21- Dudağım öperken seni

2.6K 258 992
                                    

______________

“Jisung bir şey diyeceğim”

“Söyle”

“Ya da boşver”

“Ya Minho söyle”

“Hadi mutfağı toplayıp yemek yapalım”

“Söyleyeceksin”

“Tamam yemekten sonra”

Jisung “Tamam~” oturduğu yerden kalkıp mutfağa geçmişti. Minho da peşinden.

“Sen tezgahı sil bende şu rafların tozunu alayım, zaten çok tabak yokmuş” dedi Jisung tezgaha çıkıp raflara uzanırken.

“Tamamdır” dedi Minho onun bu haline gülerek.

“Ne gülüyorsun?”

Minho “Hiç” derken bile sırıtıyordu.

Minho tezgahı silerken Jisung'un üstünde durduğu yere gelmişti. Kollarını ince bele sarıp olduğu yerden kaldırdı ve tezgahı silip Jisung'u tekrar aynı yere bıraktı. Bu hakareti Jisung'u güldürmüştü.

“Benim işim bitti” dedi Minho elindeki bezi yıkarken.

Jisung “Benimde bitti” diyerek tezgahtan atlamıştı.

“Yemek yapalım o zaman”

“Canım tavuk istiyor” dedi Jisung yanağını ne yapacağını düşünen Minho'nun omzuna koyarak.

“Yapalım”

“Yaşasın!!” diyerek sevinçle zıplamıştı Jisung.

“Tavukları çıkaralım şimdi” diyerek dolaba gitmişti Minho.

Minho yemek yapıyor Jisung ise yanında şarkı söylüyordu. Minho da ara ara ona eşlik ediyordu.

“Kurtaralım biz bizi bize bizden fayda var” diye mırıldandı Jisung camdan dışarı bakarken.

(Gökhan Türkmen'i cok seviyorum abi asiri guzel bu adamin sarkilari)

“Zorlayalım en iyisi savaş dövüş bunlar hep bize zarar” diye ona eşlik etti Minho.

“Kurtaralım biz bizi bize bizden fayda var” Jisung Minho'ya gülümseyip şarkıyı devam ettirmişti.

“Zorlayalım en iyisi savaş dövüş bunlar hep bize zarar" dedi Minho tekrar.

Jisung yavaşça Minho'nun yanına gitti ve onu tutup kendine çevirdi “Dene yine alev alsın dudağım öperken seni seni seni seni” dedi ve dudaklarına bir öpücük kondurup geri çekildi.

“Dene mutlu görelim uzaktan bakınca bizi bizi bizi bizi” diyerek şarkıyı devam ettirdi.

Minho hala şok olmuş bir ifadeyle Jisung'a bakıyordu. Jisung ise sırıtarak Minho'ya bakıyordu.

“Dudağım öperken seni ha?”

“Hm hm”

“Gökhan Türkmen bu şarkıyı yaptığın için çok teşekkür ederim” demişti Minho gülerek. Jisung'ta onun bu dediğine gülmüştü.

Minho “Dene yine alev alsın dudağım öperken seni o zaman” demiş ve Jisung'u kendine çekip dudaklarını birleştirmişti.

İkili bir yandan birbirlerini öpüyor bir yandan da gülümsüyorlardı.

Aldatıldık! | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin