yokmuş gibi

89 17 15
                                    

Okula girdiklerinde gözlerini etrafta gezdirdi Hyuck, görmek istemiyordu ama yine de nerde olduğunu bilip ona göre davranmak mantıklı gelmişti bir anlığına. Bahçenin ortasında duran kalabalıktan tanıdık sarı kafayı (jenoyu) görünce bir yana bakmış, Markın koca kafasını gördüğünde de göz devirip Jaemin'e dönmüştü. Onun da oraya baktığını görünce ikisinin yüzünde aynı iğrenme ifadesinin olduğunu fark etmişti. Bina girişinde Chenle öndeki arkadaşlarının da duyabileceği şekilde konuşmuştu. "Yalnız kafası ne kadar büyükmüş"

"Senin kafanın da ondan aşağı kalır yanı yok Lele" Renjun gülmemeye çalışırken konuşmuştu ama kendini tutamamıştı en sona doğru. Diğer arkadaşları da ona katılınca herkes Chenle'dan güzel bir 'Side-eye' yemişti.

Dersler zar zor geçip giderken kantine inmeye karar vermişlerdi. Diğerleri sıraya girince Jaemin ve Hyuck dipteki masaya gidip oturmuş, gelen geçeni izlemeye başlamışlardı. Birkaç saniye sonra içeri Mark ve Hendery girmiş, saçma sapan gülüşmeleri tüm kantini doldururken sıraya girmişlerdi. Hyuck derin bir nefes verip camdan dışarı döndüğünde arkadaşının sesini duymuştu.

"Peki... Ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Yokmuş gibi davranacağım, hiç konuşmamışız, tanışmamışız gibi."

Gözlerini Marka çevirmişti konuşurken, bir insanın gerçekten bu kadar salak olabileceğine inanmıyordu, inanmak istemiyordu. Sözleştiğin birini öylece bırakıp gitmek büyük bir aptallık ürünüydü Hyucka göre. Şu an kafasında tamamen yokmuş gibi davranmak vardı, ileride değiştirebilirdi belki ama böyle istiyordu. Mark istediği gibi davranabiliyorsa o da öyle davranabilirdi değil mi?

Mark ve Hendery ellerindeki sularla kantinden çıkarken gözlerini kısıp onlara kitlenmişti Hyuck, içindeki tüm öfkeyi gözlerine yansıtmıştı.
"İnşallah boğazında kalır"

Birkaç saniye sonra koridordan gelen öksürük sesiyle bu sefer kantini kahkahalarıyla dolduran Jaemin Ve Donghyucktu.

——————

Öncelikle selamlar... Yks mağduru olarak kafayı yemek üzereydim, böyle dağıtabileceğimi düşündüm.

Sizi fazlaca beklettiğimi biliyorum özür dilerim. :( hızlı ilerleyip minific şeklinde devam edip bitirmek daha mantıklı geldi bana. Fikirlerinizi benimle paylaşın ve oylamayı unutmayın lütfen. 🥹🥹🩷🩷

Defol git • markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin