Pommelien:
We komen aan bij het huis waar we overnachten, ik en Maksim hebben tijdens de rit ook besproken dat we het nog even stil gaan houden zodat het niet te akward word op set. Ik stap uit, neem mijn spullen en wandel richting de deur. Het is een gezellig huis, er is voldoende plek voor iedereen.
Ik kies een matras en leg mijn tas daar neer. Maksim claimt de matras aan het uiteinde, wat toevallig ook de matras naast de mijne is.. De meisjes vragen direct of ik het oké vind, ik knik meteen. Tuurlijk vind ik het oké, is dat zelfs een vraag? Maar natuurlijk zei ik dat niet hardop.
Omdat het al laat is gaan we ons direct klaarmaken, de meisjes gaan samen eerst de badkamer in. ''ik kom er zo aan!'', roep ik vanuit de slaapkamer. Ik zet me naast Maksim neer en weer valt er die spannende stilte, toch geniet ik er elke keer van.
Maksim:
Mijn hand leg ik op haar hand, ze glimlacht verleidelijk en al snel raken onze lippen elkaar weer. Het was maar van korte duur want we horen in de verte het slot van de badkamer deur.
Pommelien staat recht en doet snel alsof ze iets zoekt in haar logeer tas. Ik wandel richting de wc die zich naast de badkamer bevindt, wanneer Pommelien zich gaat klaarmaken glip ik naar binnen.
Ze lacht me uit en slaat haar handen rond mijn nek, voordat ze me kust kijkt ze diep in mijn ogen. Mijn handen leg ik op haar heupen. Ik geniet van onze lippen die elkaar weer eens raken.
We poetsen onze tanden en spatten kraantjeswater speels naar elkaar. Ik schiet in de lach en til haar op, ze giecheld luid en spartelt lichtjes met haar voeten. Ik zet haar op de wastafel, plaats mijn handen op haar bovenbenen en ga spannend voor haar lippen hangen.
Pommelien:
Wanneer ik op de wastafel getild wordt giechel ik luid, hij plaatst zijn handen op mijn benen en komt voor me hangen. Wanneer hij me probeert te zoenen trek ik kort weg, ik grijns en bouw de spanning op. Niet veel later plant ik mijn lippen op die van hem.
Na een lange, zalige kus beslissen we om weer naar de slaapkamer te gaan. Maksim wacht een aantal tellen zodat het niet te erg opvalt. Ik laat me achterover vallen op de matras en staar naar het plafond, even dagdroom ik.
Na een aantal minuten komt Maksim de kamer binnen, hij ligt zich op zijn matras en trek de deken over zich heen. Ik doe hetzelfde en ga met mijn rug naar de meisjes liggen, de helft ligt al ver in dromenland. Hij steelt nog snel een kleine kus voordat hij me slaaplekker wenst.
Maksim:
''Slaaplekker vlinder'', Pommelien bloost en glimlacht lief wanneer ik dat zeg.
Ze legt haar hand in de mijne, onze matrassen liggen dicht bij elkaar dus het ligt ook best comfortabel. Al snel valt ze in slaap, nogsteeds met haar hand in de mijne.
Ik voel een kleine glimlach verschijnen op mijn gezicht en al snel lig ik ook in dromenland.
JE LEEST
Is dit echt?
Storie d'amoreTijdens de opnames van #LikeMe moeten Pommelien Thijs (Caro) en Maksim Stojanac (Vince) een verliefd koppel spelen, alleen.. Het voelt op set soms allemaal zo echt, te echt naar Maksim zijn gevoel.. Voelt Pommelien hetzelfde voor Maksim? Durft Maks...