15 dakika sonra Batu uyanabilmeyi başarmıştı. "Noluyo amına koyim nerdeyim ben"dedi.Gözleri kısık bizi tanımaya çalışıyordu.Allah'ım nolur hafızasını kaybetmiş olmasın nolur!
Batu beni görünce kısık gözleri biraz daha kısıldı ve dudakları aralandı."laaan yenge senin burda ne işin var?"dedi.Bi saniye.
Yenge ne lan?Gözlerim Alaz'ı bulduğunda Batu'ya kötü bir şekilde bakıyordu. Sanırım ona tavayla vurduğum anı hatırlamıyordu.
Bir şekilde evden çıkmayı başarıp evime gittim. Saat sabahın 6'sıydı ve yollar bomboştu!
Ama tabiki uykum olduğundan hemen eve gittim. Motoru garaja park edip eve girdim. Yatağıma koştum kaskımı ve montumu çıkarıp yatağa atladım ve uykunun kollarına teslim ettim.
|18.48|
Çalan telefon sesiyle gözlerimi araladım. Ceyda beni arıyordu. Telefonu elime alıp açtım.
"Damlaa bara gitcez gelcen dimi?"
"Hı?"
"Ya kızım bra gitcez diyom gelcen?"
"Ha?"
"BARA GİTCEZ DİYOM GELCENMİ??!!"
"He pardon uykudan yeni uyandım duyamadım geliyoom"
(Ceyda yüzüne kapattı)Telefony tekrar komodine bırakıp yataktan doğruldum. Masamdaki çalar saate baktığımda 7'ye geldiğini gördüm. Ne uyumuşum ama be!
Yataktan kalkıp kısa bir duşa girdim. Üzerime siyah dar bir mini elbise aldım.
Temsili;
Saçımı düzleştirip sırtıma bıraktım. Hafif makyaj yaptıktan sonra kaskımı ve motorcu montumu giyip çıktım. Ayağımda topuklu olduğu için sürmem biraz zor olacaktı. Hava çok güzeldi. Ilık bir hava vardı. Motora binip Ceyda'nın tarif ettiği bara gittim.
Barın önünde Ceyda'ların motorları vardı.
Ah Tanrım, Beyza neden buradaydı ki?
Motorumu onların motorlarının yanına koyup yanlarına gittim."oo bune güzellik Damla hanım"dedi Ecrin göz kırparak. Hafif gülümseyerek"girmiyormuyuz?"dedim. Kızlar hep beraber kol kola girerek bara girdik.
Barda pistte Ecem ve Ecrin deli gibi dans ediyor, ben ise Ceyda'yla birlikte içkilerimizi içiyorduk.Beyza mı? Beyza tabiki de erkeklerin yanındaydı. Elimdeki içkiden bir yudum aldım.Bu sanırım 5. bardağımdı.
Bir saniye.Neden önümde Elon Musk var?
Aldırış etmeyip bir bardak daha içtim. Başım dönmeye başlıyordu. Ecem ve Ecrin elimden tutarak beni pistte çektiler. Bende bu fırsatta Ecrin ve Ecem gibi dans etmeye başladım.Kendimi yorgun hissetmeye başladığımda tekrar Ceyda'nın yanına oturdum.Başım aşırı derecede dönüyordu.
Ceyda'ya baktığımda birisyle telefonda görüşüyordu.Önüme döndüm ve bir bardak içki daha içtim.
Hafif uyuklamaya başladığımda beni belki dinç tutar diye elim yine içki bardağına gidiyordu.
Bir dakika. Önümde neden Alaz var?
Üstünde siyah bir dar tişört, altındada siyah eşofman vardı. Elimden tutup ayağa kaldırdı beni. Ayağa kalkınca yorgunluktan hafif sendelendim. Alaz sendelendiğimi görünce beni kucağına aldı ve hızlı adımlarla barın çıkışına doğru ilerledi.
Kendi motorunun yanına gelince duraksadı. Benş kucağından indirdi. Böyle bişey yaptığı için ona dudak büzdüm."ya sen çok yakışıklısın neden beni kucağından indirdin!"dedim ağlamaklı bir sesle. Dudağının kenarı kıvrıldı, motorumdan kaskımı alıp bana giydirdi. Motoruna bindi ve kontağını açtı.Ön koltuktan biraz arka koltuğa geri giderek otur diye işaret etti.
Bende sorun etmeyip ön koltuğa oturdum. Alaz kollarını gidona koydu ve gitmeye başladık.
Alaz'ın kolları arasında hapsolmuştum.Ve bu benim hoşuma gitmişti. Alaz' a heyecanla "birlikte motormu süreceğiz?!!"dedim. Kafamı biraz yukarı kaldırıp Alaz' baktım. Oda kafasını hafif aşağı eğip "evet,beğendin mi?"dedi. Bende 'evet' anlamında kafamı salladım.
Yarım saat sonra Alaz'ın evine gelmiştik. Alaz motordan inip sonrada beni indirdi. Evin kapısının önüne geldiğimizde Alaz anahtar çıkarıp kapıyı açtı. Topuklularımı çıkarıp eve girdim. Alaz'ın peşinden gidiyordum. Odasına girip dolabı açtı. İçinden bir kaç parça çıkarıp bana doğru uzattı." Al bunları giy bende geliyorum."
Alaz'ın verdiği kıyafetleri giydiğimde tişörtün tam dizlerimde bittiğini gördüm. Olum boyum 1.66 nasıl bu kadar uzun oldu?
Pek fazla sorun etmeyerek Alaz'ın yanıan gittim. Hemen salonda oturuyordu."ben uyicam sen uyumicanmı?"dedim gözlerimi ovuşturarak. Alaz"tek başına uyumak istemiyor musun?"dedi bana bakarak."Ama ben tek yatamamki! Korkarım gece."
Alaz koltuktan ayağa kalkarak "düş önüme" dedi. Bende hemen yatağam girip Alaz'ın yanına gelmesini bekledim.
Yanıma gelip yatağa yattı. Alaz'a sarılarak gözlerimi yumdum. Başım aşırı derecede ağrıyordu. Uykuya dalmadan önce hissettiğim şey Alaz'ın saçımdan öpmesiydi.
|YAZARIN ANLATIMIYLA|
Alaz sokak kenarında sıkıştırdığı Kerem'i salmasıyla beraber,Kerem koşarak uzaklaştı. Alaz'ın telefon sesi sokakta yankılanıyordu. Alaz telefonunu cebinden çıkarıp telefonu açtı "Alo" "Alazz seninki fena baygın çabuk gel al." Alaz telefonu hızlıca cebine koyup motoruna bindi. Ceyda'nın verdiği konum barı gösteriyordu. Alaz hızlıca o bara sürmeye başladı.Alaz'la Damla motorla giderken Kerem onları gördü. Damla'yı aldattığı için pişman değil. Sadece Alaz'ın zayıf noktasını bulmaya çalışıyordu. Kerem Alaz'ın evine gittiklerini anladı . Telefonunu cebinden çıkardı ve birisini aradı
"Hazırlanın, Alaz beyefendinin evine baskın yapıyoruz.."
-------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MOTORCULAR ÇETESİ-
General FictionAilesi yurtdışında,kardeşiyle yaşıyan,hemşire,motorcu Damla Aydemir kardeşini okula bırakırken trafikte polislerden kaçan motorcuyla gözgöze gelir..