Gunaydin kizlar 🦕
_______________
“Oha oha noluyor!?”
İkili sesi duyar duymaz ayrılmış ve sesin sahibine dönmüştü. Minho dönerken göz devirmeyi de ihmal etmemişti.
“Haewon?”
“Gözümün önünde birbirinizi yediniz resmen”
“Ee?” dedi Jisung sinirle.
“Hani çok yakın arkadaştınız siz?”
“Değilmişiz demek ki”
“Benimle sevgiliyken onunla da birlikte miydin?”
“Ben sen miyim?”
“Her neyse umarım ayrılırsınız. En sonunda bana geri döneceğini biliyoruz Jisung, tek ayrılığınıza veya bir gecelik sarhoşluğuna bakar” dedi Haewon gülerek.
“Hm hm aynen, şimdi beni sevgilimle yalnız bırakır mısın?”
Haewon “2 günlük sevgilinle mi? Tabii” dedikten sonra Minho'ya dönmüş ve konuşmaya devam etmişti. “Akşam sana göndereceğim fotoğrafları bekle Minho”
“Ne fotoğrafı?” dedi Minho.
Haewon “Sevgilinin seni ne kadar sevdiğine dair fotoğraflar” dedikten sonra yanlarından uzaklaşmıştı.
Minho sorgulayıcı bakışlarını sevgilisine çevirmişti. Ne oluyor dercesine bakıyordu.
“Bilmiyorum”
“Ne demek bilmiyorum Jisung?”
“Gerçekten neyden bahsettiğini bilmiyorum”
“Sana güveniyorum”
Jisung “Teşekkür ederim, gerçekten hiçbir şey yapmadım Minho” diyerek kafasını sevgilisinin göğsüne yaslamıştı.
“Umarım güvenimi boşa çıkarmazsın” diyerek kollarını önündeki bedene sardı Minho.
“Hiçbir şey yapmadım yemin ederim”
“Tamam sevgilim inanıyorum sana. Hadi diğerlerinin yanına gidelim”
Minho sevgilisinin elini tutmuş ve arkadaşlarının yanına doğru ilerlemişti.
Minho Jisung'a ne kadar güvense de, Haewon'un dediklerini düşünmeden edemiyordu.
“Hoca mesaj atmış, çıkışa gidelim hadi” dedi Changbin.
“Tamam hadi gidelim”
Hepsi birlikte otobüse binmiş ve aynı yerlerine oturmuştu. Tek fark yan koltukta oturan kişinin değişmesi ve yerine Haewon'un gelmesiydi.
“Selam Jisung!”
“Bi git Haewon ya” dedi Jisung sinirli bir sesle.
“Aa kırılıyorum ama”
“Tamam kırıl”
Jisung onunla iletişimini kesip yanında oturan sevgilisine dönmüştü. Minho kafasını cama yaslamış bir şekilde dışarıyı izliyordu ama gözlerini zar zor açık tutuyordu.
Jisung “Sevgilim” diye seslendi ona. Haewon'un bakışlarını da üzerinde hissediyordu.
“Efendim bebeğim?” dedi bakışlarını Jisung'a çevirerek.
“Uykun mu var?”
“Hm hm var, yoruldum biraz”
Jisung “Şimdi uyu istersen” demiş ve kucağını pat patlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatıldık! | minsung
FanfictionÇok yakın arkadaş olan Minho ve Jisung sevgililerinin birlikte olduğunu bilmiyordu.