10. Bölüm|-Yaralar..-

722 35 5
                                    

Oturduğum koltukta dona kaldım.Alaz bir çete liderimiydi?
Kerem bana asla bundan bahsetmemişti.Bazen bir işim var diyerek gidiyordu.Onun bununla alakası olabilir miydi?

Herşeyi anlık boşverip Instagram'a girdim ve reels'larda gezinmeye başladım.

|14.52|
Kayra:Damlaaaaa
Kayra:Çoookkkk canııııımmm sıkıldııııo
Damla:Sana geliyimmi?dedikodu yaparız biraz hee
Kayra:Evetttetetttt bu anı bekliyordum
Damla:5 dkya ordayım birşeyler hazırlamazsan seni camdan aşağı atarım
(Görüldü)

Oturduğum koltuktan kalkıp odama koştum.Hemen dolabımın kapağını açıp bir şeyler seçtim.Üzerime beyaz bir ince sweatshirt geçirdikten sonra altımada normal siyah eşofman giydim.Yüzüme hafif makyaj yapıp saçımda düzleştirip sırtıma bıraktım.Motorcu montumu giyip kaskımıda alıp çıktım.

Garaja girip motoru çalıştırdım.Öğlen olduğundan pekte sıkıntı olmadı.Sabahın köründe çalıştırsaydım,yaşlı komşular tarafından rencide edilebilirdim.

Kayra'nın evine doğru yola koyuldum.Kayra'nın evine yaklaşık 1-2 km kala çevirme gördüm.

Çevirme=sıçtık.

Trafik sıkışık olduğundan kaçacak yerimde yoktu.Yine ceza yiyecektim.Umarım fazla cezaya çarptırılmam.

Polislere yaklaştığımda yolun ortasındaki polis bana 'sağa çek' işareti yaptı.Motoru biraz sağa kırıp motoru emniyet şeridine park ettim.Polis ehliyet ruhsat istedi.Elimdeki eldivenleri çıkarıp çantamı açtım.İçimden bir yandan da ceza yazmasınlar diye dua ediyordum.Polis ehliyet ruhsatıma baktıktan sonra bir motora bir bana baktı.

"Egzozun orjinal mi?"

Bu cümleyle o an dilimi yuttum.Gözlerimi açmış bir şekilde polise bakıyordum.Polis ise bana anlamaz gözlerle bakıyordu.

Korkulu bir şekilde 'hayır' anlamında başımı salladım."gaz ver bakayım"dedi.
Cümleyi duyduğum an elim hemen gaz koluna gitti.Biraz hafif gaz verdikten sonra polis aşağı yukarı hafif hafif başını salladı.Umarım ceza yemem..

Polis"senin egzozun orjinal neden orjinal değil dediğimde hayır dedin?"dedi.

Gazı hafif verdiğim için olabilirmi memur bey?

Kısık bir sesle 'bilmiyorum' dedim.Polis benden bıkmış bir şekilde"tamam gidebilirsin"dedi.Bende fırsat bu fırsat diyip hemen motoru çalıştırıp yola koyuldum.

|3.12|

Kayra'nın evinden bu saatte çıkabilmiştim.Biraz daha tutarsa yatılıya kalacaktım.Sahil tarafından manzaraya baka baka gideyim dedim.Deniz çarşaf gibiydi,sadece benim motorumun sesi yankılanıyordu.Burası aşırı huzur verici,aşırı güzeldi.

Sahile biraz daha yaklaştığımda bankta birisinin oturduğumu gördüm.Motoru yoktu,normal bir insandi ama yanında kaskı vardı..

Yanına gidip gitmemek arasında kalmıştım.

Off! Banane ya?

Kendi kendimi yiyordum içimde.En sonunda karar verip motorumu o adamdan biraz ileriye doğru park ettim.Sessiz adımlarla adama doğru yaklaştım.Adam yaklaştıkça tanıdık geliyordu.Biraz daha yaklaştığımda onu gördüm..

Alaz..

Burnunda hafif yaralar var,kaşı çok derin bir şekilde patlamıştı.Yanına gitmelimiydim?bilmiyorum.Çantamda ilk yardım eşyaları vardı.

Yardım etsem ne olucakki?

Biraz ötedeki Alaz'a yaklaşıp yanına geldim.Geldiğim an başını bana doğru çevirdi ve o kara gözleri bana muhteşem bir şekilde baktı..

"Alaz iyimisin? Yüzünde yaralar varda.."dedim Alaz biraz telaşlı bir şekilde"sorun yok iyiyim küçük sıyırıklar"dedi.Küçük sıyırık dediği bumuydu?

Bana yanını işaret edip oturmamı istedi.Yanına geçip yüzüne dikkatlice baktım.O ise yüzümü her zerreme kadar ezberliyordu..

Hemen çantamı tek omzumdan atıp çantayı önüme aldım ve açtım.İçinde ilk yardım eşyalarımı arıyodum.Pansuman için gerekli olacak şeyleri aldım."bunlar ne Damla?"dedi bana soğuk bir şekilde."yüzündeki yaralar için,oldukça derin gözüküyor.Yardım etmek istedim."

Alaz'ın hafif dudağının kenarı kıvrıldı,bana kara gözleri aşk dolu bakıyordu.

Elime pamuğu alıp pamuğa sıvı antiseptik sürdüm.Elimi Alaz'ın yüzüne doğru götürdüm ve kaşındaki yaraya sürdüm."biraz acıyabilir dayan,çok acıyorsa elimi sıkabilirsin"

Bir dakika?! BEN NEDEN BÖYLE BİRŞEY DEDİM Kİ ŞİMDİ?!!!

Bunu genellikle küçük çocuklara pansuman veya aşı yaparken söylüyordum.Alaz'a neden söyledimki?!?

Kalbim göğüs kafesime sığmayacak şekilde atıyordu,neden böyle hissediyordum?

Kaşında ki yaraya biraz daha pamuğu bastırıp silmeye çalıştım.Alaz elini hafif bir şekilde elime götürdü ve pamuğu bastırdıkça hafifçe elimi sıkmaya başladı.Kaşını silmeyi bitirip oraya yara bandı yapıştırdım.Yine aynı şekilde pamuğa antiseptik sürüp bu sefer burnundaki yaraları silmeye başladım.Aynı şekilde yara bandı yapıştırdım.Alaz'ın eli hala elimdeydi. Yara bandını yapıştırdıktan sonra eşyaları çantama toparladım.

Alaz oldukça mutlu gözüküyordu,çantamı sırtıma takıp"ben gideyim akşam oldu görüşürüz"Dedim.Ayağa kalkacakken Alaz kolumdan tutup"saat baya geç oldu,seni ben kendi evime götüreyim olur mu? Senin evin buraya baya uzak."dedi.

Onun evine mi??Rüyamı yoksa hayal mi?
Biri beni çimdikleyebilirmi lütfen!

Alaz bana yalvaran gözlerle bakıyordu.Onu kıramadığım için 'evet' anlamında kafamı salladım."senin motorun nerde?Kaskın var.." "benim motorun benzini bitince eve götürdük çekiciyle arkadaş bıraktı beni"diyip sırıttı.Banktan kalkıp motora doğru yürüdüm. Tam kontağı açarken Alaz"benim evimin adresini bilmiyorsun,ben süreyimmi?"dedi bana karşı."Ah,tabii olur"dedim ve motorun önünden çekildim.Alaz motora binince bende arkasına oturdum.Alaz motoru çalıştırıp yola koyuldu.Yaval yavaş gidiyorduk.Normalde Alaz bu hızlarda hiç gitmezdi onu biraz gaza getirip"bune yavaşlık?bide 1000cc'lik motor sürüyorsun"dedim

Alaz'ın en son :sıkı tutun!"diye bağırdığını hatırlıyorum.Ondan sonrası full korkuyla geçti.Alaz'ın evine geldiğimizi Alaz'ın yavaşlığından anlıyabiliyordum.Eninde sonunda gözlerimi açabildim.Alaz motorun kontağını kapatıp inmemi bekledi.Ben sersemleye sersemleye inince,Alaz anlık telaş yapıp kolumdan tuttu.

"İyi misin Damla?Bir şeyin yok dimi?"dedi ilgili bir sesle.

Bu hayatta bir daha asla artçı olmam.Para verseniz bile Alaz'ın artçısı olmam.
Adama hızlan dedik,uç demedikki!?

"Alaz sen mal mısın?!hızlan dedim uç değil!!!"

"Belliydi zaten o kadar sıkı sarılıyordunki nefes alamayacaktım kızım"

------------------------------------------------------------
Selam.Uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz.Bu sefer baya uzun oldu.İyi okumalar..-Eso

-MOTORCULAR ÇETESİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin