~17~

29 6 8
                                    


Noční vzduch, rozzářené nebe plné malých světýlek,zvuk bzučících lamp a vůně levné vodky.
Všechny z těchto věcí obklopovali dvě mladé těla chlapců.

Nikolai seděl vedle Fyodora na jedné z laviček v městském parku. V této době tu nikdo kromě jich dvou nebyl.
Nikolai si potáhl cigarety,kterou poté nabídl Fyodorovi. Ten ovšem odmítl,že nekouří.

"No tak,zkus to."

Pobídl ho albín,ale jediná odpověď které se mu dostalo bylo ticho a otrávené povzdechnutí.

"Když myslíš."

Chlapec pokrčil rameny a potáhl si z cigarety.
Fyodor opět neodpověděl,jen se opřel o lavičku a natáhl se po skleněné lahve vodky a trochu se napil.
Těžko říct,jestli jeho tváře byly červené od chladu,který byl okolo nich,nebo od množství alkoholu které v sobě měl.
Chvíli bylo ticho,které ovšem přerušil Fyodor.

"Víš,kdyby jsi byl žena,nejspíš bych uvažoval nad vztahem z tebou. Romantickým vztahem."

Na chvíli nastalo ticho. Nikolai se na něj otočil,jeho oči se rozšířily,ale jeho hrdlo nevydalo chvíli ani hlásku.

"Cože...?"

Bylo jediné,co ze sebe dokázal dostat. Fyodor se na něj ani nepodíval. Jeho oči byly upřené někam daleko na hvězdy,jakoby se z nich něco snažil vyčíst.

"Slyšel jsi mě,ne? Kdyby jsi byl žena,udělal bych tě mým."

"J-já... Proč ti tak záleží na tom abych byl žena..? V dnešní době můžou být dva muži spolu.."

Nikolai ze sebe vykoktal. V hlavě mu projížděli všechny vzpomínky,včetně milostných psaníček, jejich doučování,každého momentu který spolu strávili. Jeho srdce bilo neskutečně rychle. Tak nějak si uvědomoval,že Fyodor je pro něj víc než kamarád a to delší dobu,ale tohle..?

"Záleží na tom dost. Dva muži by spolu být neměli. Pán Bůh by se zlobil. Kdyby jsi byl žena,mohl bych tě milovat ve všech směrech,byl by jsi můj a já tvůj. Jenže jsi muž. A to se nesluší."

Fyodor mluvil monotónním tónů,ale kdo by pozorně poslouchal,uslyšel by krapet zoufalství schované za chladnou maskou kterou Fyodor nosil,a jen málo kdy někomu dovolil prohlédnout skrz ní.

Nikolai neřekl nic. Jen na něj civěl jeho velkýma očima,které mu malinko začali slzet. Co se to děje? Proč pár slov tak bolí? Všechno tohle moc dobře věděl,nic nového to nebylo. Dobře věděl,že Fyodor je dost křesťansky založený.

"Fedyo,co to povídáš..? Myslím že jsi měl moc vodky..."

Nikolai šeptl. Cítil ostrou bolest jak zadržoval slzy. Proč ho jeho tělo neposlouchalo...?

Fyodor byl potichu,stále dívajíc se před sebe do tmy,kterou jediné co rušilo byl svit měsíce a pouliční lampy.

"Kolyo. Myslíš si, že jsem na to nepřišel? Na to že jsi to byl ty,co mi ten dopis strčil do skříňky? Vím to. Vím všechno. První dopis tam strčil Dazai,aby si ze mě mohl dělat srandu. A tobě se ten nápad zalíbil,proto jsi se rozhodl udělat to stejné,že ano? Chtěl jsi,aby jsem věděl že tady je někdo,komu se líbím,je to tak?"

Fyodor se na chvíli odmlčel a po té konečně pootočil hlavu a jeho oči se setkali s vlhkými oči jeho přítele.

"J-já..."

Před tím než měl albín šanci dokončit větu,Fyodor ho přerušil,dívajíc seu stále do očí.

"Nemůžeme být spolu. Není to tak správně. Muž má být s ženou a žena s mužem. Tak to je správné,příroda to tak chce. Bůh to tak chce,Kolyo."

Nikolai se snažil udržet slzy,které se mu začali hromadit v koutcích očí.
Jenže ani jeho maska šaška pro jednou spadla,stejně jako ta Fyodorova.

Slzy se mu začali dřít z očí a stékat mu  po tvářích dolů. Zíral na svého kamaráda než jediného slova. Ani nemusel nic říkat.
Fyodor chvíli nic nedělal,jen na něj zíral s trochu bolestným výrazem. Ovšem jeho slov nelitoval.
Po chvíli vzdychl,vzal cigaretu kterou Nikolai svíral mezi prsty a hodil ji názvem,kde ji uhasil.
Po té se obrátil zpět na Nikolaie a přisunul ho k sobě blíž jednou paží.

"Neplač. Jen ubožáci pláčou."

řekl Fyodor tiše,mezitím co mu palcem otřel slzy z očí a přisunul si ho blíž k tělu.

Nikolai z něj cítil vodku i jeho tělesnou vůni,která ho tak nějak uklidňovala a zároveň nutila ronit slzí za slzou....

_____________________________________

Chat im alive(im not)
Trochu fyolai angst,protože miluju cítit se špatně eheh. Ne ale.co si budeme,tahle kapitola mě fucking bavila psát. A taky je trochu delší ehehe.
No nic,mějte se krásně,skládejte básně  a čauky mnauky u další kapitoly která buďto bude až moc veselá a chaotická nebo až moc smutná a chaotická(ještě si musím vybrat💪💪)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 13 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Milostné psaníčka {Fyolai}Kde žijí příběhy. Začni objevovat