bölüm 2 ( Sakura çiçeyi)

99 43 22
                                    


Sakura çiçeyi bölümünü Control şarkısıyla dinleyin

🪷💫

Yeni hayatlar yeni kararlar yeni yüzler görüyor insan hep . Mutlu olmam gerekirken neydi bu tedirginlik ? Anlamıyordum bu kadar huzursuz olmam gerikirdi aksine mutlu olmalıydım ama Ferit beyin dedikleri beni rahatsız etdi ama umursamazdan gelicektim. Sonuç olarak ben sadece görevimi layıkından daha iyi şekilde yaparak kendimi tanıtacaktım . Herkese kendi ayaklarımın üstünde dura bildiyimi gösterme vakti dedim ve tüm doktorların toplandığı odaya girdim . Herkesin gözleri üzerimde dolandı ama ben aldırış etmeden kendi yerime geçtim . Bir azdan Ferit bey geldi . Bana göz ucu baktı ve konuşmaya başladı . Ferit - Evet Menekşe Hastanesi'nin saygılı doktorları sizi bu gün bir doktorla tanıştırmak istiyorum. Tamara Oruç lütfen gelirmisiniz ? Sizi herkesin tanıması gerek . Ayağa kalktım ve Ferit beyin yanına doğru gitdim .

Kendimi tanıtdım . Tamara- Ben Tamara Oruç Azerbaycanın Bakü şehrinden geliyorum. 2 yıldır İstanbul'da yaşıyorum . 24 yaşındayım bugün ilk iş deneyimim olucak . Ferit - Sizden bir ricam olucak doktorlar Tamaraya hastalar hakkında bilgi verin. Onu aydınlatın. Yardıma ihtiyacın olduğunda sana yardımcı olacaklar Tamara . Tamara- Yardım etmələrinə çok sevindim . Ama hastalar hakkında bilgiye ihtiyacım yok. Benim kendim onlarla konuşup anlaşmaya ihtiyacım var efendim. Ferit- Onlar çocuk değiller.Tamara nasıl yapacaksın ? Tamara - Her insanın içinde küçük bir çocuk vardır sadece onların bu çoculkarı ortaya çıkarmalarına yardım edicem . Sonra herşey kolay olucak.

Peki anlamaında başını salladı Ferit bey . Sonra odadan çıktı. Odadakiler bana baktılar. Sonra bir kız yanıma geldi Selam ben İrem Tamara tanıştığıma memnun oldum. Sana yardımcı olucam merak etme. Sıcakkanlı bir kızdı elini sıktım. Tamara -Bende memnun oldum İrem . Çok teşekkür ederim. Sonra yanıma bir erkek geldi. Nasılsın Tamara ? Ben Ömer Özçelik. Bir şeye ihtiyacın olursa söyleye bilirsin. Ömerin elini sıktım Tamara -İyiyim Ömer teşekkür ederim. Memnun oldum tanıştığıma .

Sonra odadan çıktım. Hastalarla tanışmam gerekliydi. Şansıma 24 oda bana verilmişti buda 2 kat anlamına geliyor. Bu adaların içinde 88 ci odada dahildi. Bu odadaki hasta hakkında çok fazla şey söylüyorlardı . Ama Ömer daha fazla ondan uzak durmamı , kötü biri olduğunu , bana zarar verebileceyini söylüyordu ama ben aldırış etmedim ona . Yavaş yavaş odaları gezmeye başladım. İlk 64 numaralı odaya girdim bir kız vardı 19 yaşlarında bir kızdı . Onun yaşıtları Üniversitede öğrenci ama bu kız akıla Hastanesi'nde tedavi görüyordu.

Sarışın bir kızdı, gözleri orman yeşili ismini güçlükle öyrendim . Adı Hayal . Ağlıyordu Gece diye bir kızın ismini sayıklıyordu, biraz onunla konuştuk ve tam 3 yıldır burda olduğunu anlatdı bana . Ona arkadaşı gibi yaklaştım biraz işe yaradı ama geçmişini anlatmadı fakat bu kız için 2 tahminim vardı ya bu kızı bir şeylere zorlamışlar bu benim ilk tahminimdi bunun olmasını istemiyordum ama ikinci tahminimin olmasında çok korkuyordum o daha 16 yaşındayken bunu yapmaları en büyük suç olur . İnsanların bukadar pis olucağı bir daha aklıma gelince sinirden titriyordum bir tek isteyim vardı

oda bu kızın 2 seçenekden birini yaşamamasıydı eğer öyleyse o zaman intahara kadar uzanıcaktı yol. 1 saate yakın konuştum Hayalle
beni çok sevdi geçmişini sormadım o bana güvenince kendisinin söyleyeceğini biliyordum. Odadan çıktığımda Hayalin yüzü biraz gülüyordu. Tamara - Hadi Tamara hadi Esra yapa bilirsin ağlama onların yanındayken ağlarsan onlar dahada umutsuzluğa kapılırlar . Esra benim gerçek adım değildi .

Ne zaman kendimi avutursam kendime Esra derdim. Esra benim ölen ablamın ismiydi. Ablam benim için ölmüştü ama ben ablam için yaşamıştım . Sonra sırayla hastalarla konuştum.
3 saat sonra: İrem - Tamara inanamıyorum sana 23 hastayla nasıl iyi anlaşa bildin . Sen yenisin dedim biz sana yardımcı oluruz dedim ama senin bize yardımcı olman gerekiyormuş. 23 hastayla iyi anlaşmıştım 3 saat içinde son bir oda kalmıştı numara 88 bir tek o hastayla daha konuşmadım . Ama kararım kesindi konuşucaktım.

Ömer- Herkesi kendine hayran bıraktın Tamara tebrik ederim seni. Tabi bende hayran kaldım. Beni süzerek konuşuyordu Ömer. Tamara-Teşekkür ederim arkadaşlar. Ama hayranlığınızı henüz saklayın çünki şimdi 88 numaralı odaya giricem. Hepsini bakışları bana döndü diyer doktorlar ağızlarında bir şeyler geveledi en çok süslü kız olan neydi adı ha hatırladım Ceyda . Sanırım beni kıskanmıştı . Ömer - Sana o odadan uzak kalmanı söyledim değilmi senin için riskli. Kolumu tutdu bir an . Tabi bana karışma hakkı yoktu onun tutduğu kolumun eliyle onu bileyini kavradım ve sıktım sonra boşta kalan elimle onun boynundan tutdum ve mutfak masasına dayadım kafasını

Tamara- Bir daha bana dokunma bir daha bana bağırma ve asla ama asla bana karışma . Umarım bu sana ders olur. İrem -Artık dersini almışdır Tamara burak da işini yapsın . Onun hep yaptığı bu zaten . Kendisini herkesden güçlü sanıyor. Ömeri buraktım ama bana öldürücü bakışlar atıyordu. Sonra da gitdi. İrem - Kızım sen tam bir Sakura çiçeyiymişsin . Gurur duydum seninle kendini Ömere ezdirmedin . Neden bana Sakura çiçeyi dedi anlamadım ama hoşuma gitti. Sonra İremin yanından ayrıldım .

Tamara - Bekle beni 88ci numaralı oda Tamara Oruç geliyor. Dedim kendime sonra kapı kolunu indirdim . Gördüyüm manzara beni hayrete düşürdü. Kesinlikle beklediyim bu değildi. Neyin içine düştüm diye geçirdim içimden.

2ci bölümün sonu. Bölüm nasıldı . 3 cü bölümde istediyiniz kişiyle tanışıcaksınız.
Bölümü beyenirseniz oy verin lütfen.

Kanlı Hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin