Uyku

244 20 3
                                    

FILENIN ASKOLARI ft.CHENLE
(hyuck,jaemin,chenle,renjun,dejun)

Hyuck: soyleyin su orospu evlatlarina seslerini kissinlar uyumaya calisiyorum

Chenle: kankam napalim gidelim kapilarina mi vuralim sussunlar diye cingar mi cikaralim?? Susmuyolar iste kulaklik tak

Hyuck: biriniz yana gidip uyarabilir mi lutfen 🫶🏻🫶🏻

Jaemin: oldu pasam baska ne istersin? git kendin yap napiyosan maske yaptim hic ugrasamam seninle

"Sırf yarın sınav var diye kalkıp ben uyarmaya gidiyorum, bi daha da yapmam"

Odadan çıkıp yan odaya doğru sinirle adımlamıştı Donghyuck. Burnundan soluyordu, yarınki sınavdan uykusuzluk yüzünden geçemezse tüm binayı yakacak potansiyeldeydi. Özellikle onları.

Kapının önüne geldiğinde uzun hırkasını omzundan toplamış, ardından kapıyı çalmıştı. 5-10 saniye sonra açılan kapı ve yüzüne vuran ağır testesteron kokusuyla burnunu büzmüştü. 'Havalandırmayı bilmez miydi bunlar??'

Karşısındaki ondan biraz uzun siyah saçlı çocuk bir yerden çok tanıdık geliyordu. O da aynısını düşünüyor olmalı ki gözlerini kısmış kısa olanı süzüyordu.

Donghyuck bakışları üstünden savurmak istercesine başını sallamış, kollarını birbirine bağlayıp dikleştirdiği ifadesiyle konuşmuştu.

"Yarın sınavım var ve uykumu bölüyorsunuz."

" Eee, yani?" Siyah saçlı çocuk anlamsızca başını sallamıştı ona karşı.

"Yanisi sessiz olun"

Arkasına bakmadan odasına doğru yol almıştı. Hyuck normalde bu kadar saygısız konuşmazdı kimseyle ama onlar artık sabrını öyle zorlamıştı ki çenesini tutamaz hale gelmişti. Asla susmadan bağırarak konuşuyorlardı son 1 haftadır ve uykusu onlar yüzünden bölünüyordu.

Kapısını kapatıp direkt yatağına girmişti. Yorganını kafasına kadar çekip en hızlı şekilde uyumayı dilemişti tanrıdan.

————
yeni seyler deneyelim bakalim...
lutfen bolca destek verin🫶🏻🫶🏻

Defol git • markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin