HELLOOOO
Yine ben yine okul fici! ama bu defer minsung ogretmen degil
angst olan fic bu degil bu arada onceden soyliyim
iyi okumalar askimlar 🤍
¢
(oturma duzeni su sekil)
Jisung “Beyler çıkışta bir yerlere gidelim ya” dedi kafasını yattığı sıradan kaldırıp arkadaşlarına bakarken.
Hyunjin hızlıca arkasını döndü ve “Sessiz konuş lan Namjoon hoca duyarsa ağzımıza sıçar” dedi sessizce.
“Bu adamı da götten sikicem he bok gibi sözlü giriyor zaten” dedi Minho da ön sırada dönen sohbete katılarak.
“Bok gibi notlar alıyorsun çünkü” dedi Jisung. Sırıtarak arkasındaki Minho'ya bakıyordu.
“Ha ha ha”
“Ağlama Minho”
“Çok üzüldüm Jisung kendimi kesicem şimdi” dedi Minho ağlama taklidi yaparken.
“Kaç kere uyaracağım sizi!” Namjoon hocanın sesini duyunca ikiside hızlıca hocaya dönmüştü.
“Minho kaldır kafanı, dersi dinle”
Minho “Tamam hocam dinliyorum ben” dedi ve ayaklarını yan sıraya uzatıp duvara yaslandı.
“Hoca görmüyor diye nasıl da rahat piç”
“Boşuna mı burayı kaptım Changbin” dedi Minho gülerek.
“Yanına da kimseyi almıyor” dedi Jisung tekrar arkasını dönerek.
Minho “Sen istediğin zaman gelebilirsin bebeğim” diyerek Jisung'un yanağından bir makas almıştı.
“Sevgilim var uzak dur benden”
“Bizim yok sanki”
“Lan bi susun amınıza koycam şimdi” dedi Jeongin sinirle arkasını dönerken. En sevdiği ders olan matematiği dinlemesine engel olan bu ikiliye sinir olmuştu.
“Sakız ister misin?” dedi Minho sıranın altından sakız paketini çıkartırken.
“Minho mal mısın?”
“Bu da soru mu mal tabi ki” diye cevapladı Jisung.
Minho “Kırıldım Jisung” diyerek kafasını sıraya koymuş ve uyumak için gözlerini kapatmıştı.
Jisung gerçekten kırıldığını sandı ve hocaya çaktırmadan Minho'nun yanına oturdu. Koluna dokunup onu uyandırdı ve Minho ona dönünce konuşmaya başladı.
“Gerçekten kırıldın mı lan?”
“Yok oğlum mal mısın?”
“Sayılır” dedi Jisung. Minho bu dediğine gülüp onu kolunun altına alıp saçlarını karıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.