Fyodor seděl na posteli,která ovšem nepatřila jemu. Před ním ležela kupa učebnic a sešitů včetně laptopu,na kterém momentálně něco hledal.
Čekal na Nikolaie,který ho pozval aby se spolu učili.Fyodor by normálně nejspíš na nabídky jako takto řekl ne,ale po tom co ho Nikolai pomalu na kolenou a před půlkou školy prosil,aby ho doučil pár předmětů ve kterých má nedostatky,nechal se poddat a souhlasil.
***
S povzdechem zvedl oči od obrazovky laptopu a zahleděl se na polootevřené dveře,kterými Nikolai před chvílí odešel,že prý dojde "pro něco na zub".V ten moment se ozvaly kroky,jako by někdo běžel a do pokoje vtrhl
Nikolai s větší krabicí jakých si sušenek a dvěma krabičkami džusu.Jednu mu hodil a Fyodor ji jen tak tak stačil chytit.
Po té od psacího stolu co stál u okna odsunul stoličku a oblečení které na ni bylo shodil na zem. Položil na ní krabici a pak se konečně posadil naproti Fyodorovi."Tak,můžeme začít?"
Fyodor obrátil pohled opět na Nikolaie který si vzal jednu sušenku a spolkl ji.
"Mhm."
Rus přikývl a za chvíli začal vysvětlovat, mezitím co Nikolai poslouchal,nebo čas od času řekl poznámku nad kterou Fyodor jen zakoulel očima.
***
Sice uběhlo pár dní od incidentu v jídelně,ale Fyodorovi se nepodařilo vytěsnit Sigmova slova z hlavy. Přece nikdo kromě Dazaie a možná dalších dvou lidí o jejich vztahu nevěděl,jak je možné že se to dozvěděl zrovna někdo jako Sigma?A i kdyby se to náhodou nějak zjistilo,nebo by začali kolovat drby,už dávno by o nich věděl,že ano? Fyodorovi by i nejspíš bylo jedno,co si lidé myslí,pokud by šlo jen o lidi z okolí školy.
Jenže nemohl si dovolit,aby se o jeho bývalém vztahu s Dazaiem,mužem,dozvěděli jeho rodiče. Stejně jako tak se nemohli dozvědět o tom že se mu líbí muži. Často si to sám ani nedokázal přiznat... Nebo spíš si to pořád nepřiznal,domníval se,že k celému předešlému vztahu došlo jen k tomu,že se na nejaky čas pomátl.
Protože,co by si asi tak rodiče pomysleli? Že se vzdal boha a začal s hříchy? A co si teprve Bůh pomyslí?Z proudu všech jeho myšlenek ho vytrhl Nikolai,který mu agresivně začal mávat rukou před obličejem.
"Země volá Fedyu! Opakuji! Země volá Fedyu!"
Fyodor si uvědomil, že se až moc ztratil ve svých vlastních myšlenkách.
"Mhm?"
"Oh! Koukejte kdo se vrátil zpět z kosmu?"
Fyodor opět přitočil oči a povzdechl si.
"Ty by jsi se měl vrátit zpět k psaní těch znaků,jinak tě učitelka nechá propadnout."
Odsekl Rus a vzal si jednu sušenku z krabice,na které jak si všiml byl název,až na to že byl psaný Ukrajinsky. Ovšem jemu to problém přečíst nedalo,jakožto někdo kdo má kořeny v Rusku.
Nikolai protočil oči nazpátek a na tváři se mu objevil úšklebek.
"Jasné, jasné,omlouvám se vám drahocenný pane."
Nikolai se vysmívavě uklonil ale pak sklonil hlavu a dál se zpět do opisování znaků.
_____________________________________
Wowow! Hádejte kdo se konečně dokopal napsat další kapitolu! Prosím potlesk pro mě!
Teď jokes aside, příběh je teď cca někde v půlce,možná tři čtvrtině,takže doufám že mě zase někdy chytí motivace a napíšu něco.
Protože v poslední kapitole se dělo až moc věcí,trochu jsem se tam ztratila a rozhodla se udělat menší time skip,tak doufám že vám to nějak nevadí. :3
Tak,možná někdy příště u další kapitoly!
ČTEŠ
Milostné psaníčka {Fyolai}
FanfictionFyodor je nadprůměrně chytrý student,oblíbený mezi učiteli ale mezi studenty už tak moc ne. Co když však jednoho dne dostane milostné psaníčko bez podpisu? Co když jich začne dostávat více? School au!! (Žádné z obrázku nebo postav mi nepatří!!)