bolum ismi de fena he
iyi okumalar askimlar
“İyi misin?” dedi Minho endişeli bakışlarıyla Jisung'a bakarken.
“İyiyim iyiyim biraz karnım ağrıyor sadece”
İkili revire geldiklerinde durumu oradaki ablaya anlatmışlardı ve kadında sabahtan beri gelen öğrenciler sayesinde olaya artık hakim olduğu için hemen yapılması gerekenleri söylemişti.
“Şimdi sen bu ilacı iç tatlım. Biraz uyku yapar o yüzden burada kal bir ders falan”
Jisung “Tamamdır teşekkür ederim” diyerek kadının uzattığı suyu ve ilacı almıştı.
“Canım sende arkadaşının yanında kalabilirsin istersen ben hocana izin kağıdı yollarım” dedi kadın Minho'ya dönerek.
“Süper olur noona çok teşekkürler”
“Rica ederim canım adınızı ve sınıfınızı söyler misiniz bana?”
“12/E'den Lee Minho ve Han Jisung”
“Tamamdır çocuklar ben çıkıyorum şimdi. Bir ders sonra sınıfa gidebilirsiniz”
“Tamamdır” Kadın odadan çıkınca Minho'nun bakışları Jisung'a dönmüştü.
Jisung “İçiyim mi?” dedi elindeki ilacı göstererek.
“Tabi ki iç salak neyi bekliyorsun?”
“Tamam” demiş ve ilacı içmişti Jisung.
“Yat bakalım uyu güzelce ben buradayım” Jisung'ta Minho'nun dediğini yapıp yatağa uzanmıştı.
“O sandalye rahatsız değil mi?” dedi bakışlarını Minho'ya çevirerek.
“Sorun değil”
“Peki”
Yaklaşık 10 dakika sonra Jisung uykuya dalmıştı. Minho ise yanında oturmuş telefonuna bakıyordu. Tabi ki uyurken Jisung'un fotoğrafını çekmeyi de ihmal etmemişti.
“Hmm” Minho kafasını uykusunda mırıldanan Jisung'a çevirmişti.
“Jisung uyandın mı?” Minho olduğu yerden kalkıp Jisung'un yanına gitmişti.
“Haewon sevgilim...” Jisung kollarını bir anda Minho'ya sarmıştı. Minho ise ne yaptığını anlamak için Jisung'a bakıyordu.
“Jisung napıyorsun?”
Jisung “Hiç” diyerek Minho'yu kendine çekmiş ve dudaklarını birleştirmişti. Minho yaşadığı şokla ne geri çekilmiş ne de hareket etmişti.
Kendini gelince hızlıca dudaklarını ayırmış ve geri çekilmişti.
“Noluyo be?” dedi kendi kendine. Jisung ise hiçbir şey yapmamış gibi mışıl mışıl uyumaya devam ediyordu.
Minho “Bir de uyuyor gerizekalı” diyerek yerine geri gitmiş ve tavana bakarak konuşmaya başlamıştı.
“Of bu neydi şimdi? Sullyoon'un dedikleri yeterince kafamda dolanmıyormuş gibi bir de bu çıktı şimdi” bir sessizlik oluşmuştu.
“Hoşlanıyor muyum? Hayır. Ama hareketleri çok tatlı. Arkadaşçadır ya” ve tekrar bir sessizlik.
Minho bakışlarını uyuyan Jisung'a çevirip gülümsedi “Fena olmazdık aslında ha”
“Minho...” Jisung yavaş yavaş gözlerini açmıştı. Minho saate baktığında zilin çalmasına beş dakika kaldığını görmüştü.
“Efendim”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.