Sophia:H-Hanry!
Hanry:Sophia?
Hanry:Bana bir açıklama yapman gerekmiyor mu?
Sophia:Senin burada ne işin var?
Hanry:Asıl senin gelinlikçide ne işin var?
Sophia:Soruya soruyla mı cevap veriyorsun?
Hanry:Yani senin gelinlikçide elinde gelinlikle çıkman daha garip değil mi?
Sophia:Tamam... haklısın herşeyi açıklayacağım
Sophia:Ama ilk önce eve gidelim. Araban yanındadır herhalde?
Hanry:Yanımda
James'a doğru döndüm
James:Tamam sen git.Elindekinide bana ver ben bagaja koyarım.
Elimden gelinliği alarak nazikçe bagaja koydu,daha sonra vedalaştık ve o arabasina bizde arabamıza bindik.
Eve geldiğimizde arabayı park ettik ve evin kapısına doğru yöneldik. Ev bir villayı andırıyordu ve çok büyük olduğundan dolayı babam ile Hanry aynı evde kalıyorlardı. Ben bunları düşünürken çoktan Hanry ile küçük yürüyüşümüzün sonuna gelmiştik. Zile bastığımızda kapıyı siyah elbiseli, topuzlu hizmetli bir bayan açtı.
Hizmetli k.:Merhabalar,hoşgeldiniz efendim
Hanry:Hoşbulduk Clara
Bende hafifçe kafamı eğerek selam verdim.
Hanry salona doğru yöneldi,bende arkasında ilerledim.Salondaki çift kişilik koltuğa oturdu bende yanına oturmak için izin isteyip Hanry'nin yanına oturdum.
Hanry:Clara!
Clara:Buyurun,efendim
Hanry:Bize 2 tane expresso getirirmisin?
Clara:Tabiki efendim
Sophia:Bana ne istediğimi sormadın ama
Hanry:Seni tanıyorum Sophia,sen hep expresso içersin.
Bu söz istemsizce gülümsememe neden oldu.
Hanry:Bize hiç gelmiyorsun.Yüzünü unutmaya başlamıştık.
Sophia:Üzgünüm...işlerim çok yoğun ve ben... ben aileme ayıracak zaman bulamadım.
Sophia:Bu aralar vasiyet işlerine öylesine meşguldüm ki-
Hanry:Gelinlikçilerde gezeceğine bize gelebilirdin mesela.
Sophia:Eee...şey ben-
Bu sırada kahveler geldi resmen beni köşeye sıkışmışlıktan kurtarmıştı
Sophia: Biliyorum bu çok garip görünüyor, ama mantıklı bir açıklaması var..
Hanry:Nasıl bir mantıklı açıklaması olabilir ki?
Sophia:Biz yanımda gördüğün o adamla evleniyoruz, elimdeki gelinlikte benim gelinliğimdi yani.
Hanry:Ne!
Hanry:Evlenmek mi?!
Hanry:Delirdin mi sen? Ne evliliği!?
Sophia:Hanry lütfen sakin ol
Hanry:Sakin ol mu?!
Hanry:Bize hiç birşey söylemeden evleniyorsun ve sakin olmamı istiyorsun?!
Hanry sinirle ayağa kalktı ve bana doğru yaklaştı.Gözlerimiz birbirine kenetlenmişti gözlerindeki o ateşi görebiliyordum ama gözleride dolmuştu sanki üzülmüştü,sinirdendir diye düşünüp çok aldırış etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Evlilik
RomanceSophia babasından miras kalan şirketi kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdı, ama buna evlilik de dahil miydi?💍