15- Öpersem geçer

2.5K 280 820
                                    

__________

“Minho...”

“Hm?”

Jisung eline bakarken “Elim acıyor” diye mızmızlanmıştı.

“Neden?”

“Kesmişim”

“Ne?” Minho bakışlarını birkaç saniyelik yoldan çekip Jisung'un eline çevirmişti.

“Nasıl yaptın bunu?” dedi Minho Jisung'un elindeki kesiğe bakarken.

“Hatırlamıyorum ki”

“Tamam eve gidince bakarız”

“Tamam” Jisung kafasını tekrar Minho'nun omzuna koymuştu.

Jisung beş dakikalık arayla Minho'ya saçma sorular soruyordu. Minho ise bıkmadan teker teker hepsine cevap veriyordu.

“Minho” dedi Jisung kafasını Minho'nun omzundan kaldırmayarak.

“Efendim”

“Ben aptal mıyım?”

“Hayır o nereden çıktı?” dedi Minho kaşlarını çatarak.

“Geçen gün okulda ben tuvalete gidicem diye yanınızdan ayrıldım ya”

“Hm evet”

“O gün tuvalette bir çocuk bana aptal olduğumu söyledi”

“Kimmiş o?”

“Bilmem hatırlamıyorum”

“Başka bir şey dedi mi?”

“Hm hm” (hı hı anlaminda)

“Ne dedi?”

Jisung “Siz benimle aileleriniz yüzünden konuşuyormuşsunuz, aslında hiç biriniz beni sevmiyormuşsunuz” dedi gözleri dolarken.

“Öyle mi Minho? Ama öyle olsa neden şuan beni evine götüresin ki? Orada bırakıp ‘ne halin varsa gör’ diyebilirdin. Minho beni seviyor musun?”

“Jisung...”

Jisung bir anda kafasını kaldırıp dolu gözlerini Minho'nun yola bakan gözlerine çevirmişti. “Ne? Doğru mu yoksa o çocuğun dedikleri?”

“Hayır saçmalama Jisung. Hepimiz seni çok seviyoruz. Ailelerimiz için değil seni sevdiğimiz, sana değer verdiğimiz için arkadaşız

“Yani beni seviyorsun?”

Minho “Seviyorum” dedi Jisung'un gözünden düşen yaşları silerken.

“Bende seni seviyorum biliyor musun?”

“Biliyorum”

“Nasıl biliyorsun daha söylememiştim?” dedi Jisung şaşkın şaşkın Minho'ya bakarak.

Minho onun sarhoş hallerini çok seviyordu. Sarhoş olunca çok tatlı ve saf birine dönüşüyordu.

Aldatıldık! | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin