baslarinda sinir krizi gecirme tehlikesi olan bir bolum geldi sevgili okurlarim 🥰
iyi okumalar
¢
Geriye kalan teneffüslerde hep sınıfta oturmuşlardı. Dersler hızlıca geçmişti. En sonunda hepsinin beklediği çıkış zili çalmıştı.
“Hadi kalkın gidiyoruz” dedi Felix heyecanla sırasından kalkarken.
“İlk önce eve gidelim çantaları bırakalım, üstümüzü falan değiştirelim sonra okulun önünde buluşuruz” dedi Minho.
“Harbi okul kıyafetlerine bir şey olmasın aman sonra müdür ağzımıza sıçıyor” dedi Seungmin de.
“Tamam o zaman iki saate okulun önünde oluyoruz” dedi Jisung.
“Sevgilim!” Jisung'un bakışları kapıya döndüğünde sevgilisinin geldiğini görmüştü. Hemen yanına gidip sımsıkı sarıldı ona.
“Çıkışta beraber gidelim mi Jisungie?”
“Olur bebeğim” sevgilisini onayladıktan sonra Jisung arkadaşlarına döndü ve konuşmaya başladı “Beyler ben gidiyorum iki saate görüşürüz”
“Görüşürüz” Jisung onlara el salladıktan sonra sevgilisinin elini tutup sınıftan çıkmıştı.
“Çok iyi değiller mi?” dedi Minho gülümseyerek.
“Değiller” dedi Changbin dürüstçe.
“Ne demek değiller?”
“Jisung güzel seviyor falan ama Haewon onun kadar seviyor gibi değil. Çok sürmez ayrılırlar izleyin görün”
“Yok ya iyiler” dedi Felix.
“Aman boşverin onların ilişkisi bizi ilgilendirmez hadi gidelim” dedi ve kapıya doğru ilerledi Jeongin. Diğerleri de peşinden çıkmıştı.
Jisung ve Haewon ise sohbet ede ede evlerine gidiyorlardı. Aslında evleri çok alakasız yerlerdeydi ama Jisung sevgilisini eve bırakmak istiyordu.
“İki saat sonra nereye gideceksiniz?” dedi Haewon merakla sevgilisine dönerek.
“Bizimkilerle içmeye”
“Gitmesen olmaz mı?”
“Neden?”
“Bilmem barlar güvenli olmuyor, bir de sarhoşsun şimdi ne yapacağın belli olmaz”
“Bana güvenmiyor musun?” dedi Jisung sevgilisine dönerek.
“Güveniyorum tabi ki! Oradaki insanlara güvenmiyorum sadece”
“Senin için rahat olsun güzelim ben ne yapacağımı biliyorum”
“İyi tamam”
“Ordan çıkınca yanına geleyim mi?”
“Sarhoş kafayla?”
“Çok içmem ya”
“Ben gelirim”
Jisung “Tamam sen bilirsin” dedi ve sevgilisinin yanağına bir öpücük bıraktı.
“Geldik!” dedi Haewon evinin önünde dururken.
Jisung “O zaman gidiyorum ben, sonra görüşürüz” dedi ve sevgilisine sarıldı.
Haewon da “Görüşürüz sevgilim, gideceğiniz barın adresini bana atmayı unutma” dedi ve Jisung'la dudaklarını birleştirdi. Jisung'ta gülüp sevgilisine karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.