5- Kimi üzer gider

3K 328 747
                                    

iyi okumalar ballarim

“Sullyoon?”

“Haewon?”

İkili tabii ki de banka baktıklarında öpüşen sevgililerini görmeyi beklemiyorlardı. Adeta oldukları yere çakılıp kalmışlardı.

“Aa Minho ne işiniz var burada ya?” dedi Sullyoon yakalanmanın verdiği gerginlikle gülümserken.

“Ne işi olduğu sorulması gereken kişi ben değilim gibi”

“Ya açıklayabili-”

“Neyi? Niye aldattığını mı? Yoksa beni en yakın arkadaşımın sevgilisiyle nasıl aldattığını mı?”

“Of” dedi ve kucağında duran ellerine baktı Sullyoon.

“Keşke ayrılsaydık” dedi Minho kırgınlık dolu sesiyle.

Sullyoon sadece “Özür dilerim” diyebilmişti. Onun için inkar etmenin bir anlamı yoktu, Minho göreceğini görmüştü zaten.

“En başından belliydi biliyor musun?” dedi Minho sevgilisine bakarken.

“Ne belliydi?”

“Beni sevmediğin”

“Hayır seviyordum”

“Belli”

Jisung ise o sırada büyük bir hayal kırıklığıyla sevgilisine bakıyordu. Minho ve Sullyoon zaten ayrılacak gibiydi ama Jisung ve Haewon... Jisung ona çok aşıktı ve Haewon'unda kendisinin aşkı gibi ona aşık olduğunu sanıyordu.

“Jisung ben-”

“İnanamıyorum”

“Özür dilerim”

“Ne anlamı var?”

“Ben sen üzülme diye söylemedim sana”

“Şuan çok mutlu gibi mi görünüyorum?”

“Hayır ama-”

“Ne zamandan beri böylesiniz?” dedi Minho kızın sözünü keserek.

“Bir ay olmuştur” diye yanıtladı Haewon.

“Vay be ayakta uyutulmuşuz” dedi Minho sinirden gülerken.

“Neden ayrılmak yerine aldatmayı seçtiniz ki? Amaç ne yani?” dedi Jisung.

“Öyle olması gerekti işte” dedi Haewon umursamazca.

“Neden seviyor gibi yaptın? Beni öperken hiç mi için sızlamadı?” dedi Jisung yavaştan dolmaya başlayan gözleriyle sevgilisine bakarken.

“Ya Jisung” diyerek sarılmak için öne atıldı Haewon. Fakat Minho Jisung'u kendine çekerek onu engellemişti.

Minho “Hangi kafayla sarılmaya geliyorsun?” dedi sinirle.

“Sanane? Sen git Sullyoon'la konuş”

“Sullyoon en azından sevmediğini belli ediyordu, kendisine çok bağlamadı beni ama sen onu bile becerememişsin”

“Sen Jisung'la benim aramdaki şeye karışma” dedi Haewon sert bakışlarını Minho'ya dikerek.

Jisung ise Minho'nun kolunun altına minicik kalmış ve kafasını onun omuzuna yaslamıştı. Sessizce sevgilisi ve Minho'nun tartışmasını dinliyordu. Herhangi bir şey söyleme ihtiyacı duymamıştı çünkü Minho zaten onun iç sesiydi.

“Sakın Jisung'a yaklaşma bir daha” dedi Minho kıza bakarak.

“Sana noluyor be neyi oluyorsun sen onun?”

Aldatıldık! | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin