Evet uzun zaman sonra yeni bölüm. Şuna açıklık getireyim Damla Alaz'a herşeyi anlattı ve ayrıldılar. Ancak Alaz Damla'nın peşini bırakmayacak gibi görünüyor.
İyi okumalar..
|1 AY SONRA|
Alarmımın çalmasıyla ertele tuşuna bastım. Ve aklıma dank etti. Bugün bayramdı!
Hızlıca yataktan kalkıp duşa girdim. Bugün yılan akrabalarımı ziyaret edip daha sonrasında dışarıdaki çocuklara şeker dağıtıcaktım.
Havalar yavaş yavaş ısınmaya başladığı için siyah bir badi giyip altıma da siyah bol bir eşofman giydim.
Hızlıca sade bir makyaj yapıp üzerime bir siyah bir deri ceket giyip kaskımı alıp Aysel'in odasına gittim.
Kapıyı tıklatıp açtım."Hazırmısın?" Dedim. Küpelerini taktıktan sonra yanıma geldi ve kaskını aldı.
Bende kendi kaskımı alıp evden çıktım. Asansöre geldiğimizde Aysel bir soru yöneltti."ilk kime gideceğiz?"dedi. Biraz düşünerek cevap verdim.
"İlk önce yengemlere gideriz sonrasına bakarız işte"dedim ve asansöre bindim.
Garaja geldiğimizde motoru dışarı çıkarıp kontağı açtım. Motora bindikten sonra Aysel'in binmesini bekledim.
Bindiğinde hızlıca yola koyulup yengemlere doğru yol almaya başladık.
Yengemlerin evine geldiğinizde evinin önünde bir sürü çeşit çeşit araba vardı.
Eüzübillehimşnişşeytanirrcsimbismillahirrahmanirrahm
Motoru iki arabanın ortasına park ederek indim. Aysel'le beraber eve doğru yürümeye başladık.
Kapıya geldiğimizde zili çaldım ve kapının açılmasını bekledim.
Kapıyı kuzenim Mina açtı. Yüzüne yalancı bir tebessüm yerleştirdi ve içeriye davet etti.
Hoy maşallah.. Bu ayakkabılar ne para eder?
Kaskımı kafamdan çıkartıp koluma geçirdim. Salona doğru yol aldım ve gördüğümle şok geçirdim.
BU KALABALIK NE?!!
Geçirdiğim şoku üzerimden atmaya çalıştığımda Muammer amcamın yanına gittiğimde elini öpüp bayramını kutladım.
Aynı şekilde diğer büyüklerimede ellerini öpüp bayramını kutladığımda koltukta boş bir yere oturdum.
"Ee kızım nasılsın hayat nasıl gidiyo?" Dedi Muammer amcam. Gülümseyerek "İyi gidiyor nolsun işte"dedim.
Ardından diğer amcam Ali "Motorun mu vardıydı senin la?" Evet. Biraz kabaca sordu. "Evet var" dedim.
"Şeytan işi kızım bırak şunları bak bizim bi akrabamız onun üzerinde.."
Yengem dediklerine devam ederken daha tanımadığım motor üzerinde ölen akrabama saydırmaya başladım.
Muammer amcam yengemin lafını keserek
"Bi çenen soğusun Feride! Bakma sen ona kızım ne kullanıyorsun sen?" Dedi.
Artık fav amcamsın Muammer amcamm.
Tebessüm ederek "600'lük R6 kullanıyorum" dedim. Hep bir ağızdan sesler çıkmaya başladı.
"İyi güzel kazasız belasız kullan ha bak ölürsen mölirsen korgutma bizi" dedi Ali amcam.
Şivesi kaydı biraz. Neyseki çok fazla laf edilmedi iyi iyi..
Salona bir kişi daha gelmesiyle tüm gözler ona çevrildi. Mina elinde çay tepsisiyle gelmişti.
Onun ardından elinde kolonya ve şeker ile Mina'nın küçük kardeşi Halil geldi.
Mina bana çay uzattığında çayı alıp önümdeki Mina'nın koymuş olduğu sehpaya koydum.
Halil herkese kolonya ve şeker dağıtırken bana doğru yaklaşmaya başladı.
Gözleri beni görünce şeker ve kolonyayı yere bırakıp sıkıca sarıldı.
"Danya Abyaa!!"dedi. Gözleri parıldıyordu çocuğun. Bende ona kocaman sarıldım ve yanağına bir öpücük bıraktım.
Halil yanımdaki Aysel'e bakıp gözlerini kıstı. " Sey yiyemi geldiy ya?"dedi.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Aysel'de Halile karşılık verdi.
"Geldim noldu beğenemedin mi sarı keltoş?!" Dedi.Kolumla Aysel'i dürterek kolonya ve şekeri dağıtmasını söyledim.
Oflayarak ayağa kalktı ve kolonya ve şekeri dağıtmaya başladı.
Halil'i kucağıma alıp tekrar sarıldım. Amcamlar havadan sudan konuşurken Halil'e soru sordum.
"Benim Halilişkom nasılmış bakalım keyfi yerindemiymiş?" Dedim. "Şok güzeyy" dedi sevinçle. "Danya abya motoy motoy!" Dedi ve ağızından 'vın vın' sesi çıkardı.
Bu çocuğada zehri verdik fksmrksprl.
Kucağımdan indirip dışarı çıkmasını söyledim.
"Hadi biz kalkalım daha çok gideceğimiz yer var" dedim ve dışarıya doğru yürümeye başladım. Yengeme Halille bir tur atacağımızı söyledim.
Kaskımı kafama takıp ayakkabımı giydim. Diğerleriyle de vedalaştıktan sonra motorun yanına Halille beraber gittim.
Motoru çalıştırıp Halil'i öne bindirdim ve bende arkasına bindim.
Motorla arka mahalleden dolaşıp tekrar yengemlerin evine geldik. Aysel kaskını takmış bekliyordu.
Halil'i indirdim. Aysel arkama bindi ve ara gaz vererek sokaktan çıktım.
Şimdi sıra ise Aslı teyzem..
Kendisini çok severim. Maşallah pekte güzel. Kendisi çok kafa dengi bir insan. Dedikodu yapmak en sevdiğimiz aktivite.
Siteye geldiğimizde motoru dışarı park edip sitenin içine girdim. Asansöre binip 11. Kata bastım.
Zile bastığımda kapıyı açtı ve yüzünde gülümseme oluştu.
"Hoşgeldinnn" dedi ve beni kucakladı.
Bayramını kutlayıp bir kaç şey atıştırdıktan sonra evden çıktık.
Sırada..
ÇINGIRAKLI YILAN HALAM TISS!
İstemeye istemeyede olsa evinin yolunu tuttum bir bayramlaşıp gelecektim işte.
Evine geldiğimde istemeye istemeye kapıya gittim. Şuan istesem çekip giderdim.
Kapıyı çaldım ve çaldığım gibi açılması bir oldu.
Yılan halam kapıyı açtığında yüzüne sahte, yalancı bir gülümseme yerleştirdi.
Kucaklaşıp salona doğru gittim. Eniştemin bayramını kutlayıp koltuğa oturdum. Allah'tan kalabalık yoktu.
Hal hatır sorduktan sonra 'daha gidecek çok yerimiz var' diyip kalktık.
Normalde bir yengem daha var, ama k büyücü olduğu için gitmeyi pek düşünmedim.
Eve gittiğimde evdeki şekerleri aldım. Çantama koyduktan sonra dışarı çıktım ve motorla sokak sokak gezmeye başladım.
Bir çok çocuğa şeker dağıttım ve onlar mutlu oldukça bende mutlu oldum.
Eve geldiğimde motoru garaja koyup asansörle kendi daireme çıktım.
Kapının ardından fazlaca konuşma sesi geliyordu. Kim lan bunlar?
Kapıyı açıp eve girdim ve sesin geldiği yöne doğru gittim. Ses salondan geliyodu.
Salona girdim ve gördüğüm görüntüyle kalbim hızlıca çarpmaya, gözlerim şokla açıldı.
Annem, babam , Alaz hepsi beraber oturuyordu..
-------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MOTORCULAR ÇETESİ-
Genel KurguAilesi yurtdışında,kardeşiyle yaşıyan,hemşire,motorcu Damla Aydemir kardeşini okula bırakırken trafikte polislerden kaçan motorcuyla gözgöze gelir..