__________
“Yarın görüşürüz o zaman” dedi Minho Jisung'un evinin önünde arabayı durdururken.“Görüşürüz” diyerek indi arabadan Jisung.
Eve girdiğinde bir sessizlik olduğunu fark etti. Ailesi uyumuş muydu? Ama saat daha erkendi.
Odasına gidip üstünü değiştirmiş ve ailesinin nerede olduğuna bakmak için salona girmişti.
“Anne?”
“Efendim oğlum” annesi gözlerini izlediği diziden ayırmadan cevap vermişti.
“Babam nerede?”
“Bilmiyorum”
“Ne demek bilmiyorum? İş gezisine falan mı gitti?”
“Hayır”
“Ee nerede o zaman?”
“Bilmiyorum diyorum Jisung!” Jisung annesinin bağırmasını beklemediği için istemsiz bir şekilde irkilmişti.
“Tamam bir şey demedim” dedi sessizce.
“Sana bilmiyorum diyorum hala gelmiş iş gezisinde mi, nerede diye soruyorsun!”
“Tamam özür dilerim sormam bir daha”
“Şimdi de bana vicdan azabı çektirmeye mi çalışıyorsun?”
“Hayır ne alakası var?”
“Git odana Jisung zaten sinirliyim”
Jisung daha fazla bir şey demeden salondan çıkıp odasına gitmişti. Kendini yatağa atıp düşünmeye başladı.
Acaba annesi neye sinirliydi? Babası nereye gitmişti?
Telefonunu alıp babasını aradı. En iyisi ona sormaktı. En azından babası ona bağırıp çağırmazdı değil mi?
“Alo baba?”
“Efendim canım”
“Neredesin? Eve gelmiyor musun?”
“Annen sana söylemedi mi?”
“Neyi?”
“Bu telefonda söylenmez, 10 dakikaya geliyorum oğlum”
“Tamam bekliyorum, dikkatli gel”
“Tamam oğlum hadi görüşürüz”
“Görüşürüz”
Telefon kapanınca Jisung'un kafası daha da karışmıştı. Ne söyleyeceklerdi ona?
10-15 dakika sonra kapı çalmıştı. Jisung heyecanla aşağıya inip babasına kapıyı açmıştı. Açar açmazda sımsıkı sarılmıştı.
“Sen geç salona oğlum ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum”
“Tamam”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.