11.Bölüm-Koridor Işığı..

39 3 0
                                    

Öyküden

Adel ve Ereni hastaneye getirmiştik.Şuan hastane koridorunda oturmuş Sare ve Ege ile onları bekliyorduk.Eren şuan ameliyattaydı.Adel ise 3 4 saatliğine yoğum bakıma alınmıştı.Ege ordan oraya gidip duruyordu.En sonunda ayağa kalkıp Egenin yanına ilerledim.

Öykü:Ege

Ege:Efendim

Öykü:Dışarı çıkalım istersen

Ege:Olur

Öykü:Bekle Sareyede söyleyim.

Sarenin yanına gittim.Yüzü solmuştu.Ağlamaktan beter durumdaydı.Kulağın yaklaşıp dışarı çıkacağımızı söyledim.Egenin kolundan tuttum.Dışarı çıktık.Ege derin bir nefes alıp verdi.

Ege:Adele birşey olmaz dimi

Öykü:Çocukluktan beri tanıyoruz onu hiçbir şekilde ona birşey olmaz.

Ege:Emin misin

Öykü:Eminim Ege

Ege:Ereni kurtarıcam derken kendini tehlikeye attı.

Öykü:Adel işte.Kim olsa öyle yapar.

Ege:Öykü

Öykü:Efendim.

Ege:Şu Eren kim tam olarak

Egenin sorduğu soru ile şaşırdım.

Öykü:Adelin annesi bir adamla evlenmişti. Adamında bir kızı vardı Yasmin diye.Yasminin de sevgilisi Erendi.Sonra bu Yasmin anne ve babasının ölümünden sonra kayboldu.Adelin bana dediğine görede Eren ve Yasmin ayrılmışlar.Yasmin Erenin en yakın arkadaşı ile aldatmış Ereni.Sonra işte siz falan geldiniz Adel dahada toparladı.

Ege:Vay be.

Öykü:Böyle bir hikaye işte.

Ege ile banka oturduk.Bir süre boyunca dışarısını izledik.Hava soğumaya başlamıştı.Kollarımla bedenimi sardım.Ege kollarını benim kollarıma koyarak konuştu.

Ege:Üşüyor musun

Öykü:Evet yani biraz.

Ege:Gel içeri girelim.

Öykü:Tamam.

Ege ile ayağa kalkıp Sarenin yanına gittik.Sareyi ilk bıraktığım gibi aynıydı.Ege ile Sarenin yanına gittik.Sarenin ellerini tuttum.Yüzüne doğru eğilip baktım.

Öykü:Sare canım

Sare:Efendim

Öykü:İyi misin

Sare:İyiyim

Öykü:Peki tamam.

1 saat sonra

1 saat sonra Erenin ameliyat kapısı çaldı.Hepimiz ayağa kalkıp doktorun yanına ilerledik.Doktorun yüzüne bakınca pek birşey anlaşılmıyordu.

Doktor:Hastanın ameliyatı başaralı geçti.Fazla kan kaybetmiş.Ayağı bir kaç hafta topalayabilir.Şimdilik geçmiş olsun hastayı 302 numaralı yoğum bakıma alacağız.

Öykü:Oh be.

Sare:Kurtuldu.

Ege:Kerata ya bak sıyırdı.

Arkamızdanda Ereni çıkardılar.Eren gözleri kapalıydı.Onu yoğum bakıma doğru götürdüler.Bizde arkalarından gittik.Adel ile yoğum bakımları karşılıklılardı.Adelin numarası 301 Ereninki 302iydi.Sare ve Ege Adelin camından Adeli hüzünle izliyorlardı.Adele baktığımda yüzündeki acıyı uzakta bile anlayabiliyordum.Erenin camından baktığımda Erenin yüzündeki telaşı görebiliyordum.Kalp atışının hızı anlaşılıyordu burdan.

Üvey Ablamın SevgilisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin