8.Bölüm-Gözlerindeki Ay

43 3 0
                                    

Sabahın erken saatlerinde gözlerimi açtım.Çalışma masamın sandalyesinde oturmuş kitap okuyan Ereni gördüm.

"Günaydın"

"Günaydın"

"Dünden beri burda mısın?"

"Evet."

Telefonumun çalması ile konuşmamız bölündü.Telefonuma uzandım.Arayan Öyküydü.

"Alo canım Günaydın rahatsız etmek istemedim ama çok sevineceğin bir haberim var?"

"Ne haberi?"

"Sare ve Ege geldiler şuan yanımdalar!"

"Ciddi misin sen?"

"Evet"

"Tamam hemen geliyorum."

Konuşmam bitince elimi ağzıma götürdüm.Sare ve Ege Öykü ile bizim çocukluktan beri arkadaşlarımızdı.Hep 4müz beraber gezer, tozardık.Ama onlar bir sebepten dolayı 1yıllığına burdan gittiler.Ve bu 1yıl Öykü ve bize 4-5 yıl gibi gelmişti.1 yıldan sonra tekrar beraber olacaktık.Güzel günler bizi bekliyordu resmen.Sabah sabah ilk güzel haberimdi.Yatağımdan kalktım.

"Bu mutluluk ne Adel telefondan sonra 360 derece değiştin."

"Çok mutluyum."

"Mutlu olmana sevindim..."

"Sare ve Ege gelmişler."

"Ege k-"derken Ereni elimle susturdum.

"Çocukluk arkadaşlarım."

"Bende tanışayım çocukluk arkadaşlarınla."

"Aslında iyi olur arkadaş olursunuz sizde."

Eren hiçbirşey demeden ilerledi.Evden çıktık.Yolda tek kelime bile etmedi.Öykünün eve varınca zili çaldım.Kapıyı Öykü açtı.

"Ooo hoşgeldiniz."

"Hoşbulduk hoşbulduk.Sare ve Ege nerde?"

"Gel içerdeler Adel."

Eren ben ve Öykü içeri doğru ilerledik.İkı yüz bana gülümseyerek bakıyorlardı.Koşarak yanlarına gidip sarıldım.

"Çok özlemişim sizi."

Sare:Bizde seni çok özledik.Bu arkadaş kim?

Sare eli ile Ereni gösterdi.Egede Erene baktı.Açıklasam iyi olacaktı.

Adel:Bu Eren.Ablamın-

Eren:Arkadaşıyım Adelin.

Sare:Peki memnun oldum bende Sare.

Egede ayağa kalkıp Erene elini uzattı.

Ege:Memnun oldum Ege bende.

Eren:Çok memnun oldum çok.

Selamlaşma fastı bitti.Sare ben ve Öykü yemek hazırlamak için mutfağa gittik.Bugün ablamı hiç görmemiştim.Arıyordum açmıyordu.Mesaj yazıyordum görmüyordu.3müzde buzdolabından malzeme alırken Sare konuştu.

Sare:Adel

Adel:Efendim.

Sare:Eren senin sev-

Adel:Hayır tabiki üvey ablamın sevgilisi sadece.

Sare:Oha niye senin peşinde o zaman kızım ablanla olması gerekmiyor mu?

Öykü:Ben hissediyorum bu Eren Adelden hoş-

Adel:Olm siz benim kafamı delirtmeye mi geldiniz Allah Allah.Değil diyorum ya değil.

Öykü:Niye o zaman senin yanındaydı dün akşamdan beri.

Üvey Ablamın SevgilisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin