2.Bölüm-Düğün

169 6 0
                                    

Bana telaşla bakan gözler gördüm.Beni kolumdan tutarak yerden kaldırdı.Iyi olup olmadığımı sordu.Bende sadece iyiyim dedim.Genç uzun boylu kumral bir çocuktu.Benden 7 cm uzun gibiydi.Bana iyi olduğuna emin misin diye sordu bende eminim dedim.Sadece dizim sıyrılmıştı.Bende yavaş yavaş yürümüye başladım.Dizim acıdığı için topallıyordum.Sonra yanıma gelip istersen hastaneye götürebilirim dedi.Galiba bu çocuk gerizekalı!istemiyorum diyorum ama hala anlamıyor tanımadığım insanla neden gidiyim ki çocuğa biraz sert çıkışarak gerek yok evim yakın dedim.Sonra önümden çekilip yoluna devam etti.Böyle gerizekalı insanlar neden var ki gerçekten anlamıyorum.Eve gittim.Güzelce duşumu aldım.Duştan sonra annem acele ile yanıma geldi.Düğün için birşeyler almamız lazım dedi.Ben biraz şaşırmıştım.Bu hız neydi.Anneme bu düğün neden bu kadar erken dedim.Annemde bir an önce evlenmek istiyoruz kızım dedi.Bende peki dedim.Annem giyinip aşağı gel alışverişe çıkacağız dedi.Bende kabul edip giyindim.Annem çok heyecanlı görünüyordu.Bir fıs parfüm sıkıp evden çıktık.Annem beni ilk gördüğü butiğe soktu.3 tane gelinlik beğenmiştik.Annem denereken bende kendime elbise bakıyordum.Abartı birşeye gerek yoktu.Annem 1.gelinliği giyip kabinden çıktı.Melek gibi duruyordu.Gözlerim yaşarmıştı resmen.Ağlamamak için kendimi zor tutmuştum.Annem nasıl dedi.Bende mükemmel dedi.Annemin 2 tane daha beğendiği elbisiyedi denedi.Annem ile 2. olanı seçtik.Annem kendi elbisesini satın aldı.Burda benim kendime beğendiğim elbise yoktu.Sıra bana gelmişti.Annem yine beni bir butiğe soktu.Hemen elbiselerin yanına gittim.Hepsi birbirinden güzeldi.2 tane beğenip deneme kabinine gittim.1.ni giydim.

Annem bana baktı ve yeniden baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem bana baktı ve yeniden baktı.Galiba çok beğenmişti.Bana bakıp çok güzel dedi.Rengi falan güzeldi ama bacak dekoltesi çok açıktı.Sonra kabine gidip 2.ni denedim.

Buda böyle bir elbiseydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buda böyle bir elbiseydi.Annem buda çok güzel dedi.Ben buna resmen bayılmıştım.Anneme bunu almasını söyledim.Annemde zevkle kabul etti.Elbise işimiz bitmişti.Sırada ayakkabı vardı.Hemen ayakkabı yerinde gidip 2 tane topuklu ayakkabı alıp eve geçtik.Ben gerçekten çok yorulmuştum.Hemen üstümü değiştirip kendime kahve yapıp içtim.Çok iyi gelmişti.Annem düğün yarın akşam saat 7de dedi.Ben gerçekten bu hızı anlamamıştım.Biraz zaman geçseydi.Ama annemlerin kararıydı.Akşam saat 6 olmuştu.Annem ile yemek yedik.Annemin yüzünde güller açıyordu resmen.Odama çıkıp biraz Öyküyle konuştum.Öyküde yarın annemin düğününe gelecekti.Konuşmamız bittikten sonra uyumaya karar verdim.Güzelce uyudum.Sabah erken bir saatte kalktım.Ellerimi yüzümü yıkadım.Annem çoktan uyanmıştı bile.Hatta kuaföre bile gideceğini söyledi.Daha anneme günaydın diyemeden annem kuaföre gitti.Ah ah dedim içimden.Bende kendim her zaman saçımı kestirdiğim kuaförüme gitmeye karar verdim.Giyinip oraya gittim.Saçıma düzgün birşeyler yapmalarını istedim.

Saçıma düzgün birşeyler yapmalarını istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçıma bunun benzerini yapmışlardı.Para verip eve doğru gittim.Annem eve gelmişti.Annemin saçı ve makyajı harika olmuştu.Bizim akrabalardan ise evde teyzem anneannem vardı.Odama çıkıp hazırlanmaya başladım.Önce elbisemi giydim.Sonra hafif bir makyaj yaptım.Topuklu ayakkabılarımıda giydim.Artık hazırdım.Aynada kendime çeki düzen verdim.Ve aşağı indim. Anneannem ve teyzem annemi hazırlımışlardı.Anneannem ve teyzemde hazırdı.3de benim merdivenlerden indiğimi görünce duygulandılar.Çok güzel olmuşsun dediler.Bende sizde dedim.Ve damat tarafı davullu zurnalı bir şekilde geldiler.Öykü biraz gecikmişti derken koşarak yanıma geldi.Ona sarılarak hosgeldin dedim.Oda bana hoşbuldum canım dedi.Konvoya çıktık.Ve düğün alanına gelmiştik.Ben ablam olacak Yasmini görememiştim.Düğün salonuna gelmiştik.Öykü biryere oturdu.Bende onun yanına oturdum.Babamı görmüştüm.Ama ablamı görememişti.Etrafa bakınırken hele şükür onu görmüştüm.Ve arkasından...bir dakika nasıl dün bana çarpan çocuğa benziyordu.Gakiba yanılmıştım.Ablam yanıma doğru geldi.Ve arkasında o çocukta geldi.Daha yakından görünce evet oydu.Ablam Öykü ile bana bakarak tanıştırayım bu sevgilim Eren dedi.Çocukla el ele sıkışarak memnun oldum bende Adel dedim.Yasminin kardeşiyim dedim.Eren denen şahıs galiba beni tanımamıştı.Neyse boşverdim.Ablam benim yanıma oturdu.Erende
onun yanına oturdu.Ve düğün başlamıştı.Nıkahları kusursuz bir şekilde olmuştu.Şimdi dans vardı.Eren Yasmine elini uzattı ikisi dans etmeye çıktılar.Öykünün sevgilisi gelmediği için dans etmedi.Bende onları izliyordum.Işık gözüme baya vuruyordu.Yanıma bir çocuk oturdu.Sonra bana dans kalkar mısın dedi.Kim olduğunu bile bilmediğim bir insan beni dansa kaldırmak istiyordu.Çocuk özür dilerim birinle karıştırdım pardon dedi.Içimden böyle gerizekalılar neden beni buluyor ki.Öyküde bu duruma güldü.Gece saat 12 olmuştu.Düğün bittiğinde üvey babamların yaşadığı evde kalacakmışız.Eve gittiğimizde ev baya büyüktü.Genişti.Annemle yarın eşyalarımızı toplayacaktık.Ablam ile aynı odada kalacaktık.Ablam bana pijamalarından verdi.Bende giydim.Odası genişti.Ablamla ilk sohbetimizi gerçekleştirmiştik.Güzelce konuştuktan sonra yattık.Bir günü daha sonlandırmıştık...

Üvey Ablamın SevgilisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin