Selam arkadaşlar bu bölümü (Aber sie × Kara Sevda ) şarkısıyla dinleyin
Not bu bölüm de 14 yıl önce gösterilmekdedir.
Sevgiyi istedikleri kişiden görünce insanın alt edemiyeceği duyqu yoktur derler. Aslında haklılarda.
Nedenmi bir insanı ölüme silürükleyen şeylerden biri
kimsenin onu anlamaması,
sevmemesi, korkuları, sırrları öyle değilmi?
ÖylePeki bunları insanlara yapan ne ? Tâbi ki de sevgisizlik, kayqısızlık. İnsan bunlarla da duyqusuzlaşır arkadaşları ,ailesi, sevdiği kişi
Onlar insanın duyqusuzlaştırmasında hayata yardım eder .
Sonda da şöyle söylerler
Sen çok değiştin. Ne komik cümle değilmi Hayatımı mahvettikten sonra çok değiştin . Değişir tâbi değişmezmi hayata da küser duygusuzda olur.
Ama sevgi seven insanların bu hayatda kayb edicekleri çok pahalı bir şeyleri olur Onlara o sevgisi veren O yüzden bazen savaşırken zayıftırlar karşısındakilerle
Mesala o yaşasın sen gidersin hayatın baharında , o mutlu olsun çiçek açsın sen gözler önünde son bahardaki ağaçlar gibi durmadan yaprak dökersin.
En kötüsü ne biliyormusun.
Bazen bu yaptıkların da sevginde karşılıksız kalır , her şeyin sonunu getirir onu nefreti , acımasızlığı sen ona sevgini verip yaşatırsın, o seni her gün alaylarıyla , nefretiyle, acımasızlığıyla boğra.Peki güçlü yenilmez olanlar kimler?
Sevgiyi bir birleriyle paylaşan insanlar , bir birlerini yapboz gibi tamamlayanlar .
Onlar hiç yenilmezmi ?
Yenilmez birliktelerse asla yenilmezler kayb edince yardım ederler, düşerlerse ayağa kaldırırlar, biri ağlarsa diğeri onun göz yaşlarını siler. Onların kaybı bile kazanca dönüşür çünki onlar
Dünyaya karşı biz hayata karşı sevgimiz derler.
Peki akıllarda bir soru var onlardan biri giderse dünyadan ne olur ?Nemi olur ?.... İşte o zaman karşılaşmak istemiyeceyiniz biri geçer karşınıza .
Onlar sevgiyi yanlarındaki kişi sayesinde anlarlar , kazanırlar o duyguları kiminle tadarlarsa o kişiye aşi,sevgi gibi ismiler takarlar kalplerinde.
O kişi öldüğünde duygularda onunla beraber ölür. Bu yüzden acımasızlaşır.
Bazıları bu duyguları içlerinde yaşarlar.Hiç kimseye açamazlar kalplerini, güvenmezler,unutamazlar geçmiş kendilerine eziyet ederler. İnsanlar her türlü eziyet çekerler amma en çok acı veren galiba canın kadar çok sevdiyini kayb etmek ...
Çabuk ol Tamaram bize yetmişmeden burdan kaçmamız gerekiyorr! Çabuk yalvarırım! Diye yalvardı güzel kız . Ah doğru ya ne kızı o artık bir kadındı 20 yaşındaydı. Kardeşini koruyordu bu genç hanım .
Elimden geldiyinice koşuyorum Esra . Daha ne yapabilirim ki?? Diye söylendi küçük kız.
Esra bir arkasına bir de minik kıza baktı. Gel Tamara atla sırtıma hadi miniyim . Genç kız gözleri dolu bir şekilde kardeşine şevkatle seslendi.
Tamara ablasını sırtına bindi . Sınırı geçmeleri gerekiyordu Türkiyeden Azerbaycana gitmeleri gerekiyordu . Babaları yakalanmıştı ondan da başka kimseleri kalmamıştı kızların.
Rahatmısın Tamaram ? Sordu Esra
Evet ablacım rahatım biraz ayağım acıyor sadece ama merak etme . Minik kız ablasın saçlarını okşadı saçlarını kokusunu içine çeke çeke konuştu ablasıyla .
Esranın gözünden bir damla yaş süzüldü . Tamaraya nasıl bakacağını bile bilmiyordu.Nerede kalacaklardı? Neyapacaklardı?
Yakalanırlarsa Tamarayı nasıl koruyacaktı ? O daha çok küçük daha 10 yaşında bunları nasıl kaldırır? Gerçi Esranın kendiside erken büyümek zorunda kalmıştı.
Kendisine söz vermişti ama asla burakmayacaktı Tamarayı olmaz anneleri buraktı ben onu burakamazdım .
Silah sesleri git gide yaklaşıyirdu . Esra Tamara sırtında ormanda koşmaya başladı. Adamlar arkalarından geliyordu.
Önde de Burhan Korkmaz.ESRA ORUÇ DURURSAN ZARAR VERMEYİZ SİZE !!!
DURUN!! Burhan Korkmaz arkadan silahla koşarak bağrıyordu.
Esra durmadı koştu, koştu
Belindeki silahla adamları vurmaya çalışıyordu belindeki kıza dikkat ederek.
Abla öldüreceklerimi bu adamlar bizi? Korkuyla sordu Tamara .
Aa Minik kuşum biz oyun oynuyoruz onlarla öldürmek neden? Panikle yalan uydurdu Esra .
Peki neden onlar kanlar içinde babam gibi? Minik kız adamları ablasına göstererek sordu .
Esra affaladı ne deyeceyini bilemedi.Minik kuşum izin vermem senin ölmene korkma tamammı? Esra uçuruma kadar koştu .
Küçük kızsa cevap vermedi çünki sonda olucak olan şey onu çok korkutuyordu.Esra yolun sonuna gelmişti.
Uçurum her şeyin sonu getirmişti silah sesleri yaklaşıyor, bağırışmalar çok yakından duyuluyordu.
Esra kardeşini beninden indirdi. Yanağından öpdü Esra Tamaranın.Korkma tamamı? Ablan burda .
Tamaraysa sadece kafasını sallamakla yetindi.
Burhan Korkmaz adamlarıyla karşı karşıyaydı 30 kişi 2 kıza karşıydı .
Esra güçlüydü babası ona savaşmayı öyretmişdi 13 yaşından . Silah kullanmakta bile ustaydı ama şuan pek bir şey yapamazdı.Eeee Güzel kız yolun sonuna geldik oyunun bitmesine çok az kaldı. Oynamaktan çok yoruldum. Annen gibi kaçıcakmısın yada baban gibi saklanacakmısın?
Burhan Esraya tükürürcesine bağırmaya başladı.
Ben ne kaçarım nede saklanırım Korkmaz bizim sana zararımız dokunmadı ailemdi onlardanda intikamını aldın işte ne istiyorsun?
Esra kardeşinin elini tutarak konuştu.Tamara denize bakıyordu çok öfkeliydi dalqaları yukarı kadar çıkacaktı nerdeyse
Canım istedi diye değil her halde zaten Alparslanın oğulları elimden kaçdı, Demirci ailesini saklandığı delikten bulana kadar sizinle uğraşıcam . Sabrımı zorlama artık güzellik öfkemi senden çıkarmayayım .
Hem bir şey yapamazsın ki mermin bile bitdi.Işte haklıdı Esra gücüne, silahındaki mermisine ,aklına ve deliliyine güvenirdi ama şuan aklımda Tamara vardı ne yapa bilirdi .
Tamaraya baktı .
Tamarada ablasına
El ele tutuşdular.
Yolun sonu teslim olun . Söyledi Burhan. Esra Burhana baktı sonra arkasını döndü Tamarayı kucağına aldı ve sordu :
Güzelim hep bana yüzme öyret derdin şimdi öyreteyimmi?
Gözümdeki yaşlara engel olamadan Tamaraya sordu çünki artık ikiside ölebilirlerdi.
Tamam ablacım hadi öyret.
Esra kafasını qürurla kaldırdı ve
Tamarayla uçurumdan denize atladı.
HAYIRRRRRR!!! Burhan feryat ederek uçurumun ucuna koşdu dalgalar
binbir hayali yok etmişdi.
Amma kim bilir bu masal burda bitmemişdi
Burhan da inanmak istemedi.Tamara Oruç kan ter içinde bir den bire uyandı bayılmıâtı. Uykusu onu terk etdi fakat geçmişi
terk edemedi yarım kalan hayaller tamamlanmayan hayatlar peşini burakmak niyetinde değildi.8 ci bölüm burda bitmiştir.
Bölümü beyenirseniz oy verip yorum yapın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Hayaller
SpiritualAzeri bir piskolok kız , tımarhaneye giren şizofren bir adam ve sondaki ölüm oyunu Tamara : kimse kötü olarak doğmaz . Hayatdaki bazı seçenekler onları kötü olmaya zorlar. Yağız : ikinci cümleniz doğru ama ilk cümleniz için aynı kelimeyi kulanama...