~10~

108 13 12
                                    

Fyodor pobídl svého společníka aby se posadil,jenže ten jeho gesto ani nezahlédl.

Jeho pozornost byla věnována kleci,která stála na stole poblíž okna.

"Ty jsou roztomilé!! Jsou tvoje?? Jak se jmenují??"

Nikolai se s nadšeným úsměvem otočil na Fyodora. Ten se jen ušklíbl a přistoupil ke kleci kde stál i Nikolai a pozoroval její obyvatele.

Dvě myšky zvědavě zvedali čumáčky a snažili se prostrčit packy přes mříže.

Černovlásek je chvíli pozoroval a po té se rozhodl odpovědět na Nikolaiovi otázky.

"Ta tmavší se jmenuje Misha a ta bílá Sasha."

Nikolai se zatvářil nadšeně a otočil se na Fyodora.

"Aww,ty jsou tak roztomiloučké..."

Fyodor přikývl a nijak extra na jeho nadšení nereagoval,jen se malinko pousmál.

"Chceš si je pohladit?"

"Pohladit? Fakt? Můžu? No jasně!"

Černovlásek přikývl a otevřel horní dvířka klece a vytáhl jednu ven, konkrétněji- Sashu.

Myška začla prozkoumávat Fyodorovu dlaň ale pak ji zaujala pro ni neznamená osoba,Nikolai.

Zvedla čumáček a začala čichat jeho směrem. Fyodor ji opatrně položil Nikolaiovi do dlaní,aby si ji mohl pohladit.

Nikolai vydal nadšené písknutí a začal zvíře hladit po jeho malé hlavičce.

Mezitím se Fyodor natáhl i pro druhou myš a s ní v dlaních se posadil na postel a naznačil Nikolaiovi že si může sednout vedle něj.

Ten jen nadšeně kývl a co nejpatrněji aby zvířeti v jeho dlaních nic neudělal  si sedl vedle něj.

Chvíli v místnosti panovalo naprosté ticho,jen myš kterou měl Nikolai po něm najednou začala zvědavě lézt,dokud se nějakým způsobem nedostala na jeho rameno.

"Myslím že si tě oblíbila,nemyslíš?"

Fyodor se uchechtl mezitím co jeho myš ležela spokojeně na jeho klíně a nejspíš spala.

"Asi jo,hehe."

Další chvíli bylo ticho,které rušilo jen nenápadné pískání myší.

"Fedyo?"

Fyodor byl trochu zaskočen zdrobnělinou jeho jména kterou se Nikolai rozhodl použít.

"Ano?"

Nikolaiova tvář byla až moc klidná a seriózní,což Fyodora zaskočilo ještě víc.

"Víš... Je mi trošku blbý se takhle ptát,ale proč si se tvářil tak otráveně a naštvaně když se tě tvoje mamka na něco ptala? Podle mě vypadá moc fajn."

"Uhm,ona je fajn... Asi... Víš,ona je fajn jen když vidí někoho cizího,ale jinak se chová jinak. Ale jinak se stará akorát o to,abych měl dobré známky,kamarády a jiné zbytečné věci."

Nikolai se na svého kamaráda koukal trochu provinile, štvalo ho že se zeptal na něco,co pro něj bylo nejspíš citlivé téma. Ale Fyodor nevypadal ani nervózně,ani naštvaně jak Nikolai čekal.

"Aha... Hm,ale ty máš dobré známky,jsi oblíbený mezi učiteli a teď i viděla že máš mě,ne?"

Fyodor sklopil zrak a znova začal hladit Mishu,která mu pořád ležela na klíně a spala.

"To máš asi pravdu-"

Fyodor chtěl pokračovat,ale vyrušilo ho klepání na dveře. Nebyl to nikdo jiný než jeho matka.

"Fyodore? Jste tam? Haló?!"

Černovlásek se s otráveným povzdychem podíval na Nikolaie,položil mu myš kterou měl na klíně do rukou a vydal se ke dveřím.

"Už jdu!"

_______________________________

(P.S- Třeba hodinu jsem hledala nějaký jména pro ty myšky, ale Google mi moc neporadil,takže můžete napsat nápady na lepší jména jestli chcete🔥🔥)

Milostné psaníčka {Fyolai}Kde žijí příběhy. Začni objevovat