaya girmiştim.Kıza sinirli sinirli bakarak"SİKTİR GİT BU EVDEN!"deyiverdim bağırarak.Aysel gözleri açılmış bir şekilde bana bakıyordu.Kız ise korkmuş bir şekilde eşyalarını toplayıp apar topar evden çıktı.Kardeşim bana imalı imalı bakarken ben ise sinirle bakıyordum.Aysel bi anda"YA ABLA NE YAPTIN YA!"dedi bağırarak.Bende gözlerimin dolduğunu anlayınca,hemen odadan çıkıp odama gittim,kapıyı kilitleyip yere çöktüm.Gözlerimden akan yaşlar yanaklarımdan süzülüyodu.
O Aysel'in arkadaşımıydı?Yoksa bir casus mu?
Gözlerimi açtığımda yerde olduğumu fark ettim.Sırtım aşırı derecede ağrıyordu.Tam ayağa kalkıp yatağıma gidicektimki kapı zili çaldı.Kapının kilidini açıp kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açtığımda yerde bir çiçek olduğunu gördüm.Elime aldığımda "Damla'ma"yazıyordu.Çiçeği içeri alıp odama gittim.Acaba.. O mu göndermişti bunu?
Çocuğun daha ismini bile bilmiyordum!O benim ismimi nerden biliyordu?
Çiçeği komodinin üstüne koydum ve Kayra'ya mesaj attım.
Damla:Kayraa
Damla:Kayra kankaa
Kayra:Noldu ya
Damla:Bu beni taşıyan motorcumu nedir işte bana çiçek yollamış!
Kayra:NE?
Damla:fotoğraf gönderildi*
Kayra:OHAA
Kayra:Keşke benimde böyle sevgilim olsa
Damla:Kayra biz sevgili değiliz!
Kayra:Taam taam inandım he he.
Damla:Sanada bişey anlatılmaz valla
Kayra:Dalga geçiyorum yaa alınma
Damla:görüldü*Telefonu bırakıp mutfağa geçtim ve bir not buldum.
"Abla ben 1 haftalığına arkadaşımda kalıcam desteğe ihtiyacı var hem tatil birşey olursa ararsın"
yazıyordu.Hiç sorun etmeden kendime yemek hazırlamaya başladım.
|14.20|
Evde canım çok sıkılıyordu.Film izleyip koltuğa oturmuştum.Telefonumu alıp instagrama girdimki,bir sürü bildirim gelmeye başladı.Benim olduğum bir reels videosu patlamıştı!
Üstelik,birisi beni takip etmişti..
"alaz.cosknr_"instagrama girip profilşne baktım.Oldukça takipçisi vardı.Biraz hesabında gezindiğimde bu o motorcuydu..
Hesabında yaklaşık yarım saattir geziyordum.O kadar yakışıklıydıki gözlerimi alamıyordum.
Bir dakika ne?!Ben ne düşünüyorum!
Hemen hesabından çıkıp motorcu ceketimi giydim ve kaskımı takıp çıktım.
--------------------------------------------------------
Selam.Sizin sayenizde sıralamalara girmişiz dostlarım.Size ne kadar minnettarım bilemezsiniz,ben acemi bir yazarken sıralamalara girdim.Size çok teşekkürlerimi sunuyorum..-Eso
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MOTORCULAR ÇETESİ-
General FictionAilesi yurtdışında,kardeşiyle yaşıyan,hemşire,motorcu Damla Aydemir kardeşini okula bırakırken trafikte polislerden kaçan motorcuyla gözgöze gelir..