Ayağa doğru kalktığımda kumları üzerimden silktim.Erende aynı şekilde ayağa kalktı.
"Hadi gidelim Öykülerin yanına merak etmesinler"dedim.Birkaç adım attığımda Eren kolumdan tutup kendine çekti.Ona gülümseyerek baktım.Yüzümüzün birleşmesine çok az bir mesafe kalmıştı.
Tam konuşacakken baş parmağını dudağımın üzerine koydu ve susmama sebep oldu.Yüzüme vuran güneşle onu daha net görebiliyordum.
"Seni çok seviyorum"dedi.Gözlerine bakarken dudakları kıvrıldı.Aynı şekil benimde.
"Ve şimdi seni öpmeme izin ver izin vermesende öpücem"dedi.Ben daha birşey demeden dudaklarını dudaklarıma kapadı.Normal öpmelerinden daha uzun sürmüştü.
Sonra ayırdı dudaklarını dudaklarımdan.Bana bakıp gülümsedi.
"Çok özelsin sana dayanamıyorum"dedi.
"Sende"dedim.
"Ve birgün benim karım olucaksın."dedi.
"Allah bilir belki başkasını seviceksin"dedim.Kaşlarını çattı.
"Aaaa ama olmadı bu be senden başkasını sevmem"dedi.Ona gülerek karşılık verdim.
"Seni denedim sadece"dedim.
"Biliyodum"dedi.
"Bişi diyim mi?"dedim.Başını salladı.
"Senden bir kızım olursa onun adını Mercan koyardım."dedim.Eren hem hayranlıkla hemde şaşkın bir şekilde bakıyordu.
"Memnuniyetle koyarız.Hatta bir tane daha olursada Deniz koyarız."dedi.
"Mercan ismi bana seni hatırlatıyo.Derinlerde saklı değerli bir mücehver."dedim.
"Deniz ismide bana seni hatırlatıyo su gibi berraksın"dedi.
"Bana söz ver?"dedim.
"Ne sözü"dedi.
"Bu isimleri koyacağımıza."dedim.
"Söz"
"Tamam şimdi Öykülerin yanına gidelim."dedi.Elini uzattı tuttum.Beraber sıcak kumun üzerinde ilerledik.Başımı ona çevirdiğimde uzunca baktım ona.
Beni gerçekten seviyordu.Bunu gözlerinden her zaman görüyordum.Aynı zamanda bende.Öykülerin yanına gittiğimizde 3 beraber konuşuyorlardı.
Onların yanlarına izlerlediğimizde ayağa kalktılar.
"Hadi o zaman eve gidelim"dedi Ege.
"Tamam"dedim.Erenin elini bırakmaya çalışırken bana kaşlarını çatık çatık bakıyordu.Onun bu haline güldüm.
"Öykünün yanına gidicem merak etme burdayım"dedim.Eren oflayarak elimi bıraktı.Yavaş adımlarla Öykünün yanına gittim.Ege,Eren ve Sare önden arabaya doğru ilerliyorlardı.
Öykünün yanına gittiğimde gözleri Egede kalmıştı.Çok aşıktı ona.Onu tanıyordum.O çok iyi severdi.Bana doğru baktığında aynı Erendede olan gözlerindeki parlamayı gördüm.
Onu böyle görünce gözümden 2 damla yaş düştü.Elini sıkıca tuttum onun.
"Benim güzelim evleniyo mu şimdi"dedim.Bunu dememle onunda gözünden yaş düştü.
"Ağlama Adelim sakın bak biz hep beraberiz ben evlenicem diye ayrı asla kalmicaz"dedi.Başımı dolu gözlerimle salladım.Onu kendime çekip sıkıca sarıldım.
"Meleğim benim inşallah hep mutlu olursunuz ama ben biliyorum siz Egeyle çok mutlu olacaksınız eminim"dedim.Beraber ilerledik arabaya doğru.Çoktan Erenler binmiştiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Ablamın Sevgilisi
Fantasía"Ay geceye muhtaç" "Yıldızlar ise Ay'a muhtaç" Eren ve Adelin hikayesi...