6. Bölüm|-Getir Poşeti..-

861 33 12
                                    

Artık geç oldu,kalkayım ben."dedim Alaz'a.Karşılıklı kahve içip birbirimize sorular sormuştuk.Ve artık gitmem gerekiyordu."İstersen evine kadar eşlik edeyim,hava karardı sonuçta."dedi Alaz gülümseyerek.Başımı olumlu anlamda salladım.Kafeden çıkıp motorlarımıza bindik.Evim buradan bir yarım saatlik uzaktaydı.Yola çıkmadan Alaz birşey söyledi"otobandan gidelimmi?şehir içinde çok fazla polis var."

Sanki kendisi polislerden kaçmıyorda..

"Tabii olur."dedim gülümseyerek.Motorları çalıştırıp otoban yolundan ilerlemeye başladık.

Otobandan evime gitmek yaklaşık 1.30 saat sürüyordu.Bunu motorcu kız arkadaşlarımla denemiştim.Neredeyse belim kopacak gibi hissetmiştim.Ama Alaz için kabul ettim..

Yolun yarısında Alaz'la göz göze geldik,bana "yarışalımmı?"anlamında kafa salladı.Bende anlamış gibi kafamı salladım.Kornaya sırayla "1,2,3"diye bastım ve bir anda Alaz'ın motoru uçtu.Alaz'ın motoru 1000cc'likti "S1000RR'dı.Benimki ise 600cc'lik Kırlangıç kasa R6'ıydı.Alaz'a zar zor yetişirdim.

Evimin önüne geldiğimde Alaz'a teşekkür edip Motoru garaja koyup 6.kata asansörle çıkmaya başladım.Kapının önüne geldiğimde anahtarla kapıyı açıp hemen odama gittim.

Kaskımı ve montumu çıkarıp üzerime rahat birşeyler geçirdim.Belim fena ağrımıştı,ama Alaz için değerdi..

Hiç yemek yapasım yoktu,bu yüzden direkt yatağıma uzandım ve reels'larda gezinmeye başladım.Yaklaşık 15 dakika sonra kapı zilim çaldı.

Kapıya gidip kapı deliğinden baktığımda kimse yoktu ve kapının önünde getir poşeti vardı.

Alıp içeri girdim.Poşette"Alaz Coşkuner Yılmaz Mahallesi Erdemler Apartman'ı Kat:6 No:27"yazıyordu.

Bunları neden yapıyordu?

Hemen telefonumun bulunduğu odaya koşarak gidip telefonumu alıp Alaz'ın numarasını bulup yazmaya başladım.

Damla:Bu yemek ne içindi?
Damla:Gerçekten bunu neden yapıyorsun anlamıyorum.

Odadan çıktığımda mutfağa geçtim ve poşeti açmaya başladım.

İçinde 5 tane kinder pingu,3 tane tavuklu noodle,1 tane ayran ve yaklaşık 20 ye yakın browni vardı.

Evet,brownileri çok seviyorum.Ama o bunu nereden biliyor?

Yaklaşık 12 dakika 46 saniye boyunca getir poşetine donmuş bir şekilde bakıyordum.

Telefonum bildirim sesiyle hemen telefonu alıp WhatsApp'a girdim.

Damla:Bu yemek ne içindi?
Damla:Gerçekten bunu neden yapıyorsun anlamıyorum.
05**:Teşekkür etmek yerine bunu sorguluyorsun.
05**:Hala yemeği yapmadın ve yemedin gerekirse evine gelip ben sana yedireceğim.(görüldü)

------------------------------------------------------
Evet,uzun zaman sonra yeni bölüm attım.Maalesef dediğim gibi,haftada 1de atabilirim,günde 2 defada.Aslında biraz benim üşengeçliğimden kaynaklı olabilir,bu yüzden bölüm atamadım.

-MOTORCULAR ÇETESİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin