iyi okumalar askimlar 🎀
İçerden doktorun çıkmasıyla birlikte hepsi ayaklanmış ve adamın yanına gitmişti.
Jisung hızlıca kalkarken konuşmuştu, “Doktor bey! Ne olmuş Minho'ya?”
“Uzun süredir doğru düzgün yemek yememiş ve üstüne fazla miktarda alkol tüketince vücudu zayıf düşmüş ve bayılmış”
“Uzun süredir yemek yememiş mi?” dedi Changbin.
“Doğru lan bu hafta okulda hiç yemek yerken görmedim onu” dedi Chan kısa bir düşünmenin ardından.
“Ben oruç tutuyor sanmıştım” dedi Jeongin. Bu dediğine doktorda gülmüştü.
“Şuan uyuyor isterseniz yanına girebilirsiniz. Uyanınca son bir serum takacağım, o bitince evine gidebilir” doktor sözünü bitirince Jisung hariç diğerleri hemen odaya dalmıştı.
“Teşekkür ederiz doktor bey” dedi Jisung doktora bakarak.
“Ne demek görevim bu. Eğer yanlış anlamazsanız bir şey sormak istiyorum”
“Buyrun?”
“İçerideki çocuk sizin neyiniz oluyor?”
“Çocukluk arkadaşım”
“Ha öyle mi? Kaç yıldır arkadaşsınız?”
“Annelerimiz biz doğmadan önce arkadaşmış o yüzden doğduğumuzdan beri diyebilirim”
“Hm anladım. Bende sevgilisiniz sandım. İlk odaya aldığımızda diğerlerine kıyasla çok daha depresif gözüküyordunuz”
“Ha yok. Bizim sevgililerimiz var zaten”
Doktor “Peki. İyi günler dilerim” diyerek oradan ayrılmıştı.
Jisung biraz orada durup doktorun dediklerini düşünmüştü. Sevgilisi gibi mi gözüküyordu? Minho'nun sevgilisi olmak nasıl bir şeydi? Minho gerçekten çok ilgili biriydi.
Jisung “Ne düşünüyorum ben ya?” diyerek kendine bir tokat atmış ve odaya girmişti.
Jisung odaya girince direkt yatakta hareketsiz yatan Minho'yu görmüştü. “Uyanmadı mı hala?” dedi odada ki koltuklardan birine otururken.
“Yok daha değil bekliyoruz işte” dedi Seungmin.
Yaklaşık yarım saat boyunca odadaki tek ses, Minho'nun yanındaki cihazdan gelen kalp atış sesleriydi.
“Neden uyanmadı? Yarım saat oldu” Hyunjin cümlesini bitirir bitirmez Minho'nun gözleri açılmıştı.
Hepsi heyecanla oturdukları koltuktan kalkmış, Minho'nun yatağının etrafına geçmişlerdi.
“Jisung?” dedi Minho Changbin'e bakarak.
“Ne Jisung'u amına koyduğum Changbin ben” dedi Changbin çakma bir sinirle.
“Oğlum gözlerim bulanık görüyor Jisung sandım. Zaten kafamın tepesine dikilmişsin” dedi Minho elini yavaşça kaldırıp Changbin'e tokat atarken.
“Hala dövüyor ya”
Chan Changbin'i kolunun altına alıp kapıya doğru ilerledi. “Hadi Changbin hadi biz doktoru çağıralım”
İkili odadan çıkınca yine bir sessizlik olmuştu.
“Niye öyle bakıyorsunuz?” dedi Minho, ona onu öldürecekmiş gibi bakan arkadaşlarında tek tek gözünü gezdirirken.
“Neden yemek yemedin lan puşt” dedi Jisung.
“Ondan mıymış?”
“Evet”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.