5.Ɓölüm-Yıldız..

95 5 0
                                    

Adam bedenimi duvara yapıştırdı.Kafamı sert bir şekilde duvara doğru bastırdı.Yüzünde maske vardı.Simsiyah birine bürünmüştü.Adam boynumu sıktı.Boynumda büyük bir acı hissediyordum.Adama 2 tane tekme attım ama hala bırakmadı.Son nefesimi alıp verirken son gücümü kullanarak sert bir şekilde karnına vurdum.Elinden kurtulduğumda hemen koşmaya başladım.Market falan herşey aklımdan çıkmıştı.Var gücümle koşuyordum.Arkama baktım.Adamda benim arkamdan koşuyordu.Hemen koşmaya devam ettim.Ara sokaklardan sıra sıra geçtim.Artık gücüm bitmişti.Bir ara sokağa soluk soluğa girdim.Kurtulmuştum adam arkamda yoktu.Derken önümde 3 adam belirdi.Bu sefer kurtuluşum yoktu.Ve hemen koşmak için ayaklandım.3 adamda benim arkamdan gelmeye devam ediyorlardı.Ayağım koca bir taşa takılıp yüz üstü yere düştüm.Burnumdan kan geliyordu.Tam kalkarken 3 adamda tişörtümden tuttular.Ilkte beni yakalayan adamda o 3 adamın yanına geldi.Burnumda,kafamda heryerimde acı hissediyordum.Adamlardan bir tanesi belinden bir silah çıkardı.Korkudan gözlerim parladı.Adam tetiği çekti.Allahıma kavuşacağımı anlamıştım.Birden telefonum çaldı.Adam silahı beline koyup telefonumu elime aldı.Yere attı.Ayağıylada üstüne bastı.Sonra beni arabaya doğru götürdüler.Gece saat 8 olmuştu.Hava kararmaya başlamıştı.Araba durdu ve beni indirdiler.Ormandı burası.Bu karanlıkta beni kurtlar herşey yerdi.Adamlardan biri ellerimi bağladı.Silahı çıkarıp sağ ayağıma sıktı.Kulaklarımda silah sesini hissetmiştim.Sert bir şekilde yere yığıldım.Araba çalışıp adamlar oradan gitmişlerdi.Gözümden bir yaş aktı.Büyük bir acı hissediyordum.Etrafta baykuş seslerini duyabiliyordum.Ayağa kalkmaya çalışsamda bunu beceremedim.Güçlükle nefes aldım.Nefesim yavaşladı.Aklıma annem ve üvey ablam geldi.Öbür gözümdende bir yaş düştü ve iki gözümde kapandı.

Öyküden

Uyandığımda Adel evde yoktu.Biraz telaşlanmıştım.Ne kadar saattir uyuduğumu dahi bilmiyordum.Telefonumu alıp Adeli aradım.Ama"Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor tekrar deneyiniz."diyordu.Adeli ilk defa aradığımda açmamıştı.Kalbimden Adele birşey olduğunu hissettim.Hemen montumu giyip evden çıktım.Telaşla Adelin evine gittim.Kapıyı çaldım.Yasmin açtı.Beni hemen içeri aldı.

Yasmin:Öykü noldu iyi misin?

Öykü:Adel yok!

Yasmin:N-Nasıl?

Öykü:Ben uyuyordum uyandığımda evde değildi.Ve telefonunada ulaşamıyorum.O hep telefonunu açar.

Yasmin:Çabuk polise gitmeliyiz.

Öykü:Tamam.

Yasmin ile evden çıktık.Arabaya binip karakola doğru gittik.Arabadan inip karakola girdik.Yasmin koşarak polisin yanına gitti.Hemen durumu bildirdik.Adeli aramak için yola koyuldular.Yasmin ile arabaya bindik.Polislerin arabalarını takip etmeye başladık.Yasminin gözlerindeki o acı ve hırsı görebiliyordum.Yasmin eline telefonunu alıp Ereni aradı.

Konuşmalar-

Yasmin-Alo Eren!

Eren:Efendim Yasmin

Yasmin:Adel hiçbir yerde yok!!

Eren:N-Nasıl kızı nasıl kaybettiniz!

Yasmin:Şuan yoldayız.

Eren:Eve geri dön!

Yasmin:Neden!!!

Eren:Konum at oraya gelicem ama sen eve dön hemen

Yasmin:Hayır dönmicem kardeşimi bulmam gerek diyorum sana!

Eren:Ben bulucam ve sana getiricem söz veriyorum Yasmin.

Yasmin:Peki tamam eve dönüyoruz.

Eren:Yanında biri var mı?

Üvey Ablamın SevgilisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin