bölüm 3 ( Korku ve Zayıflık)

82 44 23
                                    

Selam Korku ve Zayıflık bölümünü Nkbi × Yapamamı dinleyerek okuyun

💔🥀

Korkunun insanlara
yaptırmadığı şey yoktur . Kimine korku zayıflıktır . Ama aslında olan şeyse başka korku zayıflık değilde , sevdiyin dəyər verdiyini birinin hayatından gitmemesi için savaşman gerektiğini hatırlatan , insanın beyninde yankılanan o sestir . Kimisi sevdiyi için , kimisi kendisi için , kimisi ise başkaları için korkar . Kiminse hayatını kurtarman gerekirse senin için bir saniyede önemlidir ama kendi gurun önemsizdir . Hem gurur dediyin nedirki koca bir hayatla karşılaştırıldığında . Gurur , düşünceler, duygular, anlyışlılık , sesizlik herşey bir birine girir korktuğunuda . Kimisi önem verdiyi kişinin hayatını kurtarmak için gururunu ezip geçer, kimisi yapmaması gereken bir şeyi yapar, kimisi kalp kırmaktan başka şey yamamaz .

Tanımadığın bir insan içinde korkarsın ama işin içinede küçük bir çocuk varsa düşünemiyorsun. Yapman gerekeni unutup sadece o çocuğun elinden tutup kurtarmak istiyorsun. Gözlerindeki o korku dolu bakışları bir an silinsin diye insanlar bazen kalpler kırar , üzer, siler, yıkıp- döker, bazen öldürür. Bende aynısını yaptım geç olmaması için bir hastayı incitdim . Ama mecburdum başka yolum yoktu . Hani derler ya her insanın bir gün lanet bir günü , lanet bir rakamı olur. İşte benim lanet günüm tam bu gün lanet rakamımsa 88 olucak . Çünki karşımdaki adam 12 yaşlı bir erkek çocuğunun elinden tutup pencereden sarkıtıyordu. Çocuk ağlaya ağlaya yalvarıyordu.

Tamara- NE YAPIYORSUN SEN !? Diye bağırdığımda başını bana çevirdi . Gözlerime baktı sonra yüzümü inceledi. Çocuk o kadar çok korkmuştu ki kekeleye kekeleye konuşuyordu. Yağız abi ya- yalvarırım abicim bura - kma beni . L - lütfen çok kor- korkuyorum . Çocuk kekeleye kekeleye söylesede adamın adını öyernmiştim. Onun yanına yaklaştığımda . Beni korkutucu ses tonunda uyardı Yağız - Sakınnn biraz daha yaklaşırsan bu çocuk melek olur . Uzak dur beyaz önlüklü. Hepiniz beyaz giyiniyorsunuz . Melek gibi göründüyünüzü sanıyorsunuz ama insanları öldürmekten başka bir şey yapmıyorsunuz doktorlar insanları fiziksel açıdan öldürür , sizin gibi akıl hastanesinde çalışan piskolok doktorlarsa insanları ruhsal açıdan öldürürler. Yağız bunlar dediyinde aklıma 10 yaşımda kurduğum cümleler geldi .

Nefret ederdim tüm doktorlardan. Hayatda ilk kez adaletsizliyin ne demek olduğunu anladığım da kurdum ben bu cümleleri. Sonra o anı parçalara ayrıldı. Hepsi hayatıma yavaşca girdi hayatıma. Ben bir yarayı iyileştirmek üzereyken lanet gibi biri tekrar tekrar kalbime yara çiziyordu o parçalar. Ama ben sonradan sevdim doktorlar . İlk kez bir doktoru sevdim . Belki bende doktorları Yağıza sevdire bilirdim. O yüzden konuşmaya başladım .

Tamara- İlk önce sakin ol Yağız. Neden bu çocuğu pencereden atmak istiyorsun? Yağız - O benim kardeşim değil. Onu mecbur etdiler ki bana abi desin. Ben ona kızmadım . Madem benim küçük kardeşim olmak istiyorsa benim kardeşim gibi gökyüzünü ait olup,kuşları sevecek. Yağızın acısını duydum bir an . Gözlerim doldu. Küçük çocuğa baktım . Yalvarır gözlerle bana bakıyordu. Tamara- Ama sen onu korkutuyorsun. O daha küçük . Bak onun gözlerine ne kadar çok korkuyor . Yaşamak istiyor. Yağız- Yankıda küçükdü. Masumdu lan o da . O korkmuyormuydu? O da minicikdi. Hem korkmasından hiç şaşırmadım . Alay eder gibi güldü ve konuşmaya devam etdi.

Her kes korkuyor zaten . Bu benim umrumda bile değil. Hem ben ona bir iyilik yapıyorum . Ne iyiliyinden bahs ediyordu bu adam. Çocuğu resmen ölümle burun buruna getirmişdi. Tamara-NE İYİLİKDEN BAHS EDİYORSUN SEN . ÇOÇUĞU ÖLDÜRMEK NE ZAMADAN BERİ İYİLİK OLDU. Diye bağırdım ona. Yağızsa kaşlarını sinirli bir şekilde çatdı. Yağız- Az önce masum dedin değilmi Kenana? Bende onun masumluğunu koruyorum işte. Bu dünya onun masumluğunu kirletir doktor hanım. Bir kitapta okumuştum. " Dünyanın adaletsizliyi ile ilk kez karşılaşan bir çocuğun içindeki nefret , büyüklerin öfkesinden daha ölümcüldür. Ben Yankıyı koruyamadım. Kenanıda koruyamiyacağımı biliyorum. Onun üzülmemesi için yapıyorum sırf dünyanın nasıl bir yer olduğunu bilmesin diye. Şimdiden onu bir şeylere zorluyorlar , onu koruyan kimsesi bile yok .

Onun dedikleriyle boğazım düğüm oldu. İçimden Ağlama Esra şimdi olmaz dedim gözlerim doldu. Ama gözümden yaş gelmesini engelledim. Tamara- Seni anlıyorum. Ama onu öldürerek onu kurtaramazsın . Ona dünyanın nasıl bir yer olduğunu bilmesin engel olamazsın. Öldürerek de kurtaramazsın. Bu dediklerim onu affalatdı ve Kenanı yerine buraktı. Kenan ilk bana baktı sonrada koşarak bana sarıldı. Onu odadan çıktığımda kendim girdim odaya hemde beni ölüm tehlikesi beklediyini bilerek girdim.

Kanlı Hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin