18. Bölüm|-Zenginler..-

481 20 5
                                    

Mirza'nın grubuna doğru gitmeye başladık. Onlara doğru yaklaştıkça motorlarını da görmeye başladım.

Aşırı pahalı motorlar vardı. Kayış gibi duruyorlardı maşallah..

Yanlarına geldiğimizde hepsi bana doğru baktılar.

Kumral kıvırcık saçlı çocuk bana samimi bir şekilde "Merhaba"dedi. Gülümseyerek karşılık verdim. "Merhaba"

Diğer kişilerde başlarıyla selam verdiler. Mirza konuşmaya başlayınca tüm gözler ona döndü.

"Bu Damla biraz daha kaynaşırsak aramızdan biri olabilir belki?"

NE ARANIZDAN BİRİSİ OLMAK MI??

Onların motorları benim motorumun resmen 10 katı!

Yine kıvırcık saçlı çocuk konuştu."Ben Samet memnun oldum." Dedi ve elini uzattı.

Elini tutup bende memnum oldum anlamında kafamı salladım.

Esmer,dövmeli bir çocuk "ben Efe" dedi ve kollarını önüne kenetledi.

Diğerleride  isimlerini söylediler.
"Ben Furkan"
"Kaya"
"Yusuf"

Herkesle tanıştıktan sonra sohbet açıldıkça açılmaya başladı.

"İnciraltı'na gidelimmi? Canerler de oradaymış" dedi Samet.

Herkes onayladı ve herkes gözlerini bana doğru çevirdi.

"Ben eve gitsem iyi olacak. Evde kardeşim var. Yanlız kalmasın siz gidin." Dedim tebessüm ederek.

Kaya motoruna doğru giderek kontağını açtı ve ZX10R'ına bindi.

"Oo Kaya sanırım sen götüreceksin Damla'yı evine?"dedi Furkan.

Dudaklarımı aralayıp birşey söyleyecektim ki, Yusuf sözümü kesti.

"Hadi bakalım Damla sen motoruna git Kaya'da peşinden geliyo" dedi ve bana doğru yavaş ama büyük adımlarda geliyordu.

Sırtım ona doğru dönük olacak şekilde beni çevirdi ve motoruma doğru sürüklemeye başladı.

"Bi saniye ya? Ben kendim gidebilirim! Ne münasebet?" Dedim kaşlarımı çatarak.

"Lafı olmaz canım benim hadi bin motoruna Kaya'da seni götürmek için can atıyor valla"

TANIŞALI BİR SAAT OLDU ALO??

Motorumun yanına geldiğimde cebimden anahtarımı çıkarıp kontağını açtı ve kaskımı kafama geçirdi.

"Yusuf iyimisin ya? Ben kendim gidebilirim!" dedim.

Ama ne yazık ki beni dinleyen bir yusuf yoktu.

Motoruma binip yola koyuldum. Tünele girdiğimde egzozumun sesi yankılanıyordu.

Beleş terapi resmen.

Aynama Kaya'nın gelip gelmediğini görmek için baktım.

LAN KAYA NİYE PEŞİMDEN GELİYON??

Tünelden çıktığımda evimi öğrenmemesi adına Kayra'nın evine doğru gitmeye başladım.

Kayra'nın evinin önüne geldiğimde motoru sağa çektim ve kontağı kapadım.

Motordan inip arkamda Kaya varmı yokmu baktım.

Allah'a şükür yoktu.

Kayra'nın kapısının önüne gidip kapıyı çaldım.

"Kim o?" Dedi ve kapıyı açtı."kankitişkom? Seni beklemiyordum" dedi ve kapının yanına geçti.

Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim. Salonda kaskımı çıkarıp derin bir nefes aldım. Olayları anlatma zamanı.

Olayları anlattığımda Kayra yanıma oturdu ve sıkıca sarıldı.
**
"Çok fazla şeye katlanıyorsun."dedi ağlamaklı bir sesle.

Sarılışına karşılık verdiğimde daha da sıkı sarıldı.

"İstersen bugün bende kal, kafan dağılmış olur hem." Kafamla onaylayıp telefonumu çıkardım.

Damla: Aysel ben bugün Kayra'larda kalacağım. Evin kapısını kilitlemeyi unutma.

Telefonumu koltuğa koyup ayağa kalkarken yerde bir kağıt fark ettim.

'05** 7** * 2*'

Kağıtta bir telefon numarası yazıyordu.

Tabii ya!

Mirza bana telefon numarasını vermişti. Gelsin moneyler..

Numarayı telefonuma kaydedip Kayra'nın yanına gittim. Bana kendi kıyafetlerinden bir kaç parça verdi.

Kayra'nın misafir odasına gidip üzerimi giyindim. Askılığa motorcu montumu ve kaskımı asıp Kayra'nın yanına gittim.

Yere bir kumaş sermiş ve üzerinde ise binbir çeşit abur cubur doluydu.

Kayra'nın yanına geçip konuşmaya başladım "film gecesini sevdiğim için yapıyorsun bunu değilmi?"

Gülümseyerek kafasını salladı. Ardından en sevdiğim filmi açıp abur cuburlardan atıştırmaya başladık.

|03.19|

Koltuğun üzerindeki çalan telefonumla elim telefona gitti.

Arayan kişi Mirza'ydı.

"Alo?" Dedim uykulu bir sesle.

"Damla burda birisi var amına koyayım vurdukça vurdu bize diyorki aşkından öldüğüm kızın yanında ne işiniz var!"..

------------------------------------

Selamlar. Yine uzun bir süre ardından yeni bölüm geldi. Sınavlarım başladığı için bölüm atamadım. Hep taslakta kalıyordu. Ben sanırım Alaz'ın temsilini daha böyle görünür bir şekilde değiştireceğim. -Eso

-MOTORCULAR ÇETESİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin