Kendimi biraz toparladıktan sonra Alaz'ın yardımıyla yaslandığım duvardan dikleştim. Bir apartmana gelmiştik,biraz eskiye benziyordu krem rengi boyası vardı. E, tabii gölge sokak olunca evlerde böyle oluyo heralde.
Alaz'la birlikte asansöre bindik.6.kata geldiğimizde asansör durdu ve sürgülü kapısı açıldı.Alaz önden bende arkasından ilerledim.Sağda ve solda iki kapı vardı.Alaz sağdakine doğru ilerledi ve cebinden anahtar çıkarıp kapıyı açtı.
İçerisi normal bir bekar evinin aksine temiz,düzenli duruyordu.Alaz bana omzundan doğru baktı ve"sen benim yatağımda yat,ben koltukta yatabilirim."
dedi net bir sesle."hayır hiç sorun değil ben koltukta yatabilirim"dedim.Alaz salona geçip koltuğa oturdu.Bende hemen yanına oturdum."ben içeride hemen üstünü değiştirip geleyim,sende evi gez biraz."
Alaz içeri gidip bir odaya girdi.Bende evi gezmek amaçlı ayağa kalkıp odaların olduğu koridora yürüdüm. Alaz'ın girdiği odanın hemen yanında mutfak vardı.Onun karşısında ise bir yatak odası vardı.
Acaba ev arkadaşımı vardı?
Alaz odadan çıktığında bakışları beni buldu.Üzerime doğru gelip kaskımın ipini çözüp kaskımı çıkardı.Aramızda 1 karış fark vardı.Kalbim deli gibi atıyordu yine. Kaskı eline alıp kendi odasına doğru gitmeye başladı. Bende arkasından minik adımlarla gidiyordum.Odaya girdiğimde aynı şekilde düzenli ve temizdi.Kaskını kendi kaskının yanına koydu."sen yat bende birazdan yatarım."dedi ve odadan çıktı.Bende üzerimdeki motorcu montumu çıkarıp Alaz'ın yatağına yattım.
Yatakta normal hava yok,Alaz'ın kendine has olan kokusu vardı.İnsanı mayhoş eden bir yandanda aşırı karizma bir koku vardı.
Yaklaşık 10-15 dakikadır uyumaya çalışıyordum, ancak Alaz'ın hu mayhoş kokusundan uyuyamıyordum.Telefonumdan saate baktığımda gecenin 3'ü olduğunu gördüm.
Telefonumu yatağın yanındaki komidine tekrar koyduğumda kapı açılma sesi geldi ve ardından kapı kapanma sesi.Alaz mı çıkmıştı acaba???
Korkumdan yatağın üzerindeki yorganı üstüme çektim.Bu paranormal olayları asla sevmiyordum!
Alaz dışında kim çıkmış olabilirki?
Yarım saattir yorganın altında bin bir senaryo ile korkudan kıvranıyordum.En sonunda gidip bakma kararı aldım. En fazla ne olabilirki?dimi ne olabilir?
Yorganı üzerimden itip oturak hale geldim. Ayaklarım yere değdi ve ayağa kalktım.Yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledim ve aralık olan kapıyı açtım.
Tam dışarıya adımımı attığımda hafif çıt sesi geldi ve hemen odanın yanındaki mutfağa girdim.Elime hemen ağır bir tava aldım ve dışarı adımımı attım.Yanımda bir insanı hissetmemle tavayı o tarafa savurmam bir oldu.Büyük cüsseli adam yerde kıvranırken bir anda kapı açıldı.
Adam yerde acıyla kıvranırken ben kapıda kimin geldiğini anlamaya çalışıyordum.Kapıdan gelen adam kapıyı kapatıp ışığı yaktı.
Kapıdaki adam Alaz ve yerdeki adamda Batu'ydu!
--------------------------------------------------
Bölümler birazcık yavaş geliyo olabilir.Bende yazıcak anca vakit buluyorum.İyi okumalar değerli okuyucularım..-Eso
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MOTORCULAR ÇETESİ-
General FictionAilesi yurtdışında,kardeşiyle yaşıyan,hemşire,motorcu Damla Aydemir kardeşini okula bırakırken trafikte polislerden kaçan motorcuyla gözgöze gelir..