Onceki bolumu okumayi unutmayinizz
iyi okumalar optumOnlar sohbet ederken zil çalmıştı ve hepsi derse dönmüştü.
Dersin bitiş zili çalınca hepsi derin bir nefes vermişti. Matematik dersi fazlasıyla boğucu bir dersti.
(sanirim biraz matematik sevmiyorum)
Jisung “Ben acıktım kantine gidiyorum biri gelsin” diyerek ayaklandı.
“Ben gelirim” Minho da hemen ayaklanıp yanına gitmişti. Birlikte sınıftan çıkıp kantine inmişlerdi.
“Ya onları görürsek?” dedi Jisung Minho'ya dönerek.
“Görelim ne olacak?”
“Görmezden mi geleceğiz?”
“Evet”
“Tamam” kantine sırasına geldiklerinde Jisung ne alacağına karar vermeye çalışıyordu.
“Sen aç mısın?” diye sordu Jisung Minho'ya.
“Değilim”
“Ama kahvaltı da yapmadık hiçbir şey de yemedin ve ayrıca dün de yemedin”
“Sonra alırım ya acıkmadım”
“Tamam”
Jisung bir kek bir de pizza tost (yenur) almıştı. İkili şimdi ise yan tarafa geçmiş tostun pişmesini bekliyordu.
Jisung “Al” diyerek elindeki keki Minho'ya uzatmıştı.
“Bana mı?”
“Evet, kahvaltı niyetine ye. Madem sonra yemek alacaksın”
Minho da keki cebine koyduktan sonra “Teşekkür ederim” demişti.
“Minho emin misin acıkmadığına?”
“Hm hm” Minho mırıldanarak onu onaylamış ve kafasını Jisung'un omzuna koymuştu. Jisung'ta elini kaldırıp onun saçlarını okşamıştı.
“Al tostunu” kantinci tostu uzatınca Jisung hemen almış ve yemeye başlamıştı. Dünden beri doğru düzgün yemek yememişti ve çok açtı.
Jisung elindeki tostu Minho'ya uzatmıştı. “İster misin?”
“Yok”
“Tamam”
(buraya kadar olan kismi gece yazmistim amk hatirlamiyorum hic valla uyurken yazmisim)
“Sullyoon ve Haewon geliyor” dedi Minho.
Jisung “Nerede?” diyerek etrafına bakındı.
“Tam karşıda”
“Hm”
İkili anlaştıkları gibi onları görmezden gelerek, yanlarından geçip gideceklerdi.
Haewon “Selam” diyene kadar gayet iyilerdi.
“Hay babanı” diye mırıldandı Minho. Jisung'ta bu tepkiyi duyunca kendini tutamamış ve kahkaha atmıştı. Minho da o gülünce gülmüştü.
“Gerizekalı boğazımda kalıyordu tost” dedi Jisung gülmeye devam ederken.
Minho “Özür dilerim kardeşim” diyerek Jisung'u kolunun altına almış ve yola devam etmişti.
Sullyoon ve Haewon ise arkalarından öylece bakıyordu.
Haewon “Minho ne dedi?” diyerek Sullyoon'a döndü.
“Duymadım”
“Resmen görmezden gelindik farkında mısın?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.