YA NE DEMEK BU FIC DE BITTI AGLAYACAGIM ARTIK YETER.
cokfenayim.
neyse duygusal(?) veda konusmamizi en sonda yapicaz simdi susuyorum
iyi okumalar dilerim bebislerim
¢
“HAN JİSUNG” Minho'nun bağırışıyla Jisung irkilmiş ve ufaktan kaçmaya başlamıştı.
“Efendim biricik sevgilim, canım sevgilim~”
“NEDEN DENİZ ŞORTUMDA YÜZÜN VAR?” dedi Minho öldürücü bakışlarıyla sevgilisine yaklaşırken.
“Şaka yaptım ya, hem çok komik gözüküyor. Çok yakışır sana!” Jisung Minho ona geldikçe geri geri gidiyordu.
“Ya başka da getirmemişsin ben nasıl giyeyim bunu insan içinde!” dedi Minho yaklaşırken.
“Sevgilin olduğunu herkes bils- LAN” Jisung geri geri giderken az daha arkasındaki, kumlar kazılarak yapılmış çukura düşecekti fakat sevgilisi hemen koşup onu düşmeden yakalamıştı.
“Hayatımı da kurtarıyor ya aşığım ben!” dedi Jisung kollarını Minho'nun boynuna sararken.
Minho da gülümseyerek sevgilisinin ince belindeki kollarını sıkılaştırmış ve onu kucağına almıştı “Hop gel bakalım”
“En sevdiğim yerdeyim yine”
“Nereymiş?”
“Kucağın”
“Hm”
Birbirlerini -daha çok Minho- kovalarken arkadaşlarından baya uzaklaşmışlardı. Minho sevgilisini arkadaşlarının yanına gidene kadar kucağında taşımıştı.
“Nereye gittiniz lan?” dedi Changbin, kucağında Jisung'u taşıyan Minho'ya bakarak.
“Kanka bana üstünde kendi yüzünün olduğu bir deniz şortu almış o yüzden birazcık kovalandım onu”
Changbin “Salak” diyerek gülmüştü.
“Bebeğim tavuklar nerede?” diyerek sohbete dahil oldu Chan.
Sekiz genç birlikte mangal yapmaya karar vermişti ama sahilde? Aynı zamanda denize de girmek istedikleri için böyle bir şey planlamışlardı. Her ne kadar herkes farkli kafada olsa da...
Hyunjin ve Felix güneş gözlüklerini takmış, şezlonglara yatmış güneşleniyor ve sohbet ediyorlardı. Daha dün akşam sevgili olmuşlardı o yüzden ikisinin yüzünde de mutluluktan güller açıyordu.
Jeongin ve Seungmin'e gelirsek, Seungmin sevgilisinin dizlerine yatmış bir şekilde uyuyordu. Jeongin de gülümseyerek onu izliyor ve saçlarıyla oynuyordu.
Chan ve Changbin ise mangaldan sorumluydu. Chan tavukları kızartacak, Changbin de salata vb. şeyleri halledecekti.
Minho ve Jisung ise yeni evli çiftler gibi sürekli öpüşüp koklaşıyor, el ele tutuşup sahilde geziyorlardı. Aynı zamanda iş yapmaktan kaçıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.