Üzerimi değiştirip salona geçtim.Telefonuma whatsapp'tan bildirim geliyordu.Ceyda bana özelden mesaj atmış,ardındanda Ecem ve Ecrin atmıştı..
Ceyda:Kızım nereye kayboldun??
Ecem:Alaz her yerde deli gibi seni arıyor çık ortaya nerdesin??
Ecrin:Kız anladık Alaz senin de bi anda gidiverdin adam peşinden gitti 1000cc'yle sana yetişemedi
Ne yani?Alaz benimi takip etmişti?!
Çok geçmeden kapı zilim çaldı.Kapı deliğinden baktığımda Alaz olduğunu gördüm.
Kapıyı açıp açmamak arasında kalmıştım.En sonunda açıverdim.Alaz kafasındaki kaskla bana bakıyordu.Elinde bir poşet dolusu abur cubur vardı.O kara gözleri bana sevdayla bakıyordu."İçeri alacakmısın yoksa benmi zorla gireyim?"dedi Alaz.Elimle içeriye gösterdim.Alaz sanki evi ezbere biliyormuş gibi hemen salona geçip salonun ortasındaki masaya koydu."niye geldin?"dedim.Bana"sen sinirle kalkınca kendine bişey falan yaparsın diye düşündüm birşeyler aldım işte.."dedi bana."sen beni mi kıskandın?"o soruyla şok içinde gözlerimi açtım.Cidden ben onu neden kıskanmıştım?Ben onun hiçbişeyiydim neresine kıskanıyorum ki onu?Nedense Beyza ona yaklaşınca bi anda tepem atmıştı.Alas bana o kara gözleriyle anlamaz bir şekilde bakıyordu.
Ben ise ayakta öylece bekliyordum."gel otur yanıma ayakta kaldın boşver sorduğum soruyu."demesiyle yanına geçiverdim.Birazcık ileri eğilip poşeti kucağıma attım.İçinden 2 kinder pingui çıkarıp birisini Alaz'a uzattım."İstemiyorum poşetteki herşey senin."dedi bana.Ben birşey yerken yanımdaki birisinim yememesi çok sinirimi bozuyordu.O anlık refleksle Alaz'a doğru dönüp kinder pinguinin ambalajını çıkardım ve Alaz'ın ağzına doğru götürdüm.Alaz kafasını biraz geri çekti ve kafasını salladı.Kinder pinguiyi Alaz'ın dudağına hafif değdirip"dudağına değdi sen yemek zorundasın."dedim.Alaz sakin olmak için derin bir iç çekti ve kinder pinguiyi eline aldı.Bende kendiminkini açıp yemeye başladım.Alaz kinder pinguisini iki ısırıkta bitirmişti.Ben hala yarısındaydım ve bitirmek istemiyordum.Alaz'ın telefonu çalınca Alaz elini cebine götürdü ve telefonu açtı.
Alaz telefonla görüşürken kapı zili çaldı.Kapıyı açtığımda Kerem olduğunu gördüm."Damla.. Gerçekten hata yaptım çok özür dilerim bana bir şans daha verirmisin?"dedi bana.Elinde bir çiçek vardı.
İlk önce kendisi beni aldatıp,şimdide ona ikinci şans vermemi istiyor."Damla lütfen çok pişmanı-"derken bir anda sözünü Alaz kesti"Kızı aldatıp sonrada yüzsüz gibi pişman olduğunumu söylüyorsun?"Kerem gözleri kocaman açılmış bir şekilde"Onun senin evinde ne işi var?!"dedi."seni hiç alakadar etmez.Şimdi kendi çeteni korumaya git.Yoksaki ortada çete diye birşey kalmayacak.."dedi.Kerem kaşları çatılmış bir şekilde elinde çiçeklerle duruyordu.Alaz hızlı şekilde beni belimden kendisine doğru çekip kapıyı Kerem'in yüzüne kapattı.Hala şaşkınlıkla duruyordum.
Alaz'ın eli belimdeydi!
Alaz elini belimden hiç çekmeyerek beni kendisine çevirip"iyisin dimi? sana kötü birşey yaptımı?"dedi.Hayır anlamında kafamı salladım."Teşekkür ederim,sen olmasaydın belkide kötü şeyler yapacaktı."|04.58|
Neredeyse saat sabahın 5'ine geliyordu.Koltukta Alaz'la yan yana oturmuş ikimizde telefonlarımıza bakıyorduk.Gözlerim bir anda ağırlaşmaya başladı.Ve gözlerimi kapadım,derin bir uykuya daldım.
---------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MOTORCULAR ÇETESİ-
Ficción GeneralAilesi yurtdışında,kardeşiyle yaşıyan,hemşire,motorcu Damla Aydemir kardeşini okula bırakırken trafikte polislerden kaçan motorcuyla gözgöze gelir..