7.Bölüm|~-Kıskançlık Patlamaları..-

814 32 10
                                    

Yemeğimi yedikten sonra yine reels'larda gezinmeye başladım.Saat neredeyse 2.30'a geliyordu.Ve motorcu kız grubumdan mesaj geldi..
Ceyda:Off kızlar yaa canım sıkıldı incir altımı yapsak?
Beyza:Aslında olurrr belki erkek motorcularda oradadır..
Ecrin:Gerçekten reelslarda gezinmekten belimde fıtık çıktı.
Ceyda:Damla?sen ne diyorsun?.
Damla:Tabii.Bende gelirim.
Beyza:Senin gelmene ne gerek var yaa erkekler hep sana geliyo zaten
Beyza:İyice pick me oldun
Ecem:Beyza sanki biraz abartıyor gibisin susuyim diyorum ama..
Ecrin:Kavgayı mavgayı boşverinde, giyinin bir an önce hemen çıkıcaz.
(Ceyda görüldü)(Beyza görüldü)(Ecem görüldü)(Damla görüldü)

Hemen yataktan kalkıp Kısa bir duş aldım.Kahverengi saçlarımı düzleştirip üstüme hava serin olacağından lacivert bir kazak aldım,altımasa bol siyah eşofmanımı aldım.Hafif makyaj yapıp üzerime motorcu ceketimi geçirip kaskımıda alıp çıktım..

Kızlarla birlikte incir altında Beyza'yı bekliyorduk.O kadar çok motorcu yoktu,en az 20-25 kişi vardır.

Beyza mavi siyah R25'iyle dışarıya göz gezdiriyordu.Üzerinde kırmızı crop hırka,altındada siyah kalçaları iyice görünecek şekilde yukarı doğru çekmişti.Motorunu bizim motorlarımızın olduğu yere koyup kaskını çıkarıp yanımıza geldi.

|03.28|

Kızlar havadan sudan konuşuyordu,bende Ceyda için reels videosunda yardımcı oluyordum.Yüzümün görünmemesi için vizörümü kapamıştım.Tam videoyu kızlara göstermiş,yayınlayacaktık ki,Yanımızdan iki tane siyah motorcu geçti.Ecem sanki onları tanıyormuş gibi yanlarına gitti.Fazla uzağımızda değillerdi,Ecem onlarla birkaç şey konuşup yanımıza doğru gelmeye başladı.Tabii,bir yandanda o iki motorcu geliyordu.Yanımıza geldiklerinde yine o gözleri gördüm..

Onun gözleri,Alaz'ın kara gözleri..

Alaz'ın yanındaki çocuğun isminin"Batu"olduğunu öğrenmiştim.Baya eğlenceli çocuktu.Birkaç işim var diyerek ayrılmıştı yanımızdan..

Alaz kızlarla tanışırken,sohbet ederken, gözleri bir anda bana çarptı.Beyza ona heyecanla bir şey anlatıyordu.Alaz ise onu çok fazla dikkate almadan sakin sakin bekliyordu.Alaz birden bana dönüp Ecem'e doğru"bu kız kim?hiç tanışmadım."

Aynen ayneen..hiç tanışmadın.

Alaz tekrardan bana dönüp baktı.Aklıma vizörümün kapalı olduğu geldi,vizörümü açıp şöyle dedim"Tanıdınmı?.."Alaz hayret gözlerle bana bakıyordu.Gülümseyerek"Evet.Hatırladım seni.."Beyza bozulmuş bir şekilde bir Alaz'a bir bana bakıp duruyordu.Diğer kızlarda bana şaşkınlıkla bakarak ne yaptığımı anlamaya çalışıyor gibiydiler.

Aradan yaklaşık 1.30 saat geçti.Beyza hala Alaz'a bir şeyler anlatıyor,Alaz ise dinliyormuş gibi yapıyordu.Beyza bir anda Alaz'a doğru bakarak yanına oturunca sinirden deliye döndüm.Tabikide bunu dışıma yansıtmıyordum..

Beyza bu sefer başını Alaz'ın omzuna yaslayıp gözlerini yumdu.
Yeter artık ama!Benimde bir sabrım vardı.
O anki sinirle kaşlarım çatıldı,Alaz ise bana güzel güzel bakıyordu.Sanki sakin olmamı istermiş gibi..

Dayanamayıp bir anlık"ben eve gidiyorum!zaten geç oldu uykuda bastırdı."dedim imalı bir şekilde.Motorumun yanına gidip kaskımı taktım öyle bi sinirle çıkmıştımki,Bütün herkes bana gözleri açılmış bir şekilde bakıyordu.Ben ise fazla takmadan hemen gaza bastım.Işıkta trafiğe yakalanınca,durmak zorunda kaldım.Şuan aşırı sinirliydim,yerimde duramıyordum!
Kırmızı ışık fazladan fazladan yanarken yanıma o geldi,bana o kara gözleriyle baktı..

Bende hala sinirli olduğumdan dolayı önüme dönüp yeşil ışığın yanmasını bekledim.Yeşil ışık yanınca hemen fırladım gittim.

Evime geldiğimde derin bir iç çektim.Beyza yok,huzur var,sessizlik var..

-----------------------------------------------------
Selam.Bölüm yazasım geldi,yazdım.Biraz geç saatlerde atıyorum çünkü o zamanlar ilham geliyor.Herneyse,iyi geceler..-Eso

-MOTORCULAR ÇETESİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin