Notta şunlar yazıyordu;
" Ve insan;
tercihleriyle kaderini imzalar... "Notu gördüğüm anda bütün vücudum buz kesti,bu notu kim yazmış olabilirdi ki?Benim şuana kadar hiç düşmanım olmamıştı...
Ben bunları düşünürken kapı tıklatıldı hemen yerde duran çiçeği aldım ve çöpe attım notu ise hemen pantolonumun cebine sıkıştırdım.Sophia:Gir!
Kapı sakince açıldı ve içeri Ashley girdi.
Ashley:Efendim, Mariana şirketi ile yapacağımız anlaşma için gelmişler, toplantı odasına yönlendirdim, sizi bekliyorlar.
Sophia:Tamam Ashley, hemen geliyorum
Masamın üzerinde duran laptopumu alıp odamın kapısının önünde bekleyen Ashley'nin yanına gittim.Beraber asansör ile toplantı odasına indik.Toplantı odasına girdiğimde bütün gözler benim üzerime döndü herkese hafifçe kafamı eğerek selam verdim ve sakin adımlarla masanın en başındaki sandalyeme oturdum.
Toplantı böylelikle başlamış oldu.Başkan, başkan yardımcıları ve finansal işler müdürlerimiz ile birlikte herkes kendi fikirlerini sundu.
Tek sıkıntı toplantı sırasında kafamı toplayamamamdı çünkü tam karşımda Mariana grup başkanının sekreteri hiç gözlerini ayırmadan sürekli bana bakıyordu.
Çok rahatsız olmuştum fakat dayanmaya çalıştım en sonunda yarım yamalak da olsa toplantıyı bitirmeyi baştardım.Toplantı bitince Ashley ile birlikte odama geçtik.
Sophia:Ashley bana bir kahve getirir misin?
Ashley:Tabiki efendim hemen getiriyorum.
Sophia:Birde imzalamam gerken evrakları getir daha sonra eve geçicem
Ashley:Tabiki efendim hemen getiriyorum.
Ashley 15 dakika sonra kahvemi ve imzalanacak evrakları getirdi.
Sophia:Sağol Ashley ben evrakları imzalayıp çıkarım.
Ashley:Tamam Sophia hanım.
İmzalayacağım evrakları sıraya dizdim ve ilk dosyayı alıp açtım içinden katlanmış bir not kağıdı düştü.Alıp açtım.
"Sana nefesinden daha yakınım sadece gözükeceğim günü sessizce bekle..."
Elimde not kağıdı ile hızlıca koridora çıktım Ashley daha asansöre binmemişti hemen yanına gittim
Sophia:Ashley!
Arkasını dönüp bana baktı
Sophia:Bu da ne?!
Sophia:Bi tür şaka mı? Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!
Not kağıdını uzattım,Ashley elleri titreyerek not kağıdını aldı ve açıp okudu.
Ashley:B-ben g-gercekten bilmiyorum efendim
Kaşlarım belli belirsiz çatıldı. Kızcağızın sesi sanki içine kaçmıştı zar zor konuşuyordu.Bir anlık sinirle hiç suçu olmayan Ashley'e patlamıştım.
Elimi Ashley'in omzuna koydum.Sophia:Ashley ben gerçekten üzgünüm seni suçlamamalıydım bu aralar kafam biraz dağınık.
Ashley:Sorun değil...
Not kağıdı elime verdi daha sonra arkasını dönüp asansöre bindi.Ben de odama gittim ve sandalyeme oturdum.Kahvemden bir yudum aldım ama yüzümü buruşturarak kahve bardağını geri bıraktım kahvem buz gibi olmuştu.Kafamı toparlamaya çalışarak evraklarımı imzaladım daha sonra çantamı ve kabanımı alıp şirketten çıktım.Görevlilerden bir tanesi arabamı getirdi arabama binip yola koyuldum bir yandan da Julia'yı aradım çok fazla çaldırmama rağmen açmadı bende evine gidip süpriz yapmayı düşündüm sonrada beraber kahve içmeye gideriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Evlilik
RomanceSophia babasından miras kalan şirketi kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdı, ama buna evlilik de dahil miydi?💍